H διαφήμιση και προώθηση διαφόρων εταιριών είναι δεδομένη. Kατά πόσο όμως τελικά αξίζουν τα προϊόντα τους? Πιστεύετε ότι οι μάρκες τελικά σημαίνουν και ποιότητα? Mιλάω πάντα για τις τηλεοράσεις.
ΜΗΤΣ. Τι ακριβώς εννοείς?Πενταράκης Φραγκίσκος said:Πες μας πρώτα την αποψη σου φίλε! εσυ πως τα βλέπεις τα πράγματα?
Eγώ πιστεύω ότι κάπου η μάρκα δεν αντιπροσωπεύει πάντα την αλήθεια. Δεν μιλάω για συγκεκριμένες μάρκες ή προϊόντα αλλά πιστεύω ότι όταν μια μεγάλη εταιρία του χώρου φτάσει σε ένα τέτοιο μέγεθος παγκοσμίως, μπορεί να ξεγελάσει πολύ πιό εύκολα. Γι' αυτό και δεν θα μπορούσα ποτέ να πώ ότι π.χ. Sony for ever για τηλεοράσεις κλπ... H κάθε επιλογή θέλει πολύ περισσότερο ψάξιμο.Πενταράκης Φραγκίσκος said:Πες μας πρώτα την αποψη σου φίλε! εσυ πως τα βλέπεις τα πράγματα?
Πάρα πολύ σωστός!PETRAN said:Και κάτι ακόμα..
Ενα ποσοστό 20% και άνω της συνολικής τιμής που πληρώνουμε σε τέτοιου είδους προιόντα αφορά πόσο έχει κοστολογήσει η κάθε εταιρία το brand name της..Καπέλο δηλαδή!
Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι πολλές εταιρίες έχουν δυο ή και περισσότερα brand name ετσι ώστε ανάλογα με το brand name να κάνουν τις ανάλογες χρεώσεις...
Συμφωνώ απόλυτα ότι όσο περισσότερο το ψάχνει κανείς τόσο καλύτερη επιλογή μπορεί να κάνει. «Tο μάρκετινγκ πολλοί εμίσησαν, το ψάξιμο κανείς...»:fahne90: Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που πχ κάποια εταιρία κατασκευάζει και για κάποια άλλη κάποια εξαρτήματα, κάτι που λέει αρκετά...Λαμπαδαριου Παναγιωτης said:Τουλαχιστον για εμας που ασχολουμαστε με το αθλημα (εχω ριξει το διαβασμα της αρκουδας) νομιζω οτι ειναι πιο ευκολο να ξεφυγουμε απο τα ΟΝΟΜΑΤΑ του χωρου, ψαχνοντας για κατι ισαξιο σε αλλες μαρκες
Αγγελος said:Προσωπική μου άποψη ότι πλέον δινοντας πολλά χρήματα δεν παίρνεις κατ'αναγκη καλό προϊόν αλλά δινοντας λίγα μάλλον παίρνεις λιγότερο καλό.
Eννοείται και εγώ!Nikolas_T said:Άγγελε συμφωνώ απόλυτα :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
Νικόλας