Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
επιστροφη προιοντος
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1057952893" data-attributes="member: 1746"><p>Κλασσική ελληνική πρακτική. Πιθανόν να δικαιολογείται λόγω γραφειοκρατίας (νομίζω άπαξ και γίνει η αγορά το κατάστημα πρέπει να αποδώσει ΦΠΑ κλπ, χωρίς να μπορεί να την ακυρώσει). Περιττό να αναφέρω ότι εδώ (ΗΠΑ) δε συμβαίνει ούτε γι'αστείο κάτι τέτοιο, μέσα σε 30 μέρες παίρνεις χρήματα πίσω ακόμα και με τη δικαιολογία ότι απλά άλλαξες γνώμη. Στη χειρότερη, κάποια μικρά μαγαζιά και σε ηλεκτρονικά να σου χρεώσουν restocking fee ένα 10%, και αυτό μόνο στην περίπτωση που το γυρίζεις με τη δικαιολογία ότι άλλαξες γνώμη. Αν οτιδήποτε είναι κάτω των προσδοκιών, τότε full refund.</p><p></p><p>Τις προάλλες που ήμασταν Ελλάδα, ήταν η γυναίκα μου για ψώνια στο κέντρο και της είπα να δει πόσο είχε ένα ζευγάρι γυαλιά που ζαχάρωνα. Τα είχαν σε καλή τιμή, αλλά σε άλλο κωδικό χρώματος. Ρωτάει λοιπόν τον μαγαζάτορα, να τα πάρω και στην ελάχιστη περίπτωση που δεν του αρέσουν τα επιστρέφει αύριο; Ναι, αλλά μόνο με πιστωτικό, ήταν η απάντηση. Φυσικά δεν τα πήρε, και το μαγαζί έχασε ένα σεβαστό ποσό. Την ιστορία την παραθέτω απλά γιατί από κει φαίνεται πως μάλλον δεν είναι καν επιλογή του καταστήματος. Ή ο συγκεκριμένος μάλλον δεν έκανε για τη δουλειά. :flipout:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1057952893, member: 1746"] Κλασσική ελληνική πρακτική. Πιθανόν να δικαιολογείται λόγω γραφειοκρατίας (νομίζω άπαξ και γίνει η αγορά το κατάστημα πρέπει να αποδώσει ΦΠΑ κλπ, χωρίς να μπορεί να την ακυρώσει). Περιττό να αναφέρω ότι εδώ (ΗΠΑ) δε συμβαίνει ούτε γι'αστείο κάτι τέτοιο, μέσα σε 30 μέρες παίρνεις χρήματα πίσω ακόμα και με τη δικαιολογία ότι απλά άλλαξες γνώμη. Στη χειρότερη, κάποια μικρά μαγαζιά και σε ηλεκτρονικά να σου χρεώσουν restocking fee ένα 10%, και αυτό μόνο στην περίπτωση που το γυρίζεις με τη δικαιολογία ότι άλλαξες γνώμη. Αν οτιδήποτε είναι κάτω των προσδοκιών, τότε full refund. Τις προάλλες που ήμασταν Ελλάδα, ήταν η γυναίκα μου για ψώνια στο κέντρο και της είπα να δει πόσο είχε ένα ζευγάρι γυαλιά που ζαχάρωνα. Τα είχαν σε καλή τιμή, αλλά σε άλλο κωδικό χρώματος. Ρωτάει λοιπόν τον μαγαζάτορα, να τα πάρω και στην ελάχιστη περίπτωση που δεν του αρέσουν τα επιστρέφει αύριο; Ναι, αλλά μόνο με πιστωτικό, ήταν η απάντηση. Φυσικά δεν τα πήρε, και το μαγαζί έχασε ένα σεβαστό ποσό. Την ιστορία την παραθέτω απλά γιατί από κει φαίνεται πως μάλλον δεν είναι καν επιλογή του καταστήματος. Ή ο συγκεκριμένος μάλλον δεν έκανε για τη δουλειά. :flipout: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
επιστροφη προιοντος
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…