Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
"Εξυπνάδες” της WIND (τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα...)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kaviros" data-source="post: 1058388018" data-attributes="member: 52169"><p><span style="font-family: inherit">Τον Ιούλιο 2018 υπέγραψα διετές συμβόλαιο για σταθερή γραμμή ίντερνετ (24αρι) στην παραθεριστική μου κατοικία στα Χανιά. Ουσιαστικά πληρώνω τα πάγια ολόκληρο το χρόνο ώστε να έχω ίντερνετ τους 2-3 μήνες που παραθερίζω εκεί το καλοκαίρι. Μου έγινε μια καλή προσφορά από την </span><span style="font-family: inherit">Forthnet</span><span style="font-family: inherit"> (στην οποία ήμουν ήδη πελάτης ) ως συμπληρωματικό «πακέτο» δηλαδή σε σχέση με την τηλεφωνική γραμμή και τη δορυφορική τηλεόραση που έχω στην κύρια οικία μου, τελικά όμως προτίμησα το συγκεκριμένο πρόγραμμα της </span><span style="font-family: inherit">Wind</span><span style="font-family: inherit"> (WIND Broadband Basic), λόγω του ότι περιελάμβανε ως δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή» και 1GB δωρεάν κάθε μήνα WIND Mobile Broadband (MB για το κινητό δηλαδή) για όσο καιρό θα είναι ενεργή η σταθερή σου γραμμή (σου δίνουν προς τούτο και μία κάρτα sim simplefi). Μου διευκρίνισε βέβαια τότε ο </span><span style="font-family: inherit">dealer</span><span style="font-family: inherit"> της </span><span style="font-family: inherit">Wind</span><span style="font-family: inherit">, ότι θα πρέπει να κάνω μία ανανέωση 5 ευρώ κάθε χρόνο ώστε να παραμένει ενεργή η κάρτα </span><span style="font-family: inherit">simplefi</span><span style="font-family: inherit">. Όντως, τον 1[SUP]ο[/SUP] χρόνο του συμβολαίου μου η </span><span style="font-family: inherit">wind</span><span style="font-family: inherit"> τήρησε αυτά που συμφωνήθηκαν και κάθε 1[SUP]η[/SUP] του μηνός μου παρείχε αυτό το 1</span><span style="font-family: inherit">GΒ </span><span style="font-family: inherit">κι έτσι, τον Ιούλιο 2019, λίγο πριν συμπληρωθεί ο 1[SUP]ος[/SUP] χρόνος συμβολαίου, πήγα στο κατάστημα της </span><span style="font-family: inherit">Wind </span><span style="font-family: inherit">στα Χανιά κι αφού ξαναρώτησα τους υπαλλήλους και μου επιβεβαίωσαν ότι πρέπει να κάνω αυτή την ανανέωση (5 ευρώ/έτος), την έκανα στο συγκεκριμένο κατάστημα. Την 1[SUP]η[/SUP] Σεπτεμβρίου μου αποδόθηκε κανονικά το 1</span><span style="font-family: inherit">GB</span><span style="font-family: inherit">, αλλά λίγες ημέρες κατόπιν κι ενώ δεν είχα ξοδέψει πάνω από 50-60</span><span style="font-family: inherit">MB</span><span style="font-family: inherit"> λαμβάνω ξαφνικά ένα μήνυμα στο κινητό (από την </span><span style="font-family: inherit">Wind</span><span style="font-family: inherit">) ότι έφτασα στο όριο των δεδομένων μου και πρέπει να ανανεώσω (πληρώνοντας ξανά φυσικά...) σε κάποιο κατάστημα της </span><span style="font-family: inherit">Wind</span><span style="font-family: inherit">. Σκέφθηκα ότι κάποιο λάθος ή μπέρδεμα θα έγινε στα συστήματα της εταιρίας και δεν έδωσα συνέχεια (έβγαλα τον υπόλοιπο μήνα με </span><span style="font-family: inherit">Wifi</span><span style="font-family: inherit"> μόνο). Την 1[SUP]η[/SUP] Οκτωβρίου όμως, διαπίστωσα ότι δεν μου αποδόθηκε καθόλου το συμφωνημένο 1</span><span style="font-family: inherit">GB</span><span style="font-family: inherit">, οπότε αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα της </span><span style="font-family: inherit">Wind</span><span style="font-family: inherit"> για να μου πουν τι στο καλό συμβαίνει. Εκεί ο υπάλληλος (με το «κλασικά» αδιάφορο ύφος) με ενημέρωσε ότι άλλαξαν οι όροι (εννοείται βέβαια ότι την παραμικρή ενημέρωση είχα, ένα απλό </span><span style="font-family: inherit">sms</span><span style="font-family: inherit"> έστω , γι’ αυτή την αλλαγή) και ότι πλέον θα πρέπει να κάνω ανανέωση κάθε 2 μήνες για να μου ξαναδώσουν αυτό το 1</span><span style="font-family: inherit">GB</span><span style="font-family: inherit">!!!! Εν ολίγοις δηλαδή, μου ζήτησαν να πληρώνω μήνα παρά μήνα για κάτι που υποτίθεται ότι μου το έδωσαν δωρεάν (και το συνυπολόγισα για να υπογράψω συμβόλαιο μαζί τους)!!! Και στην ιστοσελίδα τους μάλιστα, εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να διαφημίζουν την συγκεκριμένη δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή», χωρίς να αναφέρουν πουθενά ότι στην πραγματικότητα σου ζητάνε κατόπιν να την πληρώνεις (μήνα παρά μήνα)! Αν αυτό δεν είναι ο «ορισμός» της παραπλανητικής διαφήμισης, τότε τι είναι; Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι σε τέτοιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βαθμό ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ώστε ακόμα και το 1</span><span style="font-family: inherit">GB</span><span style="font-family: inherit"> μηνός Σεπτεμβρίου που εν πάση περιπτώσει μου το έδωσαν (προφανώς λίγο πριν αλλάξουν μονομερώς τους όρους), έτρεξαν κατόπιν άρον-άρον να το ακυρώσουν!!! Τι περίμεναν δηλαδή; Να βλέπω οτι δεν τηρούν αυτά που συμφώνησαν, κι εγώ να τρέξω να κάνω ανανέωση, μη τυχόν και χάσω το «κελεπούρι»; Έβγαλα αμέσως από το κινητό μου και πέταξα την simplefi </span><span style="font-family: inherit">sim</span><span style="font-family: inherit"> και από Δευτέρα θα πάω στη </span><span style="font-family: inherit">Forthnet</span><span style="font-family: inherit"> για να αιτηθώ την μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής . Εννοείται φυσικά ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να πληρώσω το παραμικρό «πέναλτι» για το σπάσιμο του συμβολαίου που υπέγραψα</span><span style="font-family: inherit">: θα το σεβαστώ όσο ακριβώς το σεβάστηκε και η Wind! Άλλωστε με κάτι τέτοιες «κουτοπονηριές» της συγκεκριμένης εταιρείας, αγανάκτησα και πριν 2 χρόνια και μετέφερα την σύνδεση του κινητού μου τηλεφώνου σε άλλη εταιρεία. Τους έδωσα και μια δεύτερη ευκαιρία (με τη σταθερή γραμμή ) αλλά ειλικρινά, δεν το άξιζαν...</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kaviros, post: 1058388018, member: 52169"] [FONT='inherit']Τον Ιούλιο 2018 υπέγραψα διετές συμβόλαιο για σταθερή γραμμή ίντερνετ (24αρι) στην παραθεριστική μου κατοικία στα Χανιά. Ουσιαστικά πληρώνω τα πάγια ολόκληρο το χρόνο ώστε να έχω ίντερνετ τους 2-3 μήνες που παραθερίζω εκεί το καλοκαίρι. Μου έγινε μια καλή προσφορά από την [/FONT][FONT='inherit']Forthnet[/FONT][FONT='inherit'] (στην οποία ήμουν ήδη πελάτης ) ως συμπληρωματικό «πακέτο» δηλαδή σε σχέση με την τηλεφωνική γραμμή και τη δορυφορική τηλεόραση που έχω στην κύρια οικία μου, τελικά όμως προτίμησα το συγκεκριμένο πρόγραμμα της [/FONT][FONT='inherit']Wind[/FONT][FONT='inherit'] (WIND Broadband Basic), λόγω του ότι περιελάμβανε ως δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή» και 1GB δωρεάν κάθε μήνα WIND Mobile Broadband (MB για το κινητό δηλαδή) για όσο καιρό θα είναι ενεργή η σταθερή σου γραμμή (σου δίνουν προς τούτο και μία κάρτα sim simplefi). Μου διευκρίνισε βέβαια τότε ο [/FONT][FONT='inherit']dealer[/FONT][FONT='inherit'] της [/FONT][FONT='inherit']Wind[/FONT][FONT='inherit'], ότι θα πρέπει να κάνω μία ανανέωση 5 ευρώ κάθε χρόνο ώστε να παραμένει ενεργή η κάρτα [/FONT][FONT='inherit']simplefi[/FONT][FONT='inherit']. Όντως, τον 1[SUP]ο[/SUP] χρόνο του συμβολαίου μου η [/FONT][FONT='inherit']wind[/FONT][FONT='inherit'] τήρησε αυτά που συμφωνήθηκαν και κάθε 1[SUP]η[/SUP] του μηνός μου παρείχε αυτό το 1[/FONT][FONT='inherit']GΒ [/FONT][FONT='inherit']κι έτσι, τον Ιούλιο 2019, λίγο πριν συμπληρωθεί ο 1[SUP]ος[/SUP] χρόνος συμβολαίου, πήγα στο κατάστημα της [/FONT][FONT='inherit']Wind [/FONT][FONT='inherit']στα Χανιά κι αφού ξαναρώτησα τους υπαλλήλους και μου επιβεβαίωσαν ότι πρέπει να κάνω αυτή την ανανέωση (5 ευρώ/έτος), την έκανα στο συγκεκριμένο κατάστημα. Την 1[SUP]η[/SUP] Σεπτεμβρίου μου αποδόθηκε κανονικά το 1[/FONT][FONT='inherit']GB[/FONT][FONT='inherit'], αλλά λίγες ημέρες κατόπιν κι ενώ δεν είχα ξοδέψει πάνω από 50-60[/FONT][FONT='inherit']MB[/FONT][FONT='inherit'] λαμβάνω ξαφνικά ένα μήνυμα στο κινητό (από την [/FONT][FONT='inherit']Wind[/FONT][FONT='inherit']) ότι έφτασα στο όριο των δεδομένων μου και πρέπει να ανανεώσω (πληρώνοντας ξανά φυσικά...) σε κάποιο κατάστημα της [/FONT][FONT='inherit']Wind[/FONT][FONT='inherit']. Σκέφθηκα ότι κάποιο λάθος ή μπέρδεμα θα έγινε στα συστήματα της εταιρίας και δεν έδωσα συνέχεια (έβγαλα τον υπόλοιπο μήνα με [/FONT][FONT='inherit']Wifi[/FONT][FONT='inherit'] μόνο). Την 1[SUP]η[/SUP] Οκτωβρίου όμως, διαπίστωσα ότι δεν μου αποδόθηκε καθόλου το συμφωνημένο 1[/FONT][FONT='inherit']GB[/FONT][FONT='inherit'], οπότε αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα της [/FONT][FONT='inherit']Wind[/FONT][FONT='inherit'] για να μου πουν τι στο καλό συμβαίνει. Εκεί ο υπάλληλος (με το «κλασικά» αδιάφορο ύφος) με ενημέρωσε ότι άλλαξαν οι όροι (εννοείται βέβαια ότι την παραμικρή ενημέρωση είχα, ένα απλό [/FONT][FONT='inherit']sms[/FONT][FONT='inherit'] έστω , γι’ αυτή την αλλαγή) και ότι πλέον θα πρέπει να κάνω ανανέωση κάθε 2 μήνες για να μου ξαναδώσουν αυτό το 1[/FONT][FONT='inherit']GB[/FONT][FONT='inherit']!!!! Εν ολίγοις δηλαδή, μου ζήτησαν να πληρώνω μήνα παρά μήνα για κάτι που υποτίθεται ότι μου το έδωσαν δωρεάν (και το συνυπολόγισα για να υπογράψω συμβόλαιο μαζί τους)!!! Και στην ιστοσελίδα τους μάλιστα, εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να διαφημίζουν την συγκεκριμένη δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή», χωρίς να αναφέρουν πουθενά ότι στην πραγματικότητα σου ζητάνε κατόπιν να την πληρώνεις (μήνα παρά μήνα)! Αν αυτό δεν είναι ο «ορισμός» της παραπλανητικής διαφήμισης, τότε τι είναι; Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι σε τέτοιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βαθμό ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ώστε ακόμα και το 1[/FONT][FONT='inherit']GB[/FONT][FONT='inherit'] μηνός Σεπτεμβρίου που εν πάση περιπτώσει μου το έδωσαν (προφανώς λίγο πριν αλλάξουν μονομερώς τους όρους), έτρεξαν κατόπιν άρον-άρον να το ακυρώσουν!!! Τι περίμεναν δηλαδή; Να βλέπω οτι δεν τηρούν αυτά που συμφώνησαν, κι εγώ να τρέξω να κάνω ανανέωση, μη τυχόν και χάσω το «κελεπούρι»; Έβγαλα αμέσως από το κινητό μου και πέταξα την simplefi [/FONT][FONT='inherit']sim[/FONT][FONT='inherit'] και από Δευτέρα θα πάω στη [/FONT][FONT='inherit']Forthnet[/FONT][FONT='inherit'] για να αιτηθώ την μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής . Εννοείται φυσικά ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να πληρώσω το παραμικρό «πέναλτι» για το σπάσιμο του συμβολαίου που υπέγραψα[/FONT][FONT='inherit']: θα το σεβαστώ όσο ακριβώς το σεβάστηκε και η Wind! Άλλωστε με κάτι τέτοιες «κουτοπονηριές» της συγκεκριμένης εταιρείας, αγανάκτησα και πριν 2 χρόνια και μετέφερα την σύνδεση του κινητού μου τηλεφώνου σε άλλη εταιρεία. Τους έδωσα και μια δεύτερη ευκαιρία (με τη σταθερή γραμμή ) αλλά ειλικρινά, δεν το άξιζαν...[/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
"Εξυπνάδες” της WIND (τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα...)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…