Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi ηχεία
Γενικές οδηγίες.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="SHERPA" data-source="post: 578930" data-attributes="member: 135"><p>Κώστα,παίδες, καλημέρα.</p><p>Η εμπλοκή με ενεργά κροσσόβερς δεν είναι υπόθεση plug n play με τίποτα.</p><p>Μπορεί να σου πάρει και μήνες ή χρόνο για να "φέρεις" ένα ηχείο.</p><p>Και αν είναι πάνω από δίδρομο θέλει ακόμα περισσότερο.</p><p>Τα παραπάνω ισχύουν περισσότερο στα αναλογικά κρος και λιγότερο στα ψηφιακά.</p><p>Τα ψηφιακά έχουν βλέπεις ρύθμιση φάσης σε όλους τους δρόμους, eq και διαφορά άλλα καλούδια.</p><p>Έχουν όμως δύο κακά:</p><p>Σε κάνουν αντί να στήσεις καλύτερα το ηχειό ή τις μονάδες του, να ασχολείσαι αποκλειστικά με ηλεκτρονικές διορθώσεις.</p><p>Και δεύτερον, χρησιμοποιείς τα ντακς τους.</p><p>Εκτός αν πάρεις και κοτσάρεις ξεχωριστά (καλύτερης ποιότητας) ντακς για κάθε δρόμο... (χεχεχε)</p><p>Από την άλλη όμως αν έχεις ήδη ηχείο που θες να το κάνεις ενεργό ή ο χώρος σου δεν σου αφήνει περιθώρια πειραματισμών , θα κάνεις ευκολότερα δουλειά... </p><p></p><p>Τα αναλογικά κρος κατ' εμέ δίνουν λύσεις αλλά σε προτζεκτς που γίνονται από την αρχή και όχι σέ ήδη υπάρχον ηχείο.</p><p>Φυσικά μιλάω με πολύ αυστηρά κριτήρια, δηλαδή όχι για ήχο της σειράς η κάπως καλύτερο από τον μέσο όρο, αλλά κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο.</p><p>Επειδή παιδεύτηκα κανά δυό χρονάκια με αναλογικά, κατέληξα σε σπλίτ σύστημα ηχείων.</p><p>Δηλαδή ανεξάρτητες καμπίνες που έρχονται φασικά με την μετατόπιση των ακουστικών κέντρων του κάθε δρόμου.</p><p>Ακόμα και τό οφσετ των μεγαφώνων πάιζει τον ρόλο του όπως φυσικά και το στήσιμο και οι αποστάσεις ακρόασης (λοβός του ηχείου)</p><p>Βέβαια επίσης σοβαρή προυπόθεση είναι οι αποκρίσεις των επί μέρους μονάδων να ταιριάζουν παρα πολύ καλά και όχι να είναι ότι νάναι και βλέπουμε...</p><p>Όπως κατάλαβες η δουλειά δεν θα σου λείψει...</p><p>Επίσης αν υπάρχει ένα δεύτερο σύστημα στο χώρο σου θα σε βοηθά να βρείς ευκολότερα τα λάθη σου (που θα είναι, πίστεψέ με, στην αρχή πολλά...)</p><p>Και με καλά ακουστικά σαν αναφορά, θα κάνεις καλή δουλειά!</p><p>Πάντως αν η ιστορία σου κάτσει δεν υπάρχει επιστροφή στα πηνία και στους πυκνωτές...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SHERPA, post: 578930, member: 135"] Κώστα,παίδες, καλημέρα. Η εμπλοκή με ενεργά κροσσόβερς δεν είναι υπόθεση plug n play με τίποτα. Μπορεί να σου πάρει και μήνες ή χρόνο για να "φέρεις" ένα ηχείο. Και αν είναι πάνω από δίδρομο θέλει ακόμα περισσότερο. Τα παραπάνω ισχύουν περισσότερο στα αναλογικά κρος και λιγότερο στα ψηφιακά. Τα ψηφιακά έχουν βλέπεις ρύθμιση φάσης σε όλους τους δρόμους, eq και διαφορά άλλα καλούδια. Έχουν όμως δύο κακά: Σε κάνουν αντί να στήσεις καλύτερα το ηχειό ή τις μονάδες του, να ασχολείσαι αποκλειστικά με ηλεκτρονικές διορθώσεις. Και δεύτερον, χρησιμοποιείς τα ντακς τους. Εκτός αν πάρεις και κοτσάρεις ξεχωριστά (καλύτερης ποιότητας) ντακς για κάθε δρόμο... (χεχεχε) Από την άλλη όμως αν έχεις ήδη ηχείο που θες να το κάνεις ενεργό ή ο χώρος σου δεν σου αφήνει περιθώρια πειραματισμών , θα κάνεις ευκολότερα δουλειά... Τα αναλογικά κρος κατ' εμέ δίνουν λύσεις αλλά σε προτζεκτς που γίνονται από την αρχή και όχι σέ ήδη υπάρχον ηχείο. Φυσικά μιλάω με πολύ αυστηρά κριτήρια, δηλαδή όχι για ήχο της σειράς η κάπως καλύτερο από τον μέσο όρο, αλλά κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο. Επειδή παιδεύτηκα κανά δυό χρονάκια με αναλογικά, κατέληξα σε σπλίτ σύστημα ηχείων. Δηλαδή ανεξάρτητες καμπίνες που έρχονται φασικά με την μετατόπιση των ακουστικών κέντρων του κάθε δρόμου. Ακόμα και τό οφσετ των μεγαφώνων πάιζει τον ρόλο του όπως φυσικά και το στήσιμο και οι αποστάσεις ακρόασης (λοβός του ηχείου) Βέβαια επίσης σοβαρή προυπόθεση είναι οι αποκρίσεις των επί μέρους μονάδων να ταιριάζουν παρα πολύ καλά και όχι να είναι ότι νάναι και βλέπουμε... Όπως κατάλαβες η δουλειά δεν θα σου λείψει... Επίσης αν υπάρχει ένα δεύτερο σύστημα στο χώρο σου θα σε βοηθά να βρείς ευκολότερα τα λάθη σου (που θα είναι, πίστεψέ με, στην αρχή πολλά...) Και με καλά ακουστικά σαν αναφορά, θα κάνεις καλή δουλειά! Πάντως αν η ιστορία σου κάτσει δεν υπάρχει επιστροφή στα πηνία και στους πυκνωτές... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi ηχεία
Γενικές οδηγίες.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…