Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="soch" data-source="post: 1058568867" data-attributes="member: 22780"><p>Με συγχωρείς για αυτό που θα γράψω αλλά περιμένω από τους συντονιστές να είναι πιο προσεκτικοί όταν διορθώνουν εμάς τους χρήστες, έχοντας διαβάσει τα προηγούμενα post.</p><p>Με αυτό τον τρόπο γραφής, οδηγείς και άλλους χρήστες να νομίζουν πως δεν έχουν απαντηθεί ερωτήματα (όπως π.χ. τον ακόλουθο):</p><p></p><p></p><p></p><p>Σε παραπέμπω λοιπόν σε <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/117926-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-Lidl-A%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82?p=1058568573&viewfull=1#post1058568573" target="_blank">αυτό</a> το post, στο οποίο καταγράφω αναλυτικά τις πιστοποιήσεις του κράνους:</p><p></p><p></p><p></p><p>Τα ανωτέρω είναι "προσωπικες, υποκειμενικες αποψεις και συναισθηματισμοι περι αξιας της ζωης κλπ κλπ.";</p><p></p><p>Δεν ξέρω αν θα με διαβάσεις ή θα με πάρεις υπόψη σου, αλλά την προσπάθεια θα την (ξανα)κάνω:</p><p></p><p><strong>"Πληροι στην πραξη τις προδιαγραφες? "</strong></p><p><strong></strong>Σύμφωνα με τα ανωτέρω που έγραψα, ναι.<strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><strong>"Ειναι το κρανος του Λιντλ αξιοπιστο ωστε ο κοσμος να το αγορασει?"</strong></strong></p><p><strong><strong></strong></strong>Σύμφωνα με τα ανωτέρω πάλι, δες το μειονέκτημα της συγκεκριμένης πιστοποίησης: <strong>Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing</strong></p><p>Στο βαθμό που μπορώ να έχω άποψη μετά από 20 χρόνια οδήγησης μηχανών, όχι. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην συγκεκριμένη πιστοποίηση, εφόσον αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο απατεωνιάς.</p><p></p><p><strong>"Υπαρχει αξιοπιστη κριτικη η crash test που να το βγαζει ακαταλληλο???"</strong></p><p>Δεν γνωρίζω, δεν θα με απασχολούσε ποτέ κράνος τέτοιας κατηγορίας ώστε να ψάξω να βρω.</p><p></p><p><strong>"Επιπλεον θεωρουμε (λανθασμενα) οτι το φτηνο ειναι παντα ισοδυναμο του σκουπιδιου."</strong></p><p><strong></strong>Στο βαθμό που πρέπει να επιλέγουμε το που θα επενδύουμε διότι δεν έχουμε άπειρα χρήματα, η υγεία μας και ειδικά αυτή του κεφαλιού μας (πρέπει να) είναι <strong>πρώτη προτεραιότητα</strong>. Εσύ το θεωρείς αυτό υποκειμενικό. Με γειά σου, με χαρά σου.</p><p>Το φτηνό κράνος <strong>ΔΕΝ </strong>θα σου προσφέρει την προστασία που θα σου προσφέρει το ακριβό. <strong>ΓΕΓΟΝΟΣ</strong>. Θα το διαπιστώσεις αν διαβάσεις test για κράνη διάφορων χρηματικών κατηγοριών.</p><p></p><p><strong> Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω, πόσοι από όσους διαβάζουν το τοπικο, θα αγόραζαν στο παιδί τους κράνος αυτής της κατηγορίας... Πόσοι άραγε;</strong></p><p></p><p></p><p>Αν και off topic, οι πιστοποιήσεις που υπάρχουν για τα κράνη είναι οι ακόλουθες (με τα + και τα - τους):</p><p> <strong>DOT FMVSS 218</strong></p><p></p><p> </p><ul> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>Pros:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> High-energy testing scheme, uses the hemispherical anvil and two strikes per location</li> <li data-xf-list-type="ul"> Technician is allowed to strike the helmet anywhere within a large coverage area</li> <li data-xf-list-type="ul"> Reasonable maximum allowable energy transfer of 400 g peak</li> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>CONS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> “Honor system” of random testing is ineffective, and many helmets labeled DOT may not actually pass the standard</li> <li data-xf-list-type="ul"> Limited number of headforms used</li> <li data-xf-list-type="ul"> Testing not related to impact energy management is somewhat lacking: no testing of optics, removability, friction resistance and several other important factors</li> </ul><p> <strong>ECE 22.05</strong></p><p> </p><ul> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>PROS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification</li> <li data-xf-list-type="ul"> Very low peak energy allowable (only 275 g)</li> <li data-xf-list-type="ul"> Extensive battery of testing for a variety of safety-related features.</li> <li data-xf-list-type="ul"> Eight headforms for a larger range of testing variables</li> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>CONS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States</li> <li data-xf-list-type="ul"> Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing</li> <li data-xf-list-type="ul"> Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent</li> </ul><p> <strong>SNELL M2020</strong></p><p> </p><ul> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>PROS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with SNELL certification</li> <li data-xf-list-type="ul"> Very low peak energy allowable (only 275 g)</li> <li data-xf-list-type="ul"> Testing for stability, removability, face shield shattering</li> <li data-xf-list-type="ul"> Extreme “edge” anvil tests intense impact energy</li> <li data-xf-list-type="ul"> Technicians actively search out weak points on helmet, ensuring the most thorough testing possible</li> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>CONS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Higher cost of private SNELL testing often reflects in higher retail price of SNELL-certified helmets</li> <li data-xf-list-type="ul"> Race-oriented nature of SNELL can exclude helmets with useful street options (internal sun shield, most modular helmets)</li> </ul><p> <strong>SHARP</strong></p><p> </p><ul> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>PROS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Helmets are tested using both higher and lower velocity impacts than any other testing scheme</li> <li data-xf-list-type="ul"> Extensive battery of impact tests</li> <li data-xf-list-type="ul"> Five impact points per helmet</li> <li data-xf-list-type="ul"> Post-impact “helmet autopsy” used to identify potential weak points</li> <li data-xf-list-type="ul"> Rating systems offer consumers more than a simple “pass/fail”</li> <li data-xf-list-type="ul"> <strong>CONS:</strong></li> <li data-xf-list-type="ul"> Controversy over the effectiveness of “star” and “color code” rating systems</li> <li data-xf-list-type="ul"> Testing designed around European crash data, and does not take into account the energy levels and conditions in American riding</li> <li data-xf-list-type="ul"> Curbstone and flat anvils simulate lower energy levels than the DOT and SNELL regulated hemi anvil</li> </ul><p></p><p><a href="https://www.revzilla.com/common-tread/helmet-safety-ratings-101" target="_blank">Πηγή</a></p><p></p><p>Τέλος να αναφέρω πως ψωνίζω από τα Lidl, δεν έχω κάτι με την εταιρεία ή τα προϊόντα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="soch, post: 1058568867, member: 22780"] Με συγχωρείς για αυτό που θα γράψω αλλά περιμένω από τους συντονιστές να είναι πιο προσεκτικοί όταν διορθώνουν εμάς τους χρήστες, έχοντας διαβάσει τα προηγούμενα post. Με αυτό τον τρόπο γραφής, οδηγείς και άλλους χρήστες να νομίζουν πως δεν έχουν απαντηθεί ερωτήματα (όπως π.χ. τον ακόλουθο): Σε παραπέμπω λοιπόν σε [URL="https://avclub.gr/forum/showthread.php/117926-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-Lidl-A%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82?p=1058568573&viewfull=1#post1058568573"]αυτό[/URL] το post, στο οποίο καταγράφω αναλυτικά τις πιστοποιήσεις του κράνους: Τα ανωτέρω είναι "προσωπικες, υποκειμενικες αποψεις και συναισθηματισμοι περι αξιας της ζωης κλπ κλπ."; Δεν ξέρω αν θα με διαβάσεις ή θα με πάρεις υπόψη σου, αλλά την προσπάθεια θα την (ξανα)κάνω: [B]"Πληροι στην πραξη τις προδιαγραφες? " [/B]Σύμφωνα με τα ανωτέρω που έγραψα, ναι.[B] [B]"Ειναι το κρανος του Λιντλ αξιοπιστο ωστε ο κοσμος να το αγορασει?" [/B][/B]Σύμφωνα με τα ανωτέρω πάλι, δες το μειονέκτημα της συγκεκριμένης πιστοποίησης: [B]Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing[/B] Στο βαθμό που μπορώ να έχω άποψη μετά από 20 χρόνια οδήγησης μηχανών, όχι. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην συγκεκριμένη πιστοποίηση, εφόσον αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο απατεωνιάς. [B]"Υπαρχει αξιοπιστη κριτικη η crash test που να το βγαζει ακαταλληλο???"[/B] Δεν γνωρίζω, δεν θα με απασχολούσε ποτέ κράνος τέτοιας κατηγορίας ώστε να ψάξω να βρω. [B]"Επιπλεον θεωρουμε (λανθασμενα) οτι το φτηνο ειναι παντα ισοδυναμο του σκουπιδιου." [/B]Στο βαθμό που πρέπει να επιλέγουμε το που θα επενδύουμε διότι δεν έχουμε άπειρα χρήματα, η υγεία μας και ειδικά αυτή του κεφαλιού μας (πρέπει να) είναι [B]πρώτη προτεραιότητα[/B]. Εσύ το θεωρείς αυτό υποκειμενικό. Με γειά σου, με χαρά σου. Το φτηνό κράνος [B]ΔΕΝ [/B]θα σου προσφέρει την προστασία που θα σου προσφέρει το ακριβό. [B]ΓΕΓΟΝΟΣ[/B]. Θα το διαπιστώσεις αν διαβάσεις test για κράνη διάφορων χρηματικών κατηγοριών. [B] Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω, πόσοι από όσους διαβάζουν το τοπικο, θα αγόραζαν στο παιδί τους κράνος αυτής της κατηγορίας... Πόσοι άραγε;[/B] Αν και off topic, οι πιστοποιήσεις που υπάρχουν για τα κράνη είναι οι ακόλουθες (με τα + και τα - τους): [B]DOT FMVSS 218[/B] [B][/B] [LIST] [*] [B]Pros:[/B] [*] High-energy testing scheme, uses the hemispherical anvil and two strikes per location [*] Technician is allowed to strike the helmet anywhere within a large coverage area [*] Reasonable maximum allowable energy transfer of 400 g peak [*] [B]CONS:[/B] [*] “Honor system” of random testing is ineffective, and many helmets labeled DOT may not actually pass the standard [*] Limited number of headforms used [*] Testing not related to impact energy management is somewhat lacking: no testing of optics, removability, friction resistance and several other important factors [/LIST] [B]ECE 22.05[/B] [LIST] [*] [B]PROS:[/B] [*] Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification [*] Very low peak energy allowable (only 275 g) [*] Extensive battery of testing for a variety of safety-related features. [*] Eight headforms for a larger range of testing variables [*] [B]CONS:[/B] [*] Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States [*] Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing [*] Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent [/LIST] [B]SNELL M2020[/B] [LIST] [*] [B]PROS:[/B] [*] Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with SNELL certification [*] Very low peak energy allowable (only 275 g) [*] Testing for stability, removability, face shield shattering [*] Extreme “edge” anvil tests intense impact energy [*] Technicians actively search out weak points on helmet, ensuring the most thorough testing possible [*] [B]CONS:[/B] [*] Higher cost of private SNELL testing often reflects in higher retail price of SNELL-certified helmets [*] Race-oriented nature of SNELL can exclude helmets with useful street options (internal sun shield, most modular helmets) [/LIST] [B]SHARP[/B] [LIST] [*] [B]PROS:[/B] [*] Helmets are tested using both higher and lower velocity impacts than any other testing scheme [*] Extensive battery of impact tests [*] Five impact points per helmet [*] Post-impact “helmet autopsy” used to identify potential weak points [*] Rating systems offer consumers more than a simple “pass/fail” [*] [B]CONS:[/B] [*] Controversy over the effectiveness of “star” and “color code” rating systems [*] Testing designed around European crash data, and does not take into account the energy levels and conditions in American riding [*] Curbstone and flat anvils simulate lower energy levels than the DOT and SNELL regulated hemi anvil [/LIST] [URL="https://www.revzilla.com/common-tread/helmet-safety-ratings-101"]Πηγή[/URL] Τέλος να αναφέρω πως ψωνίζω από τα Lidl, δεν έχω κάτι με την εταιρεία ή τα προϊόντα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…