Frequently Asked Questions (FAQ's).

Status
Not open for further replies.

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,664
Μπακοτσιάνος...
Frequently asked questions κατηγορίας αγγελιών.





- Ποια είδη προϊόντων μπορώ να βάλω σε αγγελία?
Οποιαδήποτε προϊόντα σχετίζονται με το AV και τις επί μέρους κατηγορίες που υπάρχουν στο AVClub.gr



- Που μπορώ να βάλω αγγελία?
Η αγγελία πρέπει να μπει στην κατάλληλη επί μέρους κατηγορία. Υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες:

Τηλεοράσεις – προβολείς – οθόνες.

Πηγές.

Ηχεία.

Ενισχυτές.

AV Accessories.

Υπολογιστές – περιφερειακά.

Φωτογραφικός εξοπλισμός

Αν το προς πώληση προϊόν δεν εμπίπτει σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες μπορεί να μπει στα διάφορα είδη με την επιφύλαξη της συνάφειας προς το AV αντικείμενο.

Αν ένα μέλος, ζητάει κάτι με μια αγγελία, τότε πρέπει να μπει στην αντίστοιχη κατηγορία ζήτησης.

Αν ο πωλητής είναι έμπορος ή/και αντιπρόσωπος του προϊόντος τότε η αγγελία πρέπει να μπει στις προσφορές καταστημάτων και εταιρειών.

Αν ο πωλητής είναι έμπορος αλλά σε είδη τα οποία είναι εκτός AV, και θέλει να βάλει μια προσφορά για τα μέλη του avclub τότε μπορεί να βάλει την αγγελία του στις εμπορικές προσφορές καταστημάτων εκτός audio - video.

Τέλος υπάρχει και η ανεξάρτητη κατηγορία χαρίζεται όπου μπορεί να μπει οτιδήποτε προϊόν όπου θέλει να χαρίσει ένα μέλος.



- Παρόλο που έβαλα την αγγελία δεν την βλέπω πουθενά.
Οι αγγελίες για την σωστή τήρηση των κανόνων του φόρουμ, ενδέχεται να μην εμφανιστούν αμέσως. Αυτός ο έλεγχος μπορεί να γίνει έως και 48 ώρες μετά. Αν δεν πληρεί τις προϋποθέσεις, η αγγελία θα διαγραφεί.


- Πως μπορώ να "προωθήσω" την αγγελία μου?
Απαγορεύεται η “προώθηση” (UP) της αγγελίας από τον συντάκτη της, εκτός αν αυτός διαφοροποιήσει το προσφερόμενο είδος ή μειώσει ουσιαστικά την τιμή του.


- Πως επαναφέρω μια αγγελία?
Εφόσον μια αγγελία κλείσει, δεν μπορεί να επαναφερθεί. Δημιουργήστε μια νέα.


- Μπορώ να τοποθετήσω αγγελία για λογαριασμό τρίτου?
Όχι. Δεν μπορείτε να βάλετε αγγελία για κάποιον τρίτο εκτός φόρουμ.


- Είμαι "επαγγελματίας του χώρου" τι πρέπει να κάνω ώστε να τοποθετήσω μια αγγελία?
Όσα μέλη σχετίζονται επαγγελματικά με τα αντικείμενα ενασχόλησης του avcub υποχρεούνται να αναγράφουν την επωνυμία της εταιρίας τους στην υπογραφή ή στο username τους. Στην υπογραφή μπορεί προαιρετικά να διευκρινίζεται η επαγγελματική τους ιδιότητα (αντιπρόσωπος, έμπορος, πωλητής, τεχνικός κ.λπ.), αλλά απαγορεύεται η ανάρτηση διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, φωτογραφιών προϊόντων της εταιρίας, καθώς και σλόγκαν που σχετίζονται με αυτή. Το λόγότυπο της εταιρίας επιτρέπεται μόνο στο avatar.
Ακολούθως μπορεί να ανοίξει ένα topic που θα είναι μόνο δικό του στην κατάλληλη κατηγορία για τις προσφορές καταστημάτων και θα μπορεί να το ανανεώνει με προσφορές όποτε θέλει.


- Κάθε πότε ισχύει το ημερολογιακό έτος που μπορώ να τοποθετήσω τις 16 αγγελίες μου?
Το ημερολογιακό έτος ισχύει από την ημερομηνία ψήφισης του κανονισμού (10/01/2012), και κάθε 10/01 του εκάστoτε έτους.


- Πως κλείνω μια αγγελία?
Αν μια αγγελία θέλετε να κλείσει για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. πώληση του προϊόντος, οπισθοχώρηση κλπ), ενημερώστε με ένα απλό ποστ μέσα στην αγγελία και ο αρμόδιος διαχειριστής θα φροντίσει να την κλείσει.



- Πως μπορώ να δω πόσες και ποιες αγγελίες έχω βάλει?
Μπορείτε ακολουθώντας τον παρακάτω οδηγό:
Από το μενού της αναζήτησης, βάζουμε το user name μας και τσεκάρουμε το “find threads started by user”. Από κάτω στο search in forum(s) τσεκάρουμε το “μικρές αγγελίες – προσφορά” (η οποιοδήποτε άλλο υπομενού θέλουμε να δούμε έχοντας πατημένο και το control στο πληκτρολόγιο μας) και πατάμε το κουμπί της αναζήτησης.



- Τι πρέπει να προσέξω σε γενικές γραμμές.
Σε γενικές γραμμές ο πωλητής θα πρέπει να προσέξει:


Πριν τη δημοσίευση της αγγελίας:


1. Να σιγουρευτεί ότι κατανόησε τους κανόνες των αγγελιών.
2. Ο τίτλος να είναι κατανοητός και σαφής ως το προς πώληση προϊόν.
3. Η αγγελία να είναι ακριβής, περιεκτική και να περιγράφει την πραγματική κατάσταση του προϊόντος.
4. Αν είναι έμπορος ή αντιπρόσωπος του προϊόντος να βάλει την αγγελία στην κατάλληλη κατηγορία εμπόρων και καταστημάτων.
5. Να παρέχει στην αγγελία του όσο το δυνατόν περισσότερο υλικό (links κλπ) για το προϊόν, ώστε οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να σχηματίσει σαφή γνώμη για το προϊόν.
6. Βάλτε τιμή στην αγγελία σας.


Κατά τη διάρκεια της αγγελίας:


7. Απαγορεύεται από τον κανονισμό η προώθηση “up” της αγγελίας με οποιονδήποτε τρόπο εκτός και αν διαφοροποιηθεί σημαντικά.
8. Μην έρχεστε σε αντιπαράθεση με μέλη όπου επεμβαίνουν στην ροή της αγγελίας με υποτιμητικό τρόπο ή σχόλιο. Απευθυνθείτε στον αρμόδιο διαχειριστή.
9. Αποφύγετε τα μη ουσιώδη ποστ. Κουράζουν τον αναγνώστη και αποπροσανατολίζουν.


Στο τέλος της αγγελίας:


10. Μόλις πουληθεί το προϊόν ή για οποιονδήποτε λόγο η αγγελία πρέπει να κλείσει, τότε ενημερώστε τον αρμόδιο διαχειριστή με ένα απλό ποστ


Μερικές προτάσεις για περισσότερο ασφαλείς συναλλαγές:

Εφόσον δε γνωρίζετε και δεν (θα έπρεπε να) εμπιστεύεστε τον πωλητή πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί.

1. Οι εξωφρενικές προσφορές συνήθως είναι επικίνδυνες. Ειδικά όταν προέρχονται από αγνώστους.
2. Ελέγχω το ιστορικό του χρήστη, κατά πόσο έχει ολοκληρώσει αγοραπωλησίες χωρίς παρατράγουδα.
3. Προτιμάω συναλλαγές χέρι με χέρι και έλεγχο του προϊόντος πριν την αγορά.
4. Το σύνηθες πρόβλημα με τις αντικαταβολές είναι ότι ο ταχυδρομικός υπάλληλος δεν αφήνει τον παραλήπτη να ανοίξει το δέμα και να ελέγξει εάν το περιεχόμενο είναι … πατάτες.
5. Πάντα ζητάω σταθερό τηλέφωνο και τσεκάρω στο χρυσό οδηγό αν είναι πραγματικό.
6. Μιλάω αρκετές φορές μαζί του και τον ακούω προσεκτικά μήπως διστάσει σε κάτι ή μου κινήσει κάτι την προσοχή.
7. Όταν κάτι καταλάβω ότι πάει στραβά, ακυρώνω τη συναλλαγή. Θα βρω αλλού αυτό που θέλω.
8. Όταν η τιμή είναι σκοτωμένη, υποψιάζομαι.
9. Συνήθως αυτός που πάει να σε κοροιδέψει βιάζεται να ξεφορτωθεί το προιόν.
10. Ζητάω επιστροφή χρημάτων και προτείνω συνήθως επιβάρυνση μου ώστε να μην υπάρχουν αντιρρήσεις
11. Ζητάω πραγματικές φωτογραφίες του προιόντος.
12. Αν κάτι πάει στραβά, πρώτα στρέφομαι στον πωλητή, μετά στο μέσον που είδα την πώληση (χρησιμοποιώντας στοιχεία, τις φωτογραφίες που έγραψα παραπάνω κλπ), μετά σε κάποια υπηρεσία του πολίτη και τέλος στις αρχές (ανάλογα βέβαια με το είδος και την αξία).
13. Πληρώνω με paypal αν είναι δυνατόν. Αν πληρώσω με κατάθεση σε τράπεζα γράφω επακριβώς την αιτιολογία.
14. Χρησιμοποιώ συγκεκριμένη εταιρεία courier ώστε σε περίπτωση που το πρόβλημα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της δικαιοδοσίας τους, μπορώ να βρω πιο εύκολα την άκρη.
15. Προσπαθώ πάντα να λύσω το πρόβλημα με ευγένεια.
16. Βέβαια πάντα γίνεται ένας συνδυασμός με τα παραπάνω και όχι όλα μαζί.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.