Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Εξουσιοδοτημένο Service της Sony. Η δική μου περιπέτεια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κρυωνάς Νίκος" data-source="post: 148573" data-attributes="member: 61"><p>Κύριε Μελά,</p><p></p><p>Ενδιαφέρουσα και επιμορφωτική η Ιστορία σας. Από τη μεριά μας θα κάνουμε ότι μπορούμε για να λάβετε κάποια επίσημη απάντηση από το Service της Avidex.</p><p></p><p>Έχω όμως κάποιες ενστάσεις.</p><p></p><p>1. Αφού είσαστε παλαιότερο μέλος και μάλιστα είχατε διατελέσει και Γ.Δ. του Avforum αλλά και επαγγελματίας του είδους, πιστεύετε πως έπρεπε να περάσουν τρία χρόνια για να αναφέρετε το γεγονός?</p><p>2. Σε περίπτωση που ο Μάστορας που σας την επισκεύασε είναι αυτός που καταχράστηκε την εμπιστοσύνη σας για να τσιμπήσει λίγο την τιμή της επισκευής λέγοντας ψέματα πως ακριβώς σκοπεύετε να αποκαταστείσετε την καλή φήμη του Service που ούτε λίγο ούτε πολύ αφήνετε να ενοηθεί ότι "ψυρίζει" τις μη επισκευάσιμες συσκευές.</p><p>3. Από την στιγμή που δεν έχετε βγάλει φώτο "εσωτερικά" πριν από τις επισκέψεις στο Service (και το πρώτο και το δεύτερο) πως μπορεί κανείς να αποδείξει το αληθινό της Ιστορίας.</p><p></p><p>Με αφορμή τα παραπάνω παρακαλώ όλους να είναι δυο φορές πιο προσεκτικοί ειδικά όταν πρόκειται για καταγγελίες απέναντι σε "υπαρκτές" επιχειρήσεις που στηρίζονται σε "ανύπαρκτα" επιχειρήματα.</p><p></p><p>Ευχαριστώ για την υπομονή σας</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κρυωνάς Νίκος, post: 148573, member: 61"] Κύριε Μελά, Ενδιαφέρουσα και επιμορφωτική η Ιστορία σας. Από τη μεριά μας θα κάνουμε ότι μπορούμε για να λάβετε κάποια επίσημη απάντηση από το Service της Avidex. Έχω όμως κάποιες ενστάσεις. 1. Αφού είσαστε παλαιότερο μέλος και μάλιστα είχατε διατελέσει και Γ.Δ. του Avforum αλλά και επαγγελματίας του είδους, πιστεύετε πως έπρεπε να περάσουν τρία χρόνια για να αναφέρετε το γεγονός? 2. Σε περίπτωση που ο Μάστορας που σας την επισκεύασε είναι αυτός που καταχράστηκε την εμπιστοσύνη σας για να τσιμπήσει λίγο την τιμή της επισκευής λέγοντας ψέματα πως ακριβώς σκοπεύετε να αποκαταστείσετε την καλή φήμη του Service που ούτε λίγο ούτε πολύ αφήνετε να ενοηθεί ότι "ψυρίζει" τις μη επισκευάσιμες συσκευές. 3. Από την στιγμή που δεν έχετε βγάλει φώτο "εσωτερικά" πριν από τις επισκέψεις στο Service (και το πρώτο και το δεύτερο) πως μπορεί κανείς να αποδείξει το αληθινό της Ιστορίας. Με αφορμή τα παραπάνω παρακαλώ όλους να είναι δυο φορές πιο προσεκτικοί ειδικά όταν πρόκειται για καταγγελίες απέναντι σε "υπαρκτές" επιχειρήσεις που στηρίζονται σε "ανύπαρκτα" επιχειρήματα. Ευχαριστώ για την υπομονή σας [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Εξουσιοδοτημένο Service της Sony. Η δική μου περιπέτεια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…