Ντιούης δεν είμαι, με την έννοια του τεχνικού- θεωρητικού υπόβαθρου, "χεράκιας" όμως σίγουρα έγινα, μετά την δημιουργία του Avclub και τη συναναστροφή μου με ανθρώπους που το κατέχουν και οι οποίοι με ενθάρρυναν κατα καιρούς να το κάνω, τους οποίους ευχαριστώ και τους αφιερώνω την παρουσίαση της κατασκευής.
Απο την αρχή της ενασχόλησης μου με την Ακρόαση της Μουσικής και τη στερεοφωνία, στις αρχές - μέσα των 70's, όλα τα ηχεία μου ήταν "φτιαχτά". Πότε ως έτοιμο κίτ, άλλοτε απο κάποιον που "ήξερε" και ενίοτε απο κάποιον που μάλλον "δεν ήξερε".
Μετά απο 20ετή συμβίωση με τα KEF Construction series 9, μπήκε το μικρόβιο της αλλαγής τους, αλλά τελικά διάφοροι παράγοντες που δεν είναι της παρούσης, μετέθεσαν αυτήν την αλλαγή μια δεκαετία αργότερα

Την εποχή εκείνων των αναζητήσεων, μου έγιναν γνωστές απο φίλους συμφορουμίτες αρκετές διαθέσιμες επιλογές, μεταξύ των οποίων και το site του Δανού σχεδιαστή Troels Gravesen, γνωστού στην παγκόσμια DIY κοινότητα, με πλήθος κατασκευών και προτάσεων με αντικείμενο τα ηχεία και θεωρία γύρω απο τη σχεδίαση και την κατασκευή τους, ιστότοπος τον οποίο επισκεπτόμουν τακτικά και μου άρεσε να διαβάζω.
Μεσα στη δεύτερη καραντίνα, ξεκινήσαμε μια αλληλογραφία με τον σχεδιαστή, ο οποιος είναι ένα προσηνής άνθρωπος, απάντησε σε όλα τα εκατοντάδες mail μου χωρίς να έχω αγοράσει ακόμα τίποτα και αισθάνθηκα οτι θα βρώ υποστήριξη σε ότι προκύψει, στην ανάληψη ενός τέτοιου μεγέθους project, που δεν είχα ποτέ ασχοληθεί.
Έχοντας επίγνωση του ρίσκου που ενέχει η υλοποίηση μιας τέτοιας κατασκευής, που παραβιάζει την κατεξοχήν πρώτη συνθήκη του "ορθόδοξου" χαϊφιντελίστα, "άκουσε το πριν το αγοράσεις", την σχεδόν ανύπαρκτη μεταπωλητική της αξία, αλλά και του προσωπικού χρόνου που πρέπει να διατεθεί για την περάτωση της, κατανίκησα τελικά τους ενδοιασμούς μου και "τράβηξα την σκανδάλη"
Είχα δυο κατασκευές υποψήφιες και μετά απο πολλή σκέψη, προχώρησα στην τελική επιλογή, με κριτήρια απόδοσης που μόνο μπορούσα να φανταστώ και την εμπειρία μου.
Απο την αρχή της ενασχόλησης μου με την Ακρόαση της Μουσικής και τη στερεοφωνία, στις αρχές - μέσα των 70's, όλα τα ηχεία μου ήταν "φτιαχτά". Πότε ως έτοιμο κίτ, άλλοτε απο κάποιον που "ήξερε" και ενίοτε απο κάποιον που μάλλον "δεν ήξερε".
Μετά απο 20ετή συμβίωση με τα KEF Construction series 9, μπήκε το μικρόβιο της αλλαγής τους, αλλά τελικά διάφοροι παράγοντες που δεν είναι της παρούσης, μετέθεσαν αυτήν την αλλαγή μια δεκαετία αργότερα

Την εποχή εκείνων των αναζητήσεων, μου έγιναν γνωστές απο φίλους συμφορουμίτες αρκετές διαθέσιμες επιλογές, μεταξύ των οποίων και το site του Δανού σχεδιαστή Troels Gravesen, γνωστού στην παγκόσμια DIY κοινότητα, με πλήθος κατασκευών και προτάσεων με αντικείμενο τα ηχεία και θεωρία γύρω απο τη σχεδίαση και την κατασκευή τους, ιστότοπος τον οποίο επισκεπτόμουν τακτικά και μου άρεσε να διαβάζω.
Μεσα στη δεύτερη καραντίνα, ξεκινήσαμε μια αλληλογραφία με τον σχεδιαστή, ο οποιος είναι ένα προσηνής άνθρωπος, απάντησε σε όλα τα εκατοντάδες mail μου χωρίς να έχω αγοράσει ακόμα τίποτα και αισθάνθηκα οτι θα βρώ υποστήριξη σε ότι προκύψει, στην ανάληψη ενός τέτοιου μεγέθους project, που δεν είχα ποτέ ασχοληθεί.
Έχοντας επίγνωση του ρίσκου που ενέχει η υλοποίηση μιας τέτοιας κατασκευής, που παραβιάζει την κατεξοχήν πρώτη συνθήκη του "ορθόδοξου" χαϊφιντελίστα, "άκουσε το πριν το αγοράσεις", την σχεδόν ανύπαρκτη μεταπωλητική της αξία, αλλά και του προσωπικού χρόνου που πρέπει να διατεθεί για την περάτωση της, κατανίκησα τελικά τους ενδοιασμούς μου και "τράβηξα την σκανδάλη"
Είχα δυο κατασκευές υποψήφιες και μετά απο πολλή σκέψη, προχώρησα στην τελική επιλογή, με κριτήρια απόδοσης που μόνο μπορούσα να φανταστώ και την εμπειρία μου.