Escalante Design "The Fremont"

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,028
Λάρισα
Πολλοί διατείνονται και εν πολλοίς έχουν δίκιο, ότι στον τομέα των ηχείων τα τελευταία 20 χρόνια δεν είχαμε την επαναστατική εξέλιξη σε τεχνικές σχεδίασης. Αυτό αναφέρει και o Πάρις Κωτσής στον τελευταίο Ηχο (και απο εκεί ορμώμενος) ρωτάω, το σχέδιο του The Fremont είναι ένα βήμα μπροστά; και τι πρέπει να περιμένω απο την συμβίωση μαζί του; εξελίχθηκε δηλαδή η αναπαραγωγή μουσικής απο αποθηκευτικά μέσα και προς τα πού εξελίχθηκε;
 

Giannis Christou

New member
22 February 2007
73
τελειως αυθορμητα.....
ειχα ακουσει πριν πολλα χρονια σε μια επισκεψη μου στο σπιτι ενος "τρελλου" κατι τεραστια Klang-Film και νομιζα οτι ημουν μεσα στο κονσερτο.
Απο τοτε εχω ακουσει αλλο ενα συστημα που μου εδωσε αυτην την ψευδαισθηση και αυτο δεν λεγεται Fremont, τι ειναι αυτο, μπορεις να εξηγησεις?
 

platon

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,548
Σε συνομιλια που ειχα με καποιον κατασκευαστη, πανω στο θεμα της ερευνας-εξελιξεις ηχειων, ενσχυτικων, μου ειχε πει οτι το ''ψωμι'' και το χρημα, ειναι αλλού.
Ειναι σε εικονα, κομπιουτερ, κινητα, και ολα τα consumer ειδη που επιτασει η μοδα.
Θα ειδατε οτι οι σχεδιαστες-εταιρειες ρουχων συνεργαζονται με τους μεγαλους(philips-lg-sony-κ.λ.π.) κατασκευαστες ηλεκτονικων.
Ποιος θα καθισει τωρα, να φαει χρονια ολοκληρα σχεδιασης, για να βγαλει
εναν ενισχυτη ή ενα ηχειο και να περιμενει να πουλησει.
Σε ποιους? και ποσα?

Στην προκειμενη, και μενα μου εκανε εντυπωση το ηχειο.
Μιλαει για πολλα χρονια μελετης και πολλες πατεντες.

Δυο τινα συμβαινουν κατα την αποψη μου.

1) ο/οι ανθρωποι ειναι τρελαμενοι, και θελανε πραγματικα να φτιαξουν ενα πολυ καλο ηχειο, και την ψαξανε πολυ την ιστορια, γι´αυτο και ειναι ακριβο, ή
2) ειναι μια απ´τα ιδια με ολες της αλλες ¨μεγαλες¨ εταιριες με πολυ ¨δοση¨ μαρκετινκ.

Μακαρι να ισχυει το πρωτο και οντως να ειναι μια ¨επανασταση¨ στη σχεδιαση ηχειων.
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Ποιος θα καθισει τωρα, να φαει χρονια ολοκληρα σχεδιασης, για να βγαλει
εναν ενισχυτη ή ενα ηχειο και να περιμενει να πουλησει.
Σε ποιους? και ποσα?

Είμαι σε απολύτως ασφαλή θέση να σου πω, ότι ο παραγωγικός χρόνος της εξέλιξης ενός ενισχυτή, ή ενός ηχείου δεν ξεπερνά τις 20 εργάσιμες ημέρες. Εάν η διαδικασία δημιουργίας και εξέλιξης ενός πρωτοτύπου διαρκεί περισσότερο, αυτό οφείλεται σε καθυστερήσεις τριβής, που αφορούν θέματα συντονισμού, όπως η τεκμηρίωση, η εξυπηρέτηση των ημερομηνιών από μέρους τυχόν υποκατασκευαστών, κλπ. Εάν ίσχυαν αυτές οι υπερβολές περί σωρευμένων χρόνων έρευνας για την κατασκευή τόσο απλών τεχνολογικών προϊόντων, όπως τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά, η παραγωγή του του Lockheed DC3 θα είχε ξεκινήσει μόλις χτες, ενώ το ΥΠΕΘΑ θα διαπραγματευόταν την επόμενη αγορά πολεμικών αεροσκαφών υπό προοπτική βάθους χρόνου 150 ετών. Τα υπόλοιπα είναι φούμαρα για να ψαρώνουν πρώτα οι αρθρογράφοι - reviewers, ώστε να τα αναπαράγουν και να ψαρώνουν τον κόσμο, διότι το ψάρωμα χαλαρώνει την τσέπη.
 

Giannis Christou

New member
22 February 2007
73
Μηπως μπορει καποιος να βαλει σε δημοσιοτητα περι τινος προκειται, επειδη δεν εχω προχειρο τον ΗΧΟ ουτε μπορω να τον βρω εδω.( ο νεωτερος μου ΗΧΟΣ που βρηκα στο υπογειο ειναι απο το 1979).
 
Το περι ου ο λόγος ηχείο:
Fremont_Stand.jpg
 

Giannis Christou

New member
22 February 2007
73
Στα ματια μου "αλλο ενα ηχειο", τι κρυβεται μεσα του?
Ουτε καν 15αρι μπασο δεν εχει.
 

Giannis Christou

New member
22 February 2007
73
http://www.1388.com/articles/tech_Ace-Bass/index.html
Χμμμμμ, ειναι κατι παρομοιο?
και αυτο εχει 2 μεγαφωνα ταντεμ και ειναι πολυ γρηγορο, ....... στα χαρτια.
Αυτος που το εχει ακουσει ομως και ξερει απο μουσικη εχει αλλη εντυπωση.
Μου κανει εντυπωση παντως η φανταστικη ευαισθησια του με 93dB και το οτι ειναι 20 φορες ποιο γρηγορο απο οποιοδηποτε αλλη κατασκευη, χχχχμμμμμμ, ποια εχουν σκεφτει αραγε? Δεν μας εχουν σχεδιαγραμματα με τα χαρακτηριστικα του ομως, το κανει η Η-K σαν σοβαρη εταιρια.
Ενδιαφερων ομως να το ακουσω μια φορα, αλλα φαινεται οτι ειναι δυσκολο αυτο.
 

platon

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,548
Βλεποντας το ηχειο διαβαζω αυτο...........

I have a pair in my system right now and they are an enigma to me at this point. They have forced me to rethink many things I have known to be true about woofer design. The bloody things just shouldn't sound this good; at least, according to the physics I have known all my life. Yet the degree of clarity, tonal accuracy, dynamics, and pitch definition they afford throughout their operational range is nothing short of scary spectacular. I have NEVER heard piano's sound so reach-out-and-touch-it real.

According to designer Tierry Budge (Wilson, Talon and now Escalante Designs), most 12" drivers in the high end world have a response time of 5000 µS or slower (2500 µS for pro-sound drivers—which tend to sound a bit forward and "sharp."). This 12", in this patented loading, is said to have a rise time of 70 µS! In comparison, "High End" applications using 6.5" drivers typically have a rise time of between 1100 and 1500 µS (or worse, if the designer is not careful); the best 5.25" drivers are typically between 800-1000 µS. This means (as far as "clarity" goes) that this Escalante designed 12" driver can complete more than 11 inclusive excursion cycles while the fastest 5 ¼"s can complete one!

However, even with that kind of speed, the cone itself can't really produce anything above 450 or 500Hz, or so. That's where the dust cap comes in. Tierry says he actually had to design it "from the ground up" because it was acting like an actual dome midrange! He had to design its shape, size, and composition (he uses 3 separate low-q materials, in an attempt to minimize any self-resonances). This dome naturally rolls-in at 500Hz and radiates "omni-directionally" quite well all the way up to about 3200Hz. Since the woofer is rolled off at 2500Hz (700Hz below where the dome begins beaming), the whole system images remarkable well. This "speed" not only helps remove what would normally be the whole radiation issue, but it keeps distortion way down, and increases believable output to an enormous degree.


Αρα ποσο σημαντικο ειναι το response time στα μεγαφωνα, αφου οτι μεγαφωνο, και ειδικα γουφερ εχω δει, κανενα δεν το αναφερει στα specs.

Μηπως ξερετε τι γουφερ φοραει?
σπεσιαλ αναφερει, αλλα τροποποιημενα στην ουσια πρεπει να ειναι.
Εμενα κατι σε Βeyma μου μοιαζουν
 

ManosR

New member
18 June 2006
51
Crete
Επειδή σαφώς δεν πιστεύω οτι 20 μέρες αρκούν για την ανάπτυξη ενός τέτοιου ηχείου (ίσως κάποιου άλλου...) και επειδή είμαι σίγουρος οτι τα έχω ακούσει πιο πολλές ώρες και με τους πιό πολλούς συνδυασμούς ενισχυτών και καλωδίων, το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι αν κάποιος δεν τα ακούσει είναι λογικό να αναρωτιέται γιατί κάνουν τόσο.
Και εμφανισιακά είναι εντυπωσιακά, αλλά ο ήχος τους είναι απίστευτος. Και βάση αυτού, καλώς ή κακώς, κρίνουμε και την τιμή τους. Ο ήχος τους είναι διαφορετικός απο οτιδήποτε άλλο. Καποιος μου είπε οτι μοιάζει με φινετσάτο επαγγελματικό. Ισως. Το θέμα είναι οτι έχει στοιχεία απο πολλές "σχολές" και είναι εκπληκτικό. Εχει δυναμικά κόρνας, εξαφανίζεται σαν πάνελ, έχει τον όγκο μεγάλου "κουτιού". Εχει εξαιρετικά πρίμα και απίστευτο μπάσσο. Παίζει τα πάντα και άνετα μεχρι τα 115db που άντεξα εγώ. Το 90% όσων το άκουσαν συμφώνησαν οτι είναι το καλύτερο που έχουν ακούσει ποτέ. Εγώ απλά αν είχα τα χρήματα θα το κρατούσα για το σπίτι μου.
 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Και εμφανισιακά είναι εντυπωσιακά, αλλά ο ήχος τους είναι απίστευτος. Και βάση αυτού, καλώς ή κακώς, κρίνουμε και την τιμή τους. Ο ήχος τους είναι διαφορετικός απο οτιδήποτε άλλο. Καποιος μου είπε οτι μοιάζει με φινετσάτο επαγγελματικό. Ισως. Το θέμα είναι οτι έχει στοιχεία απο πολλές "σχολές" και είναι εκπληκτικό. Εχει δυναμικά κόρνας, εξαφανίζεται σαν πάνελ, έχει τον όγκο μεγάλου "κουτιού". Εχει εξαιρετικά πρίμα και απίστευτο μπάσσο.

Μετά απο μία σύντομη επαφή (= ακρόαση για 1 ώρα περίπου) με τα Fremont, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα παραπάνω. :guitarist:
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,207
Αλιμος
Απάντηση: Re: Escalante Design "The Fremont"

Είμαι σε απολύτως ασφαλή θέση να σου πω, ότι ο παραγωγικός χρόνος της εξέλιξης ενός ενισχυτή, ή ενός ηχείου δεν ξεπερνά τις 20 εργάσιμες ημέρες.

χωρις να θελω να διαφωνισω, πως ειναι δυνατον να εισαι σε "απολύτως ασφαλή θέση"? Στο εχουν πει ολοι οι διευθυντες των R'nD τμηματων ολων των high end εταιριων? Μηπως στο ειπε ο ιδιος ο David Wilson ή ο Shushurin?