Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Gisaengchung / Παράσιτα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1058412511" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: Parasite (Gisaengchung)</strong></p><p></p><p>Tαινίες με φτωχοδιάβολους που προσπαθούν να κοροιδέψουν τους πλουσιους προκειμένου να επιβιώσουν εχουν γυριστει πολλες.Το Ιταλικό σινεμα (ιδίως του 50-60) ειναι γεμάτο,οι Βρεττανοί το συνεχίζουν μέχρι σημερα και οι Αμερικάνοι έχουν τις δικές τους στιγμές.</p><p>Πρόκειται για "σμίκρυνση" ενός πολύ ευρύτερου (και κάργα πολιτικού) θέματος.Επιλέγουν το μικρά για να μιλήσουν για τα μεγάλα.</p><p>Ουσιαστικά είναι η πάλη των τάξεων μέσα από τον μικρόκοσμο είτε μιας οικογένειας,είτε μιας παρέας-ένα μικρό στατιστικό κοινωνικό δείγμα το οποίο μεγενθύνεται στο πανί και παρουσιάζει ανάγλυφα ευρύτερα κοινωνικά προβλήματα.</p><p>Τα Παρασιτα είναι τέτοια ταινία.Αν και διαφωνώ με τον τίτλο της-η πρωταγωνίστρια οικογένεια δεν προσπαθεί να ζήσει εις βάρος της άλλης μην κάνοντας τίποτα απλά απομυζώντας τον πλούτο του ισχυρού.Να δουλέψει θέλει,ασχέτως αν τα μέσα που χρησιμοποιεί για να εξασφαλίσει τη δουλειά είναι,ας το πούμε κι έτσι,"αμφιβόλου ηθικής".</p><p>Κι εδώ για μένα είναι η πρώτη διαφοροποίηση της ταινίας από την πεπατημένη του είδους καθώς εδώ ο σκοπός είναι η εξασφάλιση της εργασίας και όχι να φάμε την περιουσία του άλλου.</p><p>Σε μια εποχή που τα δεδομένα (το δικαίωμα στην εργασία) έχουν γινει ζητούμενα,είναι λογικό ο στόχος να αλλάξει.</p><p>Οπότε και η πάλη μετατοπίζεται από το παλιό φτωχοί vs πλούσιοι στο φτωχοί vs φτωχοί και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.'Αλλωστε οι πρώτοι που την πληρώνουν στην ταινία είναι οι έχοντες εργασία και άρα "προνομοιούχοι μεν,φτωχοί κατ'ουσίαν δε.Προβληματική που ο σκηνοθέτης είχε και στο Snowpiercer.</p><p>Η ταινία ακροπατα μεταξύ της μαυρης κωμωδίας,της τραγωδίας και του θρίλλερ χωρίς να χάνει την ισορροπία της και άρα και την ουσία της.</p><p>Από την άλλη η βιρτουοζιτέ στην κινηση της κάμερας και του μοντάζ,σε συνδυασμό με το σάουντρακ δίνουν μια οπερατική διάσταση στην ταινία και της αφαιρούν ρεαλισμό,αβαντάροντας λίγο την υπερβολή και τον εντυπωσιασμό.Αλλά αφηγηματικά λειτουργεί (είναι μάστορας ο σκηνοθέτης) αφού δεν αφαιρεί ουσία,συνεπικουρούμενη και απο τους καλογραμμένους διαλόγους (και κάποιους εξαιρετικούς μονόλογους) που υποστηρίζουν την προβληματική της. </p><p>Ωραίο δείγμα πολιτικού σινεμά.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1058412511, member: 13768"] [b]Απάντηση: Parasite (Gisaengchung)[/b] Tαινίες με φτωχοδιάβολους που προσπαθούν να κοροιδέψουν τους πλουσιους προκειμένου να επιβιώσουν εχουν γυριστει πολλες.Το Ιταλικό σινεμα (ιδίως του 50-60) ειναι γεμάτο,οι Βρεττανοί το συνεχίζουν μέχρι σημερα και οι Αμερικάνοι έχουν τις δικές τους στιγμές. Πρόκειται για "σμίκρυνση" ενός πολύ ευρύτερου (και κάργα πολιτικού) θέματος.Επιλέγουν το μικρά για να μιλήσουν για τα μεγάλα. Ουσιαστικά είναι η πάλη των τάξεων μέσα από τον μικρόκοσμο είτε μιας οικογένειας,είτε μιας παρέας-ένα μικρό στατιστικό κοινωνικό δείγμα το οποίο μεγενθύνεται στο πανί και παρουσιάζει ανάγλυφα ευρύτερα κοινωνικά προβλήματα. Τα Παρασιτα είναι τέτοια ταινία.Αν και διαφωνώ με τον τίτλο της-η πρωταγωνίστρια οικογένεια δεν προσπαθεί να ζήσει εις βάρος της άλλης μην κάνοντας τίποτα απλά απομυζώντας τον πλούτο του ισχυρού.Να δουλέψει θέλει,ασχέτως αν τα μέσα που χρησιμοποιεί για να εξασφαλίσει τη δουλειά είναι,ας το πούμε κι έτσι,"αμφιβόλου ηθικής". Κι εδώ για μένα είναι η πρώτη διαφοροποίηση της ταινίας από την πεπατημένη του είδους καθώς εδώ ο σκοπός είναι η εξασφάλιση της εργασίας και όχι να φάμε την περιουσία του άλλου. Σε μια εποχή που τα δεδομένα (το δικαίωμα στην εργασία) έχουν γινει ζητούμενα,είναι λογικό ο στόχος να αλλάξει. Οπότε και η πάλη μετατοπίζεται από το παλιό φτωχοί vs πλούσιοι στο φτωχοί vs φτωχοί και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.'Αλλωστε οι πρώτοι που την πληρώνουν στην ταινία είναι οι έχοντες εργασία και άρα "προνομοιούχοι μεν,φτωχοί κατ'ουσίαν δε.Προβληματική που ο σκηνοθέτης είχε και στο Snowpiercer. Η ταινία ακροπατα μεταξύ της μαυρης κωμωδίας,της τραγωδίας και του θρίλλερ χωρίς να χάνει την ισορροπία της και άρα και την ουσία της. Από την άλλη η βιρτουοζιτέ στην κινηση της κάμερας και του μοντάζ,σε συνδυασμό με το σάουντρακ δίνουν μια οπερατική διάσταση στην ταινία και της αφαιρούν ρεαλισμό,αβαντάροντας λίγο την υπερβολή και τον εντυπωσιασμό.Αλλά αφηγηματικά λειτουργεί (είναι μάστορας ο σκηνοθέτης) αφού δεν αφαιρεί ουσία,συνεπικουρούμενη και απο τους καλογραμμένους διαλόγους (και κάποιους εξαιρετικούς μονόλογους) που υποστηρίζουν την προβληματική της. Ωραίο δείγμα πολιτικού σινεμά. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Gisaengchung / Παράσιτα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…