Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure) τεχνική και επεξεργασία.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Anon" data-source="post: 1058476135" data-attributes="member: 45009"><p><strong>Re: Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)</strong></p><p></p><p>Καλησπέρα. Πολύ ωραίο μέρος για λήψεις ΜΕ! </p><p></p><p>Σχετικά με την ανθρώπινη παρουσία, σε τέτοιες λήψεις νομιζω πως σε λίγες περιπτώσεις θα ταίριαζε το εφέ του κινούμενου νερού με ακίνητο άνθρωπο, πουλιά κλπ. Γενικά, όταν προσθέτεις τέτοια στοιχεία, σημαίνει ότι αυτά είναι το θέμα σου και επειδή ο άνθρωπος συνδέεται με τη ζωή και την κίνηση (αλλά και τη στιγμή), αισθητικά η παρουσία του πρέπει να δένει με το κάδρο. Αν λοιπόν έχεις προσθέσει άνθρωπο σε κάδρο ΜΕ, νομίζω πως και ο άνθρωπος πρέπει να εμφανίζει ghosting για να δένει αισθητικά με την κίνηση στο νερό ή τα σύννεφα. Γενικά οτιδήποτε έχει ζωή (άνθρωπος, πουλιά, ζώα κλπ), αν είναι να μπει σε λήψη ΜΕ πρέπει να έχει κίνηση. Αν είναι να μπει σε κάδρο στιγμιαίας λήψης, προφανώς θα είναι ακίνητος. Οπότε έχουμε τον παράγοντα της αισθητικής αρμονίας.</p><p></p><p>Ένα δεύτερο σημείο που θέλω να σχολιάσω είναι το που τοποθετούμε τον άνθρωπο. πχ σε ένα τέτοιο κάδρο, θα τον έβαζα σε σημείο όπου με βάση το σχήμα του, το χρώμα από τα ρούχα του κλπ (για θέματα τονικότητας σε α/μ) θα μπορεί να κάνει καλή αντίθεση μέσα στο κάδρο για να δώσουμε έμφαση στην παρουσία του. Στο συγκεκριμένο σημείο όπου βρίσκεται η κοπέλα, το άνω μισό της μπερδεύεται με το τσιμεντένιο background και χάνεται η παρουσία της. Θα προτιμούσα να την έβλεπα πιο αριστερά, σχεδόν στο κέντρο του κάδρου. Όπως βλέπεις, στο κάδρο σου έχεις δύο χρήσιμες γωνίες. Μία είναι το ένωμα της κουπαστής αριστερά με το πλακόστρωτο και η άλλη η τσιμεντένια βάση στο κέντρο-δεξιά. Νομίζω αυτές οι πολύ οξείες γωνίες μπορούν να δουλέψουν προς όφελος του θέματος (κοπέλα) και να τονίσουν την παρουσία της σαν να τη δείχνουν. Επομένως αν την τοποθετήσεις στο συγκεκριμένο σημείο, θα ωθείς το βλέμμα πάνω της τόσο λόγω των γωνιών αλλά και κάνοντας τονική αντίθεση με το νερό στο background. Προσθέτω σε αυτό ότι δείχνει να βλέπει προς το βάθος δεξιά. Παραθέτω αυτή την εναλλακτική με μία γρήγορη επεξεργασία:</p><p></p><p>[ATTACH]153044[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p>Εναλλακτικά θα προτιμούσα η κοπέλα να κάθεται όχι εντελώς με πλάτη στο φακό αλλά ελαφρά γυρισμένη προς τα δεξιά και να κάθεται ακόμη πιο αριστερά, να στηρίζεται στην κουπαστή με τον αριστερό της αγκώνα και την παλάμη στο αριστερό μάγουλο σαν να είναι βυθισμένη σε σκέψεις και να ατενίζει στο βάθος δεξιά.</p><p></p><p>Επίσης θα "τολμούσα" ένα άλλο φορμά, σε τετράγωνο κάδρο, με την κοπέλα πάλι στην ίδια θέση:</p><p></p><p>[ATTACH]153045[/ATTACH]</p><p></p><p>Συμπληρωματικά να πω ότι θα έβγαζα από το νερό εκείνη τη δέστρα στο βάθος, μου χαλάει την αρμονία του νερού (το έκανα πρόχειρα στο PS). Όσο για τον πύργο δεξιά, νομίζω είναι θέμα για κάδρο από μόνος του και στη συγκεκριμένη περίπτωση δρα "ανταγωνιστικά" με την κοπέλα όχι μόνο λόγω του σχήματος-παρουσίας αλλά και λόγω της τονικής αντίθεσης που προκαλεί. Εύκολα τραβάει το μάτι πάνω του. Επομένως στη θέση σου, για το συγκεκριμένο κάδρο νομίζω πρέπει να κάνεις επιλογή θέματος. Ή ο πύργος ή η κοπέλα αλλά όχι και τα δύο στο κάδρο. Φυσικά όλα αυτά είναι δικές μου αισθητικές προτάσεις και μπορείς άνετα να τις προσπεράσεις :smile:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anon, post: 1058476135, member: 45009"] [b]Re: Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)[/b] Καλησπέρα. Πολύ ωραίο μέρος για λήψεις ΜΕ! Σχετικά με την ανθρώπινη παρουσία, σε τέτοιες λήψεις νομιζω πως σε λίγες περιπτώσεις θα ταίριαζε το εφέ του κινούμενου νερού με ακίνητο άνθρωπο, πουλιά κλπ. Γενικά, όταν προσθέτεις τέτοια στοιχεία, σημαίνει ότι αυτά είναι το θέμα σου και επειδή ο άνθρωπος συνδέεται με τη ζωή και την κίνηση (αλλά και τη στιγμή), αισθητικά η παρουσία του πρέπει να δένει με το κάδρο. Αν λοιπόν έχεις προσθέσει άνθρωπο σε κάδρο ΜΕ, νομίζω πως και ο άνθρωπος πρέπει να εμφανίζει ghosting για να δένει αισθητικά με την κίνηση στο νερό ή τα σύννεφα. Γενικά οτιδήποτε έχει ζωή (άνθρωπος, πουλιά, ζώα κλπ), αν είναι να μπει σε λήψη ΜΕ πρέπει να έχει κίνηση. Αν είναι να μπει σε κάδρο στιγμιαίας λήψης, προφανώς θα είναι ακίνητος. Οπότε έχουμε τον παράγοντα της αισθητικής αρμονίας. Ένα δεύτερο σημείο που θέλω να σχολιάσω είναι το που τοποθετούμε τον άνθρωπο. πχ σε ένα τέτοιο κάδρο, θα τον έβαζα σε σημείο όπου με βάση το σχήμα του, το χρώμα από τα ρούχα του κλπ (για θέματα τονικότητας σε α/μ) θα μπορεί να κάνει καλή αντίθεση μέσα στο κάδρο για να δώσουμε έμφαση στην παρουσία του. Στο συγκεκριμένο σημείο όπου βρίσκεται η κοπέλα, το άνω μισό της μπερδεύεται με το τσιμεντένιο background και χάνεται η παρουσία της. Θα προτιμούσα να την έβλεπα πιο αριστερά, σχεδόν στο κέντρο του κάδρου. Όπως βλέπεις, στο κάδρο σου έχεις δύο χρήσιμες γωνίες. Μία είναι το ένωμα της κουπαστής αριστερά με το πλακόστρωτο και η άλλη η τσιμεντένια βάση στο κέντρο-δεξιά. Νομίζω αυτές οι πολύ οξείες γωνίες μπορούν να δουλέψουν προς όφελος του θέματος (κοπέλα) και να τονίσουν την παρουσία της σαν να τη δείχνουν. Επομένως αν την τοποθετήσεις στο συγκεκριμένο σημείο, θα ωθείς το βλέμμα πάνω της τόσο λόγω των γωνιών αλλά και κάνοντας τονική αντίθεση με το νερό στο background. Προσθέτω σε αυτό ότι δείχνει να βλέπει προς το βάθος δεξιά. Παραθέτω αυτή την εναλλακτική με μία γρήγορη επεξεργασία: [ATTACH=CONFIG]153044[/ATTACH] Εναλλακτικά θα προτιμούσα η κοπέλα να κάθεται όχι εντελώς με πλάτη στο φακό αλλά ελαφρά γυρισμένη προς τα δεξιά και να κάθεται ακόμη πιο αριστερά, να στηρίζεται στην κουπαστή με τον αριστερό της αγκώνα και την παλάμη στο αριστερό μάγουλο σαν να είναι βυθισμένη σε σκέψεις και να ατενίζει στο βάθος δεξιά. Επίσης θα "τολμούσα" ένα άλλο φορμά, σε τετράγωνο κάδρο, με την κοπέλα πάλι στην ίδια θέση: [ATTACH=CONFIG]153045[/ATTACH] Συμπληρωματικά να πω ότι θα έβγαζα από το νερό εκείνη τη δέστρα στο βάθος, μου χαλάει την αρμονία του νερού (το έκανα πρόχειρα στο PS). Όσο για τον πύργο δεξιά, νομίζω είναι θέμα για κάδρο από μόνος του και στη συγκεκριμένη περίπτωση δρα "ανταγωνιστικά" με την κοπέλα όχι μόνο λόγω του σχήματος-παρουσίας αλλά και λόγω της τονικής αντίθεσης που προκαλεί. Εύκολα τραβάει το μάτι πάνω του. Επομένως στη θέση σου, για το συγκεκριμένο κάδρο νομίζω πρέπει να κάνεις επιλογή θέματος. Ή ο πύργος ή η κοπέλα αλλά όχι και τα δύο στο κάδρο. Φυσικά όλα αυτά είναι δικές μου αισθητικές προτάσεις και μπορείς άνετα να τις προσπεράσεις :smile: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure) τεχνική και επεξεργασία.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…