Σε καιρους που ολα τεινουν να γινουν ψηφιακα, υπαρχουν λιγοι παλιομοδιτες νεοι σαν και εμενα που εχουν ερωτευτει τις λυχνιες.
(ολα μεχρι εδω καλα ετσι? - δεν εγραψα οτι οι τελικοι λυχνιας εχουν τα ρευματα τρανζιστορατων διπλασιας ισχυος , αρα καλυτερα να μεινουμε σε αυτο το thread και να το συζητησουμε λιγακι)
Το συστηματακι μου λοιπον αποτελειται απο:
ενα Nad512 transport (!) με γρανιτη απο πανω για να ειναι λιγο πιο στιβαρο (και κωνους απο κατω), το ψηφιακο σημα οδηγειται μεσω ενος ψηφιακου καλωδιου (50cm μηκους) σε ενα DAC Creek (με το μεγαλο τροφοδοτικο- το οποιο τροφοδοτικο ειναι εκτος dac για αυτους που δεν τυχαινει να γνωριζουν).
Στη συνεχεια το αναλογικο πλεον σημα οδηγειται με κατι Van Den Hul interconnects (D102 mkIII Hybrid)- ζεστα, ζεστα απο αγγλια (απο το βροχονησο παραγγελια) στον προενισχυτη Audio Note M1, ο οποιος ταλαιπωρος εχασε το balance, και τον διακοπτη on/off και στη θεση του ποτενσιομετρου πηγε ενα Alps Blue Velvet (μετρημενο για την ακριβεια των αντιστασεων, μπηκανε και κατι χοντρουλικα καλωδια μεσα κατα τη συνδεση του). Συνδεση τελικου με προ γινεται με αλλο ενα ζευγαρακι Van Den Hul.
Τελικος ενισχυτης ειναι ο Parasound HCA-1000 (τον οποιο προσπαθωντας να αντικαταστησω εχω ακουσει με διαφορους φιλους αρκετα ενισχυτικα - τοτε ηταν που αντιληφθηκαμε οτι οι Tsakiridis Devices επαιξαν τα B&W 803 με καλυτερο ελεγχο απο τρανζιστορ διπλασιας ισχυος - ΩΧ ΤΟ ΕΙΠΑ:twoguns: παρακαλω οσοι εχουν αντιρρησεις να ανοιξουν αλλο thread-αλλου- δεν με ενδιαφερει που και δεν θα ασχοληθω με το θεμα- τους καλεσα να το ακουσουμε αλλα η προταση επεσε στο κενο).
Αυτος ο τελικος λοιπον οδηγει (προσπαθει αλλα δεν το καταφερνει παντα καθαρα λογω ισχυος σε σχεση με τα ηχεια) μεσω κατι σουηδικων Supra 4καρεx4, ενα ζευγαρακι JM Lab 926 electra signature.
Ολα τα παραπανω λοιπον ειναι τοποθετημενα σε ενα σαλονι με χοντρο χαλι και τα ηχεια βρισκονται (μη ρωτατε γιατι...) σε αποσταση περι τα 2.20m απο τον πισω τοιχο, 80cm απο τους πλαινους και 1.80m μεταξυ τους.
Τα παραπανω τα εγραψα για να υπαρχει μια εικονα της καταστασης, η οποια εχει καταληξει σε ενα συστηματακι το οποιο ειναι αρκετα αποκαλυπτικο των μηχανηματων. Δηλαδη οταν αλλαξεις ενα συστατικο η διαφοροποιηση στον ηχο ,σε οποιο μερος του φασματος, ειναι αισθητη.
Με δεδομενο οτι μου αρεσουν τα μεσαια να ειναι αναλυτικα, με γωνιες (οχι στρογγυλεμενα δηλαδη) και ισως λιγο πιο μπροστα απο το υπολοιπο φασμα (ακουγοντας σαξοφωνο live και γενικα jazz η αντιληψη μου για τα μεσαια αλλαξε).........
.......... τι λυχνιες θα προτεινατε (12ΑU7 (x2) και ECC82-01 (x1) ? Απο που θα μπορουσα να τις προμηθευτω?
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Φιλικα,
Ηλιας Μ.
(ολα μεχρι εδω καλα ετσι? - δεν εγραψα οτι οι τελικοι λυχνιας εχουν τα ρευματα τρανζιστορατων διπλασιας ισχυος , αρα καλυτερα να μεινουμε σε αυτο το thread και να το συζητησουμε λιγακι)
Το συστηματακι μου λοιπον αποτελειται απο:
ενα Nad512 transport (!) με γρανιτη απο πανω για να ειναι λιγο πιο στιβαρο (και κωνους απο κατω), το ψηφιακο σημα οδηγειται μεσω ενος ψηφιακου καλωδιου (50cm μηκους) σε ενα DAC Creek (με το μεγαλο τροφοδοτικο- το οποιο τροφοδοτικο ειναι εκτος dac για αυτους που δεν τυχαινει να γνωριζουν).
Στη συνεχεια το αναλογικο πλεον σημα οδηγειται με κατι Van Den Hul interconnects (D102 mkIII Hybrid)- ζεστα, ζεστα απο αγγλια (απο το βροχονησο παραγγελια) στον προενισχυτη Audio Note M1, ο οποιος ταλαιπωρος εχασε το balance, και τον διακοπτη on/off και στη θεση του ποτενσιομετρου πηγε ενα Alps Blue Velvet (μετρημενο για την ακριβεια των αντιστασεων, μπηκανε και κατι χοντρουλικα καλωδια μεσα κατα τη συνδεση του). Συνδεση τελικου με προ γινεται με αλλο ενα ζευγαρακι Van Den Hul.
Τελικος ενισχυτης ειναι ο Parasound HCA-1000 (τον οποιο προσπαθωντας να αντικαταστησω εχω ακουσει με διαφορους φιλους αρκετα ενισχυτικα - τοτε ηταν που αντιληφθηκαμε οτι οι Tsakiridis Devices επαιξαν τα B&W 803 με καλυτερο ελεγχο απο τρανζιστορ διπλασιας ισχυος - ΩΧ ΤΟ ΕΙΠΑ:twoguns: παρακαλω οσοι εχουν αντιρρησεις να ανοιξουν αλλο thread-αλλου- δεν με ενδιαφερει που και δεν θα ασχοληθω με το θεμα- τους καλεσα να το ακουσουμε αλλα η προταση επεσε στο κενο).
Αυτος ο τελικος λοιπον οδηγει (προσπαθει αλλα δεν το καταφερνει παντα καθαρα λογω ισχυος σε σχεση με τα ηχεια) μεσω κατι σουηδικων Supra 4καρεx4, ενα ζευγαρακι JM Lab 926 electra signature.
Ολα τα παραπανω λοιπον ειναι τοποθετημενα σε ενα σαλονι με χοντρο χαλι και τα ηχεια βρισκονται (μη ρωτατε γιατι...) σε αποσταση περι τα 2.20m απο τον πισω τοιχο, 80cm απο τους πλαινους και 1.80m μεταξυ τους.
Τα παραπανω τα εγραψα για να υπαρχει μια εικονα της καταστασης, η οποια εχει καταληξει σε ενα συστηματακι το οποιο ειναι αρκετα αποκαλυπτικο των μηχανηματων. Δηλαδη οταν αλλαξεις ενα συστατικο η διαφοροποιηση στον ηχο ,σε οποιο μερος του φασματος, ειναι αισθητη.
Με δεδομενο οτι μου αρεσουν τα μεσαια να ειναι αναλυτικα, με γωνιες (οχι στρογγυλεμενα δηλαδη) και ισως λιγο πιο μπροστα απο το υπολοιπο φασμα (ακουγοντας σαξοφωνο live και γενικα jazz η αντιληψη μου για τα μεσαια αλλαξε).........
.......... τι λυχνιες θα προτεινατε (12ΑU7 (x2) και ECC82-01 (x1) ? Απο που θα μπορουσα να τις προμηθευτω?
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Φιλικα,
Ηλιας Μ.
Last edited: