Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Εταιρίες κινητής Ελλάδας, οι πιο ακριβές στην Ευρώπη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος.Χ" data-source="post: 1058111116" data-attributes="member: 526"><p>Να τονίζω επίσης οτι ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης για την εικόνα που έχει ο περισσότερος κόσμος για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οφείλεται στις εμπορικές πολιτικές τους, τόσο σε θέματα σύλληψης όσο και εφαρμογής.</p><p></p><p>- Υπηρεσίες σχεδιασμένες χωρίς business case ή με ανεπαρκές business case </p><p>- Υπηρεσίες φτιαγμένες για άλλες αγορές, διαφορετικά consumer segments, demographics, culture κλπ. Απλά γιατί κάποιος έπρεπε να πάρει το bonus του</p><p>- Βιασύνη του operator A να απαντήσει στην σούπερ προσφορά του operator B προσφέροντας ένα προιόν κακοσχεδιασμένο πολύπλοκο και όχι πλήρως λειτουργικό.</p><p>- Προιόντα πολύπλοκα, με χαζούς περιορισμούς.(ότι πρέπει για να πελαγώνει ο μέσος καταναλωτής)</p><p>- Ελλειψη επικοινωνίας και συναντίληψης μεταξύ τεχνικών και εμπορικών τμημάτων των Operators</p><p>- Μετριότατη και ανεπαρκής εκπαίδευση των πωλητών στα sell points των δικτύων με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες / προσφορές / promos / προγράμματα να μην εξηγούνται σωστά στους πελάτες (πολλές φορές και σκόπιμα). </p><p>- Μετριότατη εκπαίδευση των customer care operators το οποίο σε συνδυασμό με το υψηλό churn rate των call centers δημιουργεί προβλήματα στο first level support των πελατών, παράπονα και γκρίνια</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος.Χ, post: 1058111116, member: 526"] Να τονίζω επίσης οτι ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης για την εικόνα που έχει ο περισσότερος κόσμος για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οφείλεται στις εμπορικές πολιτικές τους, τόσο σε θέματα σύλληψης όσο και εφαρμογής. - Υπηρεσίες σχεδιασμένες χωρίς business case ή με ανεπαρκές business case - Υπηρεσίες φτιαγμένες για άλλες αγορές, διαφορετικά consumer segments, demographics, culture κλπ. Απλά γιατί κάποιος έπρεπε να πάρει το bonus του - Βιασύνη του operator A να απαντήσει στην σούπερ προσφορά του operator B προσφέροντας ένα προιόν κακοσχεδιασμένο πολύπλοκο και όχι πλήρως λειτουργικό. - Προιόντα πολύπλοκα, με χαζούς περιορισμούς.(ότι πρέπει για να πελαγώνει ο μέσος καταναλωτής) - Ελλειψη επικοινωνίας και συναντίληψης μεταξύ τεχνικών και εμπορικών τμημάτων των Operators - Μετριότατη και ανεπαρκής εκπαίδευση των πωλητών στα sell points των δικτύων με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες / προσφορές / promos / προγράμματα να μην εξηγούνται σωστά στους πελάτες (πολλές φορές και σκόπιμα). - Μετριότατη εκπαίδευση των customer care operators το οποίο σε συνδυασμό με το υψηλό churn rate των call centers δημιουργεί προβλήματα στο first level support των πελατών, παράπονα και γκρίνια [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Εταιρίες κινητής Ελλάδας, οι πιο ακριβές στην Ευρώπη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…