Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Faust - Ο Μύθος
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 4826" data-attributes="member: 79"><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px">Οπότε , μέσα από συζητήσεις ατελείωτες , ολονύκτιας διάρκειας και πλήρεις αποκαλυπτικού και αναλυτικού περιεχομένου , ωρίμασε μέσα τους η ιδέα να απομακρυνθούν όλοι μαζί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα , τουλάχιστον έτους , και να ζήσουν μαζί χωρίς επικοινωνία με τον έξω κόσμο , δίχως την διαβρωτική επίδραση της τρέχουσας μουσικής σκηνής και κυρίως με την δυνατότητα να ηχογραφούν τα πάντα . Ετσι αποφασίστηκε να φύγουν μακριά από το Αμβούργο , μακριά από την κριτική , μακριά από ζήλειες και συγκρίσεις . Το όνειρο ήταν να βρούν ένα δικό τους στούντιο ηχογραφήσεων πλήρως εξοπλισμένο και εκεί να απομονωθούν. Το πρόβλημα ήταν ότι αυτού του είδους τα όνειρα για να πραγματοποιηθούν χρειάζονται πολλά χρήματα . Κι ένα γκρούπ που επισήμως , σχεδόν δεν υπήρχε , χωρίς συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία και χωρίς προηγούμενη δουλειά να επιδείξει , που θα έβρισκε τα χρήματα ; Τότε εμφανίστηκε στο προσκήνιο , ο από μηχανής θεός , ο <strong>Uwe Nettelbeck </strong>.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px">Ο Νettelbeck ήταν δημοσιογράφος , και μάλιστα αρκετά γνωστός , που έγραφε για μουσική και για ταινίες . Εχοντας παρατήσει την δημοσιογραφία , έψαχνε για λογαριασμό της <strong>Polydor International </strong>μια περίεργη γερμανική μπάντα . Μεσάζων στην γνωριμία με τους faust ήταν ο <strong>Helmut Costard </strong>, σκηνοθέτης , φίλος του Peron. Ετσι ο Uwe αποφασίζει να τους αναλάβει και μαζί τους να πραγματοποιήσει το όνειρο τους για μια σπουδαία Γερμανική μπάντα . Φυσικά η Polydor δεν είχε ιδέα που έμπλεκε , καθώς ο πραγματικός της σκοπός ήταν να βρεί τους Γερμανούς Beatles . Τώρα το γιατί δέχτηκε να τους χρηματοδοτήσει και δη αφειδώς , από την στιγμή που οι άνθρωποι της είχαν ακούσει ένα όλο κι όλο demo κι αυτό με ομιλίες και ήχους από μηχανές , και πως αυτό συμβιβαζόταν με την αναζήτηση των γερμανών Beatles είναι μυστήριο . Η ουσία πάντως είναι ότι η Polydor άνοιξε τα ταμεία και άρχισε να μοιράζει χρήμα . Μ’ αυτά τα λεφτά , αγοράστηκαν μηχανήματα , νοικιάστηκε ένα οίκημα ( παλιό σχολείο ) απομονωμένο κάπου μεταξύ Αμβούργου και Βρέμης , το οποίο μετατράπηκε σε στούντιο ( το περίφημο <strong>Wumme </strong>) , δόθηκαν προκαταβολές στο γκρούπ , προσελήφθη ως μηχανικός ήχου ο Kurt και οι Faust μετακόμισαν εκεί και στρώθηκαν αμέσως . Όχι όμως στην σύνθεση , αλλά στην πλάκα , στα ψυχεδελικά ναρκωτικά , στο ποτό , σ’ένα κοινοβιακό στυλ , και στην ηχογράφηση των πάντων – οι faust πάνε στην τουαλέτα , οι faust μαγειρεύουν , οι faust κουρδίζουν τα όργανα τους , οι faust παίζουν κ.ο.κ. Χωρίς ραδιόφωνα , δίχως εφημερίδες και περιοδικά , ανευ επαφής με τον έξω κόσμο , κανονικοί ερημίτες . «<em>Ηταν κάτι περισσότερο από ένα μουσικό πείραμα</em>» θυμάται αργότερα ο Irmler «<em>αλλά αν δεν ζήσεις μαζί με κάποιους , εάν δεν καυγαδίσεις , τότε πως θα αγαπήσεις </em>;» Οι καυγάδες πάντως ήταν συχνοί . </span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px">Το περίεργο είναι ότι ουδείς είχε υπογράψει συμβόλαιο με κάποιον κι η Polydor ξόδευε λεφτά χωρίς να έχει ακούσει τίποτα απολύτως από αυτά που ηχογραφούντο στο Wumme . Φυσικό είναι ότι κάποια στιγμή απαίτησε ένα demo . Οι faust τότε έστειλαν μια κασέτα , το περιεχόμενο της οποίας οι ίδιοι περιγράφουν ως « μια απόλυτη έκρηξη θορύβων , ο ήχος κάποιου που πλένει πιάτα και όλοι μαζί να προσπαθούμε να μιμηθούμε μια γυναικεία χορωδία» .Musique concrete και field recordings εν ολίγοις . Η Polydor , τάπαιξε στην κυριολεξία και άρχισε να ασκεί μεγαλύτερη πίεση για μια ολοκληρωμένη δουλειά , καθώς ο χρόνος περνούσε – ήδη είχε περάσει το μισό και πλέον 1971. Τότε είναι που υπογράφονται και τα πρώτα συμβόλαια επιτέλους ( κάτι που μάλλον ενδιέφερε περισσότερο την Polydor παρά την αναρχική κολλεκτίβα των faust οι οποίοι έβλεπαν και τις απαιτήσεις τους να ικανοποιούνται και λεφτά να πέφτουν συνεχώς ) κι η εταιρία πλέον ζητά επίμονα δίσκο , έχοντας χάσει κάθε υπομονή και φοβούμενη ότι θα συνεχίσει να χάνει χρήματα . Η Polydor πιέχει τον Uwe , αυτός με την σειρά του πιέζει το γκρούπ και κάποια στιγμή , λαμβάνεται η μεγάλη απόφαση « <em><strong>Ο.Κ. ας αρχίσουμε το άλμπουμ» </strong></em>. Σύντομα ο πρώτος δίσκος τους είναι έτοιμος . Και ο τίτλος αυτού , ο ίδιος με το όνομα του γκρούπ. Ένα απλό <strong>Faust </strong>( 9,7 / 10 ) .</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 4826, member: 79"] [FONT="Times New Roman"][SIZE="3"]Οπότε , μέσα από συζητήσεις ατελείωτες , ολονύκτιας διάρκειας και πλήρεις αποκαλυπτικού και αναλυτικού περιεχομένου , ωρίμασε μέσα τους η ιδέα να απομακρυνθούν όλοι μαζί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα , τουλάχιστον έτους , και να ζήσουν μαζί χωρίς επικοινωνία με τον έξω κόσμο , δίχως την διαβρωτική επίδραση της τρέχουσας μουσικής σκηνής και κυρίως με την δυνατότητα να ηχογραφούν τα πάντα . Ετσι αποφασίστηκε να φύγουν μακριά από το Αμβούργο , μακριά από την κριτική , μακριά από ζήλειες και συγκρίσεις . Το όνειρο ήταν να βρούν ένα δικό τους στούντιο ηχογραφήσεων πλήρως εξοπλισμένο και εκεί να απομονωθούν. Το πρόβλημα ήταν ότι αυτού του είδους τα όνειρα για να πραγματοποιηθούν χρειάζονται πολλά χρήματα . Κι ένα γκρούπ που επισήμως , σχεδόν δεν υπήρχε , χωρίς συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία και χωρίς προηγούμενη δουλειά να επιδείξει , που θα έβρισκε τα χρήματα ; Τότε εμφανίστηκε στο προσκήνιο , ο από μηχανής θεός , ο [B]Uwe Nettelbeck [/B]. Ο Νettelbeck ήταν δημοσιογράφος , και μάλιστα αρκετά γνωστός , που έγραφε για μουσική και για ταινίες . Εχοντας παρατήσει την δημοσιογραφία , έψαχνε για λογαριασμό της [B]Polydor International [/B]μια περίεργη γερμανική μπάντα . Μεσάζων στην γνωριμία με τους faust ήταν ο [B]Helmut Costard [/B], σκηνοθέτης , φίλος του Peron. Ετσι ο Uwe αποφασίζει να τους αναλάβει και μαζί τους να πραγματοποιήσει το όνειρο τους για μια σπουδαία Γερμανική μπάντα . Φυσικά η Polydor δεν είχε ιδέα που έμπλεκε , καθώς ο πραγματικός της σκοπός ήταν να βρεί τους Γερμανούς Beatles . Τώρα το γιατί δέχτηκε να τους χρηματοδοτήσει και δη αφειδώς , από την στιγμή που οι άνθρωποι της είχαν ακούσει ένα όλο κι όλο demo κι αυτό με ομιλίες και ήχους από μηχανές , και πως αυτό συμβιβαζόταν με την αναζήτηση των γερμανών Beatles είναι μυστήριο . Η ουσία πάντως είναι ότι η Polydor άνοιξε τα ταμεία και άρχισε να μοιράζει χρήμα . Μ’ αυτά τα λεφτά , αγοράστηκαν μηχανήματα , νοικιάστηκε ένα οίκημα ( παλιό σχολείο ) απομονωμένο κάπου μεταξύ Αμβούργου και Βρέμης , το οποίο μετατράπηκε σε στούντιο ( το περίφημο [B]Wumme [/B]) , δόθηκαν προκαταβολές στο γκρούπ , προσελήφθη ως μηχανικός ήχου ο Kurt και οι Faust μετακόμισαν εκεί και στρώθηκαν αμέσως . Όχι όμως στην σύνθεση , αλλά στην πλάκα , στα ψυχεδελικά ναρκωτικά , στο ποτό , σ’ένα κοινοβιακό στυλ , και στην ηχογράφηση των πάντων – οι faust πάνε στην τουαλέτα , οι faust μαγειρεύουν , οι faust κουρδίζουν τα όργανα τους , οι faust παίζουν κ.ο.κ. Χωρίς ραδιόφωνα , δίχως εφημερίδες και περιοδικά , ανευ επαφής με τον έξω κόσμο , κανονικοί ερημίτες . «[I]Ηταν κάτι περισσότερο από ένα μουσικό πείραμα[/I]» θυμάται αργότερα ο Irmler «[I]αλλά αν δεν ζήσεις μαζί με κάποιους , εάν δεν καυγαδίσεις , τότε πως θα αγαπήσεις [/I];» Οι καυγάδες πάντως ήταν συχνοί . Το περίεργο είναι ότι ουδείς είχε υπογράψει συμβόλαιο με κάποιον κι η Polydor ξόδευε λεφτά χωρίς να έχει ακούσει τίποτα απολύτως από αυτά που ηχογραφούντο στο Wumme . Φυσικό είναι ότι κάποια στιγμή απαίτησε ένα demo . Οι faust τότε έστειλαν μια κασέτα , το περιεχόμενο της οποίας οι ίδιοι περιγράφουν ως « μια απόλυτη έκρηξη θορύβων , ο ήχος κάποιου που πλένει πιάτα και όλοι μαζί να προσπαθούμε να μιμηθούμε μια γυναικεία χορωδία» .Musique concrete και field recordings εν ολίγοις . Η Polydor , τάπαιξε στην κυριολεξία και άρχισε να ασκεί μεγαλύτερη πίεση για μια ολοκληρωμένη δουλειά , καθώς ο χρόνος περνούσε – ήδη είχε περάσει το μισό και πλέον 1971. Τότε είναι που υπογράφονται και τα πρώτα συμβόλαια επιτέλους ( κάτι που μάλλον ενδιέφερε περισσότερο την Polydor παρά την αναρχική κολλεκτίβα των faust οι οποίοι έβλεπαν και τις απαιτήσεις τους να ικανοποιούνται και λεφτά να πέφτουν συνεχώς ) κι η εταιρία πλέον ζητά επίμονα δίσκο , έχοντας χάσει κάθε υπομονή και φοβούμενη ότι θα συνεχίσει να χάνει χρήματα . Η Polydor πιέχει τον Uwe , αυτός με την σειρά του πιέζει το γκρούπ και κάποια στιγμή , λαμβάνεται η μεγάλη απόφαση « [I][B]Ο.Κ. ας αρχίσουμε το άλμπουμ» [/B][/I]. Σύντομα ο πρώτος δίσκος τους είναι έτοιμος . Και ο τίτλος αυτού , ο ίδιος με το όνομα του γκρούπ. Ένα απλό [B]Faust [/B]( 9,7 / 10 ) .[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Faust - Ο Μύθος
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…