Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
HD D-ILA απο την JVC (HD-1/RS-1) + Mπαμπινος... (CHAT )
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ" data-source="post: 179397" data-attributes="member: 80"><p><strong>Απάντηση: Όμορφη βραδιά!...</strong></p><p></p><p>Να πω κι εγώ δυο λόγια. Πρώτα από όλα να πω ότι χάρηκα όσο τίποτε τη παρέα των Νικόλα Αποστολίδη, Παναγιώτη Μανόπουλου και Δημήτρη Ακριβού. Για τον Στρατηγό μας εννοείται ότι χαίρομαι κάθε φορά που τον συναντώ. </p><p></p><p>Τώρα για τον Κεφάλα τι να πω, αυτόν τον τρώω στη μάπα κάθε λίγο και λιγάκι!... Ας πρόσεχα!!! :flipout: :flipout: :flipout: </p><p></p><p>Είδαμε υλικό HD-DVD και Bluray από το φρέσκο HTPC του Στρατηγού μας, με το Powerdvd 7.3 καθώς και Bluray αλλά και απλά dvd από το Sony Playstation 3. Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τις παρατηρήσεις του Κώστα. Η διαφορά μας με τον Κώστα έγκειται στο εξής: εγώ έχω δει και τον RS1 του Ντίνου στην παρουσίαση και πρέπει να πω ότι μου άρεσε το κομμάτι του Ντίνου τουλάχιστον κατά 10% περισσότερο από αυτό του Στρατηγού μας. Του Ντίνου υπερτερούσε σε σύγκλιση, χρωματική ομοιομορφία, αλλά και στην ισορροπία του greyscale, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. </p><p></p><p>Στο σημείο αυτό όμως να ξεκαθαρίσουμε ότι ο JVC του Στρατηγού μας παίζει με κάθετο lens shift τερματισμένο, ενώ ο JVC του Ντίνου στην παρουσίαση πρέπει να έπαιζε με τον φακό περίπου κεντραριστό, κι όπως έχει γράψει και ο Στρατηγός μας, τουλάχιστον η σύγκλιση επηρεάζεται αρνητικά όταν το παρακάνεις με το lens shift του JVC.</p><p></p><p>Ένα άλλο σημείο που δεν έθιξε ο Κώστας Κεφάλας και στο οποίο θα ήθελα να αναφερθώ, είναι αυτό της κίνησης. Είδαμε το ολόφρεσκο HTPC του Στρατηγού μας με το Powerdvd 7.3 και το shortcut του 1080p/24fps να τροφοδοτεί τον JVC, κι αυτός μας έδειχνε στο info του ότι όντως κλείδωνε στα 48Hz (47,94 για την ακρίβεια). Με αυτόν τον συνδυασμό είδαμε HD-DVD όπως το Van Helsing. Έχει αναφερθεί (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) στο forum, ότι με αυτόν τον συνδυασμό η κίνηση είναι νερό! Ε, λοιπόν κύριοι, σε καμμία περίπτωση η κίνηση δεν είναι νερό! Είναι μεν αρκετά καλή, αλλά απέχει έτη φωτός από το να χαρακτηριστεί ιδανική! Στο chapter 2 του Van Helsing, τα φανάρια στο panning της κάμερας έκαναν εμφανέστατα σπασίματα, όπως επίσης και στο chapter 4, στη σκηνή που η κάμερα κάνει κυκλικό πλάνο γύρω από τον τύπο που είναι δεμένος στο πάσσαλο, τα δέντρα που κινούνται στο φόντο κάνουν εμφανέστατα σπασίματα, μια σκηνή απολύτως οριακή για τη κίνηση (δυσκολότερη κι από τα φανάρια) και απολύτως ιδανική για να ελέγξει κάποιος την ομαλότητα της κίνησής του.</p><p></p><p>Δεν μπορώ να ξέρω αν με ταχύτερο επεξεργαστή στο HTPC (extreme edition), περισσότερη και ταχύτερη μνήμη RAM, θα μπορούσαμε να πάρουμε καλύτερη κίνηση, αλλά είναι πάντως ιεροσυλία να γράφουμε στο forum ότι με αυτόν τον συνδυασμό (HTPC στα 24fps και προβολέας που κλειδώνει στα 48Hz) παίρνουμε ιδανική κίνηση. Η έννοια του 1080p 24fps/48Hz έχει την ίδια ακριβώς σημασία που έχει και το 576p 25fps/50Hz που έχουν τα pal dvd, όπως επίσης και το 720p 30fps/60Hz που έχουν πολλά hardcore HD-DVD. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αποφεύγουμε το 3:2 pulldown, και με τη βοήθεια του 2:2 pulldown, μπορούμε να πετύχουμε αυτό που ονομάζουμε ιδανική κίνηση (ειδικά μέσω συνδέσεων component, που υπερτερούν κατά την άποψή μου των ψηφιακών στην κίνηση). </p><p></p><p>Για να ξανάρθω λοιπόν στον JVC, θα πω ότι θα τον αγόραζα με κλειστά μάτια αν δεν είχα δει τον Sharp 21000. Ακόμα όμως έχω καρφωμένη στο μυαλό μου, την αποθήκη του Van Helsing που είδα με τον Sharp και High Contrast mode και η οποία με γονάτισε κυριολεκτικά, μια εικόνα εντελώς τρισδιάστατη και με απίστευτη λεπτομέρεια, χάρη στον razor sharp φακό του Sharp, ο οποίος βέβαια πρέπει να πω ότι είναι χειρουργικό εργαλείο, θεωρώ ότι θα κατάπινε αμάσητους σε αναλυτικότητα, όλους ανεξαιρέτως τους προβολείς που έχω δει εγώ τουλάχιστον. Από την άλλη μεριά φυσικά, θα πρέπει να τονίσω ότι ο Sharp 21000 που είδα σε σύνδεση με το Toshiba XE1 και σήμα 1080i σε HDMI σύνδεση ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ στην κίνηση, ήταν τόσο κακός που προσωπικά θα αδυνατούσα να τον αγοράσω αν δεν έβλεπα βελτίωση στη κίνησή του, σε οποιαδήποτε τιμή πώλησης.</p><p></p><p>Ίσως τελικά, αρχίζω να το πιστεύω αυτό παιδιά, να έχω καταντήσει οπαδός της σχολής DLP στην βιντεοπροβολή, και να μην είμαι στον μέγιστο βαθμό αντικειμενικός. Ίσως και λόγω του ότι με ξέρετε, είμαι φανατικός πατερνάκιας, και κατά την ταπεινή μου άποψη, θα περάσουν πολλά χρόνια ακόμα για να βρεθεί άλλη τεχνολογία βιντεοπροβολής (εκτός DLP) που να περνάει καλύτερα (overall, όχι σε κάποιους μεμονωμένους τομείς όπως το μαύρο) τα πατερνάκια του DVE. </p><p></p><p>Ανάμεσα στους δύο προβολείς (JVC RS1 και Sharp 21000), ο Sharp περνάει σαφέστατα καλύτερα τα πατερνάκια του DVE, αλλά ο JVC είναι περισσότερο εντυπωσιακός, μια και καλύπτει με τις στάνταρ ρυθμίσεις του μεγαλύτερη κλίμακα φωτεινότητας. Ο Sharp παίζει εκτυφλωτικά σκοτεινά και αρκετά καλά μεσαία πλάνα στο High Contrast mode, αλλά υποφέρει στα φωτεινά, ενώ αντίθετα είναι πολύ εντυπωσιακός στα φωτεινά στο High Brightness mode, αλλά τα σκοτεινά του υποφέρουν, δεν μπορεί με λίγα λόγια να παίξει εντυπωσιακά όλη τη κλίμακα φωτεινότητας με μία ρύθμιση!!!</p><p></p><p>Διαλέγετε και παίρνετε, πάντως εγώ έχω αποφασίσει προς το παρόν να περιμένω ακόμα τον προβολέα που θα τα κάνει όλα, θα μου πετάει δηλαδή τα μάτια έξω στα πατερνάκια του DVE, θα παίζει όλη τη κλίμακα της φωτεινότητας με εικόνα που να μου φεύγει το σαγόνι, και θα έχει και κίνηση αυτήν που εγώ ονομάζω νερό, όπου τα πάντα κυλάνε σαν το γάργαρο νερό στο αυλάκι! Κι αν αγοράσω βέβαια προβολέα σύντομα, να μου τρυπήσετε τη μύτη!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ, post: 179397, member: 80"] [b]Απάντηση: Όμορφη βραδιά!...[/b] Να πω κι εγώ δυο λόγια. Πρώτα από όλα να πω ότι χάρηκα όσο τίποτε τη παρέα των Νικόλα Αποστολίδη, Παναγιώτη Μανόπουλου και Δημήτρη Ακριβού. Για τον Στρατηγό μας εννοείται ότι χαίρομαι κάθε φορά που τον συναντώ. Τώρα για τον Κεφάλα τι να πω, αυτόν τον τρώω στη μάπα κάθε λίγο και λιγάκι!... Ας πρόσεχα!!! :flipout: :flipout: :flipout: Είδαμε υλικό HD-DVD και Bluray από το φρέσκο HTPC του Στρατηγού μας, με το Powerdvd 7.3 καθώς και Bluray αλλά και απλά dvd από το Sony Playstation 3. Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τις παρατηρήσεις του Κώστα. Η διαφορά μας με τον Κώστα έγκειται στο εξής: εγώ έχω δει και τον RS1 του Ντίνου στην παρουσίαση και πρέπει να πω ότι μου άρεσε το κομμάτι του Ντίνου τουλάχιστον κατά 10% περισσότερο από αυτό του Στρατηγού μας. Του Ντίνου υπερτερούσε σε σύγκλιση, χρωματική ομοιομορφία, αλλά και στην ισορροπία του greyscale, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Στο σημείο αυτό όμως να ξεκαθαρίσουμε ότι ο JVC του Στρατηγού μας παίζει με κάθετο lens shift τερματισμένο, ενώ ο JVC του Ντίνου στην παρουσίαση πρέπει να έπαιζε με τον φακό περίπου κεντραριστό, κι όπως έχει γράψει και ο Στρατηγός μας, τουλάχιστον η σύγκλιση επηρεάζεται αρνητικά όταν το παρακάνεις με το lens shift του JVC. Ένα άλλο σημείο που δεν έθιξε ο Κώστας Κεφάλας και στο οποίο θα ήθελα να αναφερθώ, είναι αυτό της κίνησης. Είδαμε το ολόφρεσκο HTPC του Στρατηγού μας με το Powerdvd 7.3 και το shortcut του 1080p/24fps να τροφοδοτεί τον JVC, κι αυτός μας έδειχνε στο info του ότι όντως κλείδωνε στα 48Hz (47,94 για την ακρίβεια). Με αυτόν τον συνδυασμό είδαμε HD-DVD όπως το Van Helsing. Έχει αναφερθεί (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) στο forum, ότι με αυτόν τον συνδυασμό η κίνηση είναι νερό! Ε, λοιπόν κύριοι, σε καμμία περίπτωση η κίνηση δεν είναι νερό! Είναι μεν αρκετά καλή, αλλά απέχει έτη φωτός από το να χαρακτηριστεί ιδανική! Στο chapter 2 του Van Helsing, τα φανάρια στο panning της κάμερας έκαναν εμφανέστατα σπασίματα, όπως επίσης και στο chapter 4, στη σκηνή που η κάμερα κάνει κυκλικό πλάνο γύρω από τον τύπο που είναι δεμένος στο πάσσαλο, τα δέντρα που κινούνται στο φόντο κάνουν εμφανέστατα σπασίματα, μια σκηνή απολύτως οριακή για τη κίνηση (δυσκολότερη κι από τα φανάρια) και απολύτως ιδανική για να ελέγξει κάποιος την ομαλότητα της κίνησής του. Δεν μπορώ να ξέρω αν με ταχύτερο επεξεργαστή στο HTPC (extreme edition), περισσότερη και ταχύτερη μνήμη RAM, θα μπορούσαμε να πάρουμε καλύτερη κίνηση, αλλά είναι πάντως ιεροσυλία να γράφουμε στο forum ότι με αυτόν τον συνδυασμό (HTPC στα 24fps και προβολέας που κλειδώνει στα 48Hz) παίρνουμε ιδανική κίνηση. Η έννοια του 1080p 24fps/48Hz έχει την ίδια ακριβώς σημασία που έχει και το 576p 25fps/50Hz που έχουν τα pal dvd, όπως επίσης και το 720p 30fps/60Hz που έχουν πολλά hardcore HD-DVD. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αποφεύγουμε το 3:2 pulldown, και με τη βοήθεια του 2:2 pulldown, μπορούμε να πετύχουμε αυτό που ονομάζουμε ιδανική κίνηση (ειδικά μέσω συνδέσεων component, που υπερτερούν κατά την άποψή μου των ψηφιακών στην κίνηση). Για να ξανάρθω λοιπόν στον JVC, θα πω ότι θα τον αγόραζα με κλειστά μάτια αν δεν είχα δει τον Sharp 21000. Ακόμα όμως έχω καρφωμένη στο μυαλό μου, την αποθήκη του Van Helsing που είδα με τον Sharp και High Contrast mode και η οποία με γονάτισε κυριολεκτικά, μια εικόνα εντελώς τρισδιάστατη και με απίστευτη λεπτομέρεια, χάρη στον razor sharp φακό του Sharp, ο οποίος βέβαια πρέπει να πω ότι είναι χειρουργικό εργαλείο, θεωρώ ότι θα κατάπινε αμάσητους σε αναλυτικότητα, όλους ανεξαιρέτως τους προβολείς που έχω δει εγώ τουλάχιστον. Από την άλλη μεριά φυσικά, θα πρέπει να τονίσω ότι ο Sharp 21000 που είδα σε σύνδεση με το Toshiba XE1 και σήμα 1080i σε HDMI σύνδεση ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ στην κίνηση, ήταν τόσο κακός που προσωπικά θα αδυνατούσα να τον αγοράσω αν δεν έβλεπα βελτίωση στη κίνησή του, σε οποιαδήποτε τιμή πώλησης. Ίσως τελικά, αρχίζω να το πιστεύω αυτό παιδιά, να έχω καταντήσει οπαδός της σχολής DLP στην βιντεοπροβολή, και να μην είμαι στον μέγιστο βαθμό αντικειμενικός. Ίσως και λόγω του ότι με ξέρετε, είμαι φανατικός πατερνάκιας, και κατά την ταπεινή μου άποψη, θα περάσουν πολλά χρόνια ακόμα για να βρεθεί άλλη τεχνολογία βιντεοπροβολής (εκτός DLP) που να περνάει καλύτερα (overall, όχι σε κάποιους μεμονωμένους τομείς όπως το μαύρο) τα πατερνάκια του DVE. Ανάμεσα στους δύο προβολείς (JVC RS1 και Sharp 21000), ο Sharp περνάει σαφέστατα καλύτερα τα πατερνάκια του DVE, αλλά ο JVC είναι περισσότερο εντυπωσιακός, μια και καλύπτει με τις στάνταρ ρυθμίσεις του μεγαλύτερη κλίμακα φωτεινότητας. Ο Sharp παίζει εκτυφλωτικά σκοτεινά και αρκετά καλά μεσαία πλάνα στο High Contrast mode, αλλά υποφέρει στα φωτεινά, ενώ αντίθετα είναι πολύ εντυπωσιακός στα φωτεινά στο High Brightness mode, αλλά τα σκοτεινά του υποφέρουν, δεν μπορεί με λίγα λόγια να παίξει εντυπωσιακά όλη τη κλίμακα φωτεινότητας με μία ρύθμιση!!! Διαλέγετε και παίρνετε, πάντως εγώ έχω αποφασίσει προς το παρόν να περιμένω ακόμα τον προβολέα που θα τα κάνει όλα, θα μου πετάει δηλαδή τα μάτια έξω στα πατερνάκια του DVE, θα παίζει όλη τη κλίμακα της φωτεινότητας με εικόνα που να μου φεύγει το σαγόνι, και θα έχει και κίνηση αυτήν που εγώ ονομάζω νερό, όπου τα πάντα κυλάνε σαν το γάργαρο νερό στο αυλάκι! Κι αν αγοράσω βέβαια προβολέα σύντομα, να μου τρυπήσετε τη μύτη! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
HD D-ILA απο την JVC (HD-1/RS-1) + Mπαμπινος... (CHAT )
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…