Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Επίγεια Λήψη
ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="midas" data-source="post: 1058630615" data-attributes="member: 44522"><p>Είναι κοινή ομολογία από πολλούς ότι έχει αλλάξει συμπεριφορά το τηλέφωνο για τις βλάβες στην ΕΡΤ, εδώ και ένα τρίμηνο-τετράμηνο. Προς το πολύ καλύτερο που πραγματικά δεν το βρίσκεις αλλού π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ, Digea κλπ. Κατ αρχην το τηλ. το σηκώνουν τεχνικοί κι όχι τηλεφωνήτριες που "θα μεταφέρουν" το πρόβλημα ή θα σου μιλήσουν γενικόλογα. Επειτα ασχολούνται αμέσως να το λύσουν και σε ενημερώνουν τι θα κάνουν και πότε. Είναι σα να σε βάζουν συμμέτοχο στην επίλυση κι αυτό έχει ενδιαφέρον. Κρίνουν βέβαια και το πόσα τηλεφωνήματα έχουν για το ίδιο θέμα κάτι που τους ενδιαφέρει και τεχνικά. Το άλλο καλό είναι ότι σου λένε να ξαναπάρεις αν κάτι συμβεί πάλι. Δείχνουν πραγματικά ενδιαφέρον, και ναι τα καλά να λέγονται για να συνεχίζονται. Κι εγω θα θελα να συγχαρω το τεχνικό τμήμα της ΕΡΤ που διαθέτει προσωπικό για την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πολίτες-τηλεθεατές για προβλήματα. Και ξέρω πολύ καλά ότι οι τεχνικοί της ΕΡΤ ολοένα μειώνονται και φέτος είναι αρκετοί για συνταξιοδότηση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="midas, post: 1058630615, member: 44522"] Είναι κοινή ομολογία από πολλούς ότι έχει αλλάξει συμπεριφορά το τηλέφωνο για τις βλάβες στην ΕΡΤ, εδώ και ένα τρίμηνο-τετράμηνο. Προς το πολύ καλύτερο που πραγματικά δεν το βρίσκεις αλλού π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ, Digea κλπ. Κατ αρχην το τηλ. το σηκώνουν τεχνικοί κι όχι τηλεφωνήτριες που "θα μεταφέρουν" το πρόβλημα ή θα σου μιλήσουν γενικόλογα. Επειτα ασχολούνται αμέσως να το λύσουν και σε ενημερώνουν τι θα κάνουν και πότε. Είναι σα να σε βάζουν συμμέτοχο στην επίλυση κι αυτό έχει ενδιαφέρον. Κρίνουν βέβαια και το πόσα τηλεφωνήματα έχουν για το ίδιο θέμα κάτι που τους ενδιαφέρει και τεχνικά. Το άλλο καλό είναι ότι σου λένε να ξαναπάρεις αν κάτι συμβεί πάλι. Δείχνουν πραγματικά ενδιαφέρον, και ναι τα καλά να λέγονται για να συνεχίζονται. Κι εγω θα θελα να συγχαρω το τεχνικό τμήμα της ΕΡΤ που διαθέτει προσωπικό για την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πολίτες-τηλεθεατές για προβλήματα. Και ξέρω πολύ καλά ότι οι τεχνικοί της ΕΡΤ ολοένα μειώνονται και φέτος είναι αρκετοί για συνταξιοδότηση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Επίγεια Λήψη
ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…