Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
H έννοια του μουσικόφιλου εν έτει 2015
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tuxx" data-source="post: 1057566571" data-attributes="member: 45860"><p>Μια που έβαλα το λιθαράκι μου εξ' αρχής για να ξεκινήσει αυτή η κουβέντα και με αφορμή τις πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις που έχουν τεθεί εδώ μέσα, θα ήθελα να πω και γω δυο πράγματα.</p><p></p><p>Από τη δική μου οπτική γωνία, η μουσική είναι τέχνη και στις τέχνες δεν υπάρχουν κανόνες και στεγανά για το πως θα αλληλεπιδράσει κάποιος με αυτήν. </p><p></p><p></p><p>Μουσικόφιλος είναι όποιος το νιώθει.</p><p></p><p>Όπως έχει ειπωθεί και από άλλους εδώ μέσα, η επαφή με τη μουσική μπορεί να είναι είτε δια της ακρόασης, είτε μέσω της ενασχόλησης με κάποιο όργανο κλπ. Και στους δύο βασικούς τύπους που περιέγραψα δεν υπάρχει κανένα στεγανό ή κανόνας. Δεν υπάρχει βαθμονόμιση αγάπης της μουσικής βάσει του συστήματος αναπαραγωγής ή βάσει της ποιότητας του οργάνου το οποίο παίζει ο μουσικός. Αυτά είναι τα μέσα και με την υπόσταση αυτή εγώ τα θεωρώ ευτελή και μικρά σε σχέση με την ουσία της τέχνης.</p><p></p><p>Γνωρίζω άνθρωπο που πέθανε 85 χρονών και έφαγε τη ζωή του να ηχογραφεί σε ταπεινές κασέτες τις εκπομπές του τρίτου προγράμματος. Είχε απίστευτο πάθος για την μουσική ενώ τα μέσα που χρησιμοποιούσε για να ακούει ήταν ευτελή σε σχέση με το μετριότερο σύστήμα που έχει ένα τυπικό μέλος του avlciub. Δεν ήταν φίλος της μουσικής ο συγκεκριμένος; Κατα τη διάρκεια της ζωής του εισέπραξε λιγότερα από κάποιον που άκουσε την ίδια μουσική σε ένα σύστημα αναφοράς; Δε νομίζω. Για την ακρίβεια όχι απλά δε νομίζω αλλά διατηρώ και βεβαιότητα για τη μη αλήθεια ενός τέτοιου υποθετικόυ ισχυρισμού βάσει της δικής μου οπτικής γωνίας.</p><p></p><p>Για μένα υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός ανάμεσα σε κάποιον που ασχολείται με τη μουσική και σε κάποιον που ασχολείται με τον καλό ήχο, είτε σε επίπεδο αναπαραγωγής είτε σε επίπεδο ενασχόλησης ως μουσικός χρησιμοποιώντας κάποιο καλό και εύηχο όργανο. Το κυνήγι του καλού ήχου μπορεί να είναι από ένα υπέροχο όπλο για την απόλαυση ενός μουσικόφιλου έως ένας ανούσιος (ή και όχι - εξαρτάται από το χόμπυ και τις επιθυμίες του καθενός) αυτοσκοπός.</p><p></p><p>Έγραψα και στο άλλο νήμα ότι στη σύγχρονη μουσική σκηνή έχουν υπάρξει μουσικά ρεύματα που είτε από άγνοια είτε από πεποίθηση ηχογραφήθηκαν κάτω από άθλιες συνθήκες. Ακόμα και αυτό όμως είναι ένα μέρος της τέχνης. Δε θα υποδείξεις στο ζωγράφο τι πινέλο θα χρησιμοποιήσει. Απλά θα έρθεις σε επαφή με το έργο του και είτε θα σε αγγίξει είτε όχι.</p><p></p><p>Τέλος για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος ως προς το βασικό debate, αυτό της μουσικής ακρόασης από υπηρεσίες streaming: Ειπώθηκε στο νήμα αυτό ότι το spotify ή το tidal είναι άγνωστες λέξεις για κάποιον που δεν τριγυρνά σε τεχνολογικά forums όπως εμείς. Κάτι τέτοιο για το tidal ίσως να αληθεύει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το ίδιο και για το spotify. Είμαι 33 ετών και η πλειοψηφία των ανθρώπων γύρω μου από 28 ως 40 που ακούν μουσική χρησιμοποίησαν τη συγκεκριμένη υπηρεσία από περιστασιακά έως φανατικά. Μιλάμε για ένα service που εκτός των άλλων τρόπων απόκτησης, δίδεται μαζί με πακέτα κινητής τηλεφωνίας. Αυτό που δεν ξέρουν οι περισσότεροι είναι τι σημαίνει ogg vorbis, τι σημαίνουν τα 320 και τι διαφορά έχουν από ένα Flac, τι είναι χαμηλό δυναμικό εύρος και ένα σωρό άλλες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τους μυημένους με το (computer) audio. To spotify το ξέρουν καλά και αν δεν τους καίγεται καρφί για το x remaster που δε βρήκαν, αυτό δεν τους καθιστά λιγότερο λάτρεις της μουσικής από εμένα που με ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω ως προς την ποιόητα του ήχου με την οποία έχω αποφασίσει να χρησιμοποιήσω ως μέσο επαφής με την ΙΔΙΑ επακριβώς τεχνη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuxx, post: 1057566571, member: 45860"] Μια που έβαλα το λιθαράκι μου εξ' αρχής για να ξεκινήσει αυτή η κουβέντα και με αφορμή τις πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις που έχουν τεθεί εδώ μέσα, θα ήθελα να πω και γω δυο πράγματα. Από τη δική μου οπτική γωνία, η μουσική είναι τέχνη και στις τέχνες δεν υπάρχουν κανόνες και στεγανά για το πως θα αλληλεπιδράσει κάποιος με αυτήν. Μουσικόφιλος είναι όποιος το νιώθει. Όπως έχει ειπωθεί και από άλλους εδώ μέσα, η επαφή με τη μουσική μπορεί να είναι είτε δια της ακρόασης, είτε μέσω της ενασχόλησης με κάποιο όργανο κλπ. Και στους δύο βασικούς τύπους που περιέγραψα δεν υπάρχει κανένα στεγανό ή κανόνας. Δεν υπάρχει βαθμονόμιση αγάπης της μουσικής βάσει του συστήματος αναπαραγωγής ή βάσει της ποιότητας του οργάνου το οποίο παίζει ο μουσικός. Αυτά είναι τα μέσα και με την υπόσταση αυτή εγώ τα θεωρώ ευτελή και μικρά σε σχέση με την ουσία της τέχνης. Γνωρίζω άνθρωπο που πέθανε 85 χρονών και έφαγε τη ζωή του να ηχογραφεί σε ταπεινές κασέτες τις εκπομπές του τρίτου προγράμματος. Είχε απίστευτο πάθος για την μουσική ενώ τα μέσα που χρησιμοποιούσε για να ακούει ήταν ευτελή σε σχέση με το μετριότερο σύστήμα που έχει ένα τυπικό μέλος του avlciub. Δεν ήταν φίλος της μουσικής ο συγκεκριμένος; Κατα τη διάρκεια της ζωής του εισέπραξε λιγότερα από κάποιον που άκουσε την ίδια μουσική σε ένα σύστημα αναφοράς; Δε νομίζω. Για την ακρίβεια όχι απλά δε νομίζω αλλά διατηρώ και βεβαιότητα για τη μη αλήθεια ενός τέτοιου υποθετικόυ ισχυρισμού βάσει της δικής μου οπτικής γωνίας. Για μένα υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός ανάμεσα σε κάποιον που ασχολείται με τη μουσική και σε κάποιον που ασχολείται με τον καλό ήχο, είτε σε επίπεδο αναπαραγωγής είτε σε επίπεδο ενασχόλησης ως μουσικός χρησιμοποιώντας κάποιο καλό και εύηχο όργανο. Το κυνήγι του καλού ήχου μπορεί να είναι από ένα υπέροχο όπλο για την απόλαυση ενός μουσικόφιλου έως ένας ανούσιος (ή και όχι - εξαρτάται από το χόμπυ και τις επιθυμίες του καθενός) αυτοσκοπός. Έγραψα και στο άλλο νήμα ότι στη σύγχρονη μουσική σκηνή έχουν υπάρξει μουσικά ρεύματα που είτε από άγνοια είτε από πεποίθηση ηχογραφήθηκαν κάτω από άθλιες συνθήκες. Ακόμα και αυτό όμως είναι ένα μέρος της τέχνης. Δε θα υποδείξεις στο ζωγράφο τι πινέλο θα χρησιμοποιήσει. Απλά θα έρθεις σε επαφή με το έργο του και είτε θα σε αγγίξει είτε όχι. Τέλος για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος ως προς το βασικό debate, αυτό της μουσικής ακρόασης από υπηρεσίες streaming: Ειπώθηκε στο νήμα αυτό ότι το spotify ή το tidal είναι άγνωστες λέξεις για κάποιον που δεν τριγυρνά σε τεχνολογικά forums όπως εμείς. Κάτι τέτοιο για το tidal ίσως να αληθεύει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το ίδιο και για το spotify. Είμαι 33 ετών και η πλειοψηφία των ανθρώπων γύρω μου από 28 ως 40 που ακούν μουσική χρησιμοποίησαν τη συγκεκριμένη υπηρεσία από περιστασιακά έως φανατικά. Μιλάμε για ένα service που εκτός των άλλων τρόπων απόκτησης, δίδεται μαζί με πακέτα κινητής τηλεφωνίας. Αυτό που δεν ξέρουν οι περισσότεροι είναι τι σημαίνει ogg vorbis, τι σημαίνουν τα 320 και τι διαφορά έχουν από ένα Flac, τι είναι χαμηλό δυναμικό εύρος και ένα σωρό άλλες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τους μυημένους με το (computer) audio. To spotify το ξέρουν καλά και αν δεν τους καίγεται καρφί για το x remaster που δε βρήκαν, αυτό δεν τους καθιστά λιγότερο λάτρεις της μουσικής από εμένα που με ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω ως προς την ποιόητα του ήχου με την οποία έχω αποφασίσει να χρησιμοποιήσω ως μέσο επαφής με την ΙΔΙΑ επακριβώς τεχνη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
H έννοια του μουσικόφιλου εν έτει 2015
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…