Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
HD ή SD; Τεστάκι για γερά μάτια...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Photis" data-source="post: 38548" data-attributes="member: 744"><p><strong>Re: To νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις...</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Εδω συμφωνώ 100%</p><p></p><p></p><p></p><p>Εδώ όμως έχω τις ενστάσεις μου... Δεν ξέρω τί λένε οι ειδικοί και πόσο διαφορετική άποψη έχει ο καθένας. Ξέρω που πάει το χρήμα όσον αφορά τις υπερπαραγωγές. Και το χρήμα πάει στο φιλμ ακόμα. Ε, όλο και κάτι παραπανω θα τους δίνει το φιλμ για να τα σκάνε, δεν νομίζεις; Πάντως επειδή η ψαλίδα κλείνει, και μαζί της κλείνουν και οι απαιτήσεις των θεατών (το τί σκουπίδι τους ταϊζουν τα τελευταία 20 χρόνια όσον αφορά τη διεύθυνση φωτογραφίας), προβλέπω ότι σε μια 10ετία το φιλμ θα χρησιμοποιείται μόνο για πολύ ακριβές παραγωγές και μόνο σε φορμάτ που πραγματικά τσακίζουν κόκκαλα (70mm, ΙΜΑΧ, κλπ). Τώρα όσον αφορά την κίνηση στο φιλμ αυτή πράγματι παραμένει δέσμια του κόστους επανεγκατάστασης εξοπλισμού σε όλα τα σινεμά παγκοσμίως. Δεν είναι όμως ελάττωμα του φιλμ. Φαντάσου δηλαδή το εξής. Σε μια δεκαετία από τώρα οι αιθουσάρχες του κόσμου μάλλον θα υιοθετήσουν ένα φορματ που θα παίζει ψηφιακά την ταινία στα 60 καρέ. Και κάνουν μια επένδυση σε αυτό. Και έρχεται μετά μια εταιρία (ARRI για παράδειγμα) και βγάζει μηχανές λήψης και προβολής που παίζουν φιλμ 70mm στα 120καρέ το λεπτό. Ποιος θα πάει να το αγοράσει; Κανείς. Γιατί απλούστατα πανω από την ποιότητα, μπαίνει πάντα η συμβατότητα των μέσων. Πολύ απλά γιατί έτσι πέφτει το κόστος σε όλα τα στάδια. Και αυτό επιρρεάζει όλη την αλυσίδα. Φτιάχνει δηλαδή ο άλλος ένα αρνητικό φιλμ 70mm με που έχει μηδενικό κόκκο στα 1000ASA αλλά όταν έρθει η ώρα να προβληθεί η ποιότητα που θα δούμε είναι συμβατή με την ποιότητα του υπάρχοντος υλικού σε θετικά φιλμ 35mm. Θα απαντήσει κάποιος ότι πάντα όλα αυτά θα εξελίσσονται. Ναι, θα εξελίσσονται αλλά πάντα θα είναι συμβατά με την τεχνολογία στην οποία θα επενδυθούν τα περισσότερα χρήματα. Στην αρχή βέβαια θα έχουμε πάρα πολλά διαφορετικά φορμάτ ψηφιακής προβολής (μιλάω για κινηματογραφική αίθουσα και όχι home χρήση). Αυτό άλλωστε είχε γίνει και τη δεκαετία του 50' όταν έβλεπες μέχρι και 20 διαφορετικά φορματ! Πόσα έμειναν όμως; Δυστυχώς μόνο ένα, το ποιο οικονομικό. Το φιλμ 35mm. Και στον βωμό της οικονομίας θυσιάστηκαν ακριβά φορματ που είχαν πολύ καλύτερη απόδοση από το 35άρι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Photis, post: 38548, member: 744"] [b]Re: To νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις...[/b] Εδω συμφωνώ 100% Εδώ όμως έχω τις ενστάσεις μου... Δεν ξέρω τί λένε οι ειδικοί και πόσο διαφορετική άποψη έχει ο καθένας. Ξέρω που πάει το χρήμα όσον αφορά τις υπερπαραγωγές. Και το χρήμα πάει στο φιλμ ακόμα. Ε, όλο και κάτι παραπανω θα τους δίνει το φιλμ για να τα σκάνε, δεν νομίζεις; Πάντως επειδή η ψαλίδα κλείνει, και μαζί της κλείνουν και οι απαιτήσεις των θεατών (το τί σκουπίδι τους ταϊζουν τα τελευταία 20 χρόνια όσον αφορά τη διεύθυνση φωτογραφίας), προβλέπω ότι σε μια 10ετία το φιλμ θα χρησιμοποιείται μόνο για πολύ ακριβές παραγωγές και μόνο σε φορμάτ που πραγματικά τσακίζουν κόκκαλα (70mm, ΙΜΑΧ, κλπ). Τώρα όσον αφορά την κίνηση στο φιλμ αυτή πράγματι παραμένει δέσμια του κόστους επανεγκατάστασης εξοπλισμού σε όλα τα σινεμά παγκοσμίως. Δεν είναι όμως ελάττωμα του φιλμ. Φαντάσου δηλαδή το εξής. Σε μια δεκαετία από τώρα οι αιθουσάρχες του κόσμου μάλλον θα υιοθετήσουν ένα φορματ που θα παίζει ψηφιακά την ταινία στα 60 καρέ. Και κάνουν μια επένδυση σε αυτό. Και έρχεται μετά μια εταιρία (ARRI για παράδειγμα) και βγάζει μηχανές λήψης και προβολής που παίζουν φιλμ 70mm στα 120καρέ το λεπτό. Ποιος θα πάει να το αγοράσει; Κανείς. Γιατί απλούστατα πανω από την ποιότητα, μπαίνει πάντα η συμβατότητα των μέσων. Πολύ απλά γιατί έτσι πέφτει το κόστος σε όλα τα στάδια. Και αυτό επιρρεάζει όλη την αλυσίδα. Φτιάχνει δηλαδή ο άλλος ένα αρνητικό φιλμ 70mm με που έχει μηδενικό κόκκο στα 1000ASA αλλά όταν έρθει η ώρα να προβληθεί η ποιότητα που θα δούμε είναι συμβατή με την ποιότητα του υπάρχοντος υλικού σε θετικά φιλμ 35mm. Θα απαντήσει κάποιος ότι πάντα όλα αυτά θα εξελίσσονται. Ναι, θα εξελίσσονται αλλά πάντα θα είναι συμβατά με την τεχνολογία στην οποία θα επενδυθούν τα περισσότερα χρήματα. Στην αρχή βέβαια θα έχουμε πάρα πολλά διαφορετικά φορμάτ ψηφιακής προβολής (μιλάω για κινηματογραφική αίθουσα και όχι home χρήση). Αυτό άλλωστε είχε γίνει και τη δεκαετία του 50' όταν έβλεπες μέχρι και 20 διαφορετικά φορματ! Πόσα έμειναν όμως; Δυστυχώς μόνο ένα, το ποιο οικονομικό. Το φιλμ 35mm. Και στον βωμό της οικονομίας θυσιάστηκαν ακριβά φορματ που είχαν πολύ καλύτερη απόδοση από το 35άρι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
HD ή SD; Τεστάκι για γερά μάτια...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…