Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Φθινοπωρινή Σονάτα.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Busoni" data-source="post: 442441" data-attributes="member: 757"><p>Σπύρο ευχαριστούμε! Λίγα ιστορικά στοιχεία μαζί με μια προσωπική γνώμη μια και ακούω συχνά την 1η τους τελευταίους δυο μήνες.</p><p></p><p>H πρώτη συμφωνία του Sibelius ξεκίνησε να γράφεται το 1898 στο Bερολίνο, ολοκληρώθηκε εν μέσω πολιτικού αναβρασμού το 1899 και ήρθε στην σημερινή της μορφή στα 1900, όταν ο συνθέτης βρισκόταν σε μεγάλη θλίψη για τον θάνατο της κόρης του. Ισως γι αυτο έχει στοιχεία προσωπικά αλλά και της πατρίδας του</p><p></p><p>Ιδιαίτερα με συγκινεί το δεύτερο μέρος που ξεκινά με το θέμα στα έγχορδα και συνοδεία άρπας(όπως το adagietto της 5ης του Mahler). Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο συγκεκριμένος ήχος μου φέρνει ρίγος. Μελωδίες, και οι δυο, σε μείζονα κλίμακα("χαρούμενη") κι όμως ακούγονται απόκοσμα θλιμμένες. Σαν να ξεφυτρώνουν κλωνάρια χαράς από στάχτες θλίψης. Η δεύτερη ανάπτυξη του θέματος, μετά την μέση, ακούγεται περισσότερο ηρωϊκή, αγωνιστική, παρα προσωπική και συναισθηματική. Μέσα από μια σειρά απο δαιμονισμένες αντιστίξεις καταλήγει σε κορύφωση για να έρθει η γαλήνη και να σβήσει η μουσική με το αρχικό θέμα.</p><p></p><p>Η συμφωνία παρουσιάστηκε από τον συνθέτη το 1899 στο Ελσίνκι μαζί με δυο ακόμα έργα του σε ένδειξη αντίστασης στην Ρωσική Αυτοκρατορία που τότε επέβαλε το λεγόμενο "Μανιφέστο του Φλεβάρη" σύμφωνα με το οποίο περιοριζόταν σημαντικά η αυτονομία του Μεγάλου Δουκάτου της Φινλανδίας.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Busoni, post: 442441, member: 757"] Σπύρο ευχαριστούμε! Λίγα ιστορικά στοιχεία μαζί με μια προσωπική γνώμη μια και ακούω συχνά την 1η τους τελευταίους δυο μήνες. H πρώτη συμφωνία του Sibelius ξεκίνησε να γράφεται το 1898 στο Bερολίνο, ολοκληρώθηκε εν μέσω πολιτικού αναβρασμού το 1899 και ήρθε στην σημερινή της μορφή στα 1900, όταν ο συνθέτης βρισκόταν σε μεγάλη θλίψη για τον θάνατο της κόρης του. Ισως γι αυτο έχει στοιχεία προσωπικά αλλά και της πατρίδας του Ιδιαίτερα με συγκινεί το δεύτερο μέρος που ξεκινά με το θέμα στα έγχορδα και συνοδεία άρπας(όπως το adagietto της 5ης του Mahler). Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο συγκεκριμένος ήχος μου φέρνει ρίγος. Μελωδίες, και οι δυο, σε μείζονα κλίμακα("χαρούμενη") κι όμως ακούγονται απόκοσμα θλιμμένες. Σαν να ξεφυτρώνουν κλωνάρια χαράς από στάχτες θλίψης. Η δεύτερη ανάπτυξη του θέματος, μετά την μέση, ακούγεται περισσότερο ηρωϊκή, αγωνιστική, παρα προσωπική και συναισθηματική. Μέσα από μια σειρά απο δαιμονισμένες αντιστίξεις καταλήγει σε κορύφωση για να έρθει η γαλήνη και να σβήσει η μουσική με το αρχικό θέμα. Η συμφωνία παρουσιάστηκε από τον συνθέτη το 1899 στο Ελσίνκι μαζί με δυο ακόμα έργα του σε ένδειξη αντίστασης στην Ρωσική Αυτοκρατορία που τότε επέβαλε το λεγόμενο "Μανιφέστο του Φλεβάρη" σύμφωνα με το οποίο περιοριζόταν σημαντικά η αυτονομία του Μεγάλου Δουκάτου της Φινλανδίας. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Φθινοπωρινή Σονάτα.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…