HD μεταδόσεις της Digea

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,337
Ελληνικό, Αττική
Είμαστε λίγο off-topic, αλλά χάριν της επιχειρηματολογίας...
Κόστος αντικατάστασης τεποζίτου καυσίμου vs κόστος αντικατάστασης μπαταριών;
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
7,198
Athens
Είμαστε λίγο off-topic, αλλά χάριν της επιχειρηματολογίας...
Κόστος αντικατάστασης τεποζίτου καυσίμου vs κόστος αντικατάστασης μπαταριών;
Εξυπνάδες.
Να σου πω εγω μια αντίστοιχη; που ισχύει όμως.

Κόστος ετήσιου σέρβις ενός ηλεκτρικού (π.χ. Tesla).
Πόσο θα έκαιγα εγω που χαλάω περί τα 500-600€ βενζίνα τον μήνα λόγω της δουλειάς μου, αν χρησιμοποιούσα ένα Tesla Model 3 π.χ.
Με πρόχειρους υπολογισμούς, τουλάχιστον τα μισά... σε ένα χρόνο δηλαδή εξοικονόμιση 3.000€... στα 10 χρόνια που θα έρθει η αντικατάσταση μπαταρίας πόσα θα έχω γλιτώσει από τις βενζίνες;
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,337
Ελληνικό, Αττική
Εξυπνάδα ήταν, εξυπνακισμός ουχί!

Καλό θα είναι οι συγκρίσεις να γίνονται σε πραγματικά σενάρια και καταστάσεις που αφορούν έναν μέσο άνθρωπο, και όχι σε ακραία σενάρια.
Με την κατανάλωση του αυτοκινήτου μου 600€ βενζίνα σημαίνει 50.000χλμ ετησίως, δεν νομίζω ότι τόσα κάνει ο μέσος Έλληνας, εκτός κι αν είναι ταξιτζής.
Και αυτί ακόμη δεν έχουν πειστεί για την βιωσιμότητα της επένδυσης σε ηλεκτρικά οχήματα, τουλάχιστον έτσι διαβάζω.

Και, σύμφωνα με αυτά που γράφονται, οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχουν διάρκεια χρήσιμης ζωής περί τα 150.000 - 300.000χλμ, άρα εσύ θέλεις μπαταρίες κάθε 3-6 χρόνια.
Για Tesla model 3 δηλαδή θέλεις ~20.000€ κάθε 3-6 χρόνια, άρα όσο τα καύσιμα που έλεγες ή λιγότερο αυτού.
Τα μαθηματικά είναι ακριβής επιστήμη, ας τα δουλεύουμε έτσι και όχι ως πολιτικοί!

Υ.Γ. και μην βάλεις σε παρακαλώ το οικολογικό στην συζήτηση, γιατί ουδείς μιλάει για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της κατασκευής των μπαταριών!
 

NetSurfer_g7

Established Member
2 September 2018
286
Αθήνα
Και να προσθέσω ότι στο IPTV όποτε θέλουν στο κάνουν συνδρομητικό, αφού το IPTV είναι ουσιαστικά είτε ένα website είτε ένα app που άνετα παίρνει ένα login screen. Στο επίγειο αν αποφασίσουν να μετατρέψουν τα ελεύθερα κανάλια σε συνδρομητικά θα βγουν εκτός ένα σωρό δέκτες και τηλεοράσεις που δεν έχουν common interface και άρα τους είναι πιο δύσκολο να το κάνουν.


Δεν ξέρω που βλέπεις το "ανεπαρκέστατων" για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το φορτίζεις στο σπίτι ή σε ταχυφορτιστή και η εμπειρία οδήγησης είναι πολύ καλύτερη από αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει κόσμος που είναι διατεθειμένος να δώσει λεφτά με τα οποία θα αγόραζε ηλεκτρικό για να αγοράσει αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι το κόστος που θα γλιτώσεις από τις βενζίνες μειώνει την τιμή του ηλεκτρικού. Τουτέστιν, απορώ πως αυτοκίνητα τύπου BMW X5 (ειδικά οι εκδόσεις χωρίς plug-in hybrid δυνατότητα) πουλάνε ακόμα. Πιθανότατα συντηρητισμός και συνήθεια. Εδώ υπάρχει κόσμος που αγόραζε προβολικές τηλεοράσεις το 2010.
Μπορω να παρεθεσω 10 λογους αλλα δεν θα το κανω γιατι θα βγουμε off-topic.Ενδεικτικα θα αναφερω τον χρονο φορτισης των τουλαχιστον 30 λεπτων σε ταχυφορτιστη για να φτασει η μπαταρια στο 80 %(αφου οι ταχυφορτιστες για λογους ασφαλειας δεν επιτρεπουν φορτιση 100%) για 300-350 χλμ αυτονομιας σε συγκριση με τα 2-3 λεπτα που παιρνει να γεμισεις ενα ρεζερβουαρ υγρων καυσιμων και μπορει να σου δωσει μεχρι και 500-1000 χιλιομετρα αυτονομιας (ειδικα αν ειναι diesel).Στο υποθετικο σεναριο της καταργησης των θερμικων κινητηρων,φριττω και μονο στην σκεψη των ουρων που θα σχηματιζονται πισω απο καθε σταθμο φορτισης οταν ο καθενας πρεπει να περιμενει τουλαχιστον ενα μισαωρο για να γεμισει την μπαταρια του.Ο χρονος ειναι χρημα,ακομα και το μισαωρο ειναι πολυτιμο για την καθημερινοτητα ενος μεσου πολυασχολου εργαζομενου.Δεν θα επεκταθω περισσοτερο γιατι εδω μεσα ειναι forum σχετικα με την εικονα και τον ηχο και οχι για τα αυτοκινητα
 

kurkosdr

Senior Member
14 December 2014
457
Μπορω να παρεθεσω 10 λογους αλλα δεν θα το κανω γιατι θα βγουμε off-topic.Ενδεικτικα θα αναφερω τον χρονο φορτισης των τουλαχιστον 30 λεπτων σε ταχυφορτιστη για να φτασει η μπαταρια στο 80 %(αφου οι ταχυφορτιστες για λογους ασφαλειας δεν επιτρεπουν φορτιση 100%) για 300-350 χλμ αυτονομιας σε συγκριση με τα 2-3 λεπτα που παιρνει να γεμισεις ενα ρεζερβουαρ υγρων καυσιμων και μπορει να σου δωσει μεχρι και 500-1000 χιλιομετρα αυτονομιας (ειδικα αν ειναι diesel).Στο υποθετικο σεναριο της καταργησης των θερμικων κινητηρων,φριττω και μονο στην σκεψη των ουρων που θα σχηματιζονται πισω απο καθε σταθμο φορτισης οταν ο καθενας πρεπει να περιμενει τουλαχιστον ενα μισαωρο για να γεμισει την μπαταρια του.Ο χρονος ειναι χρημα,ακομα και το μισαωρο ειναι πολυτιμο για την καθημερινοτητα ενος μεσου πολυασχολου εργαζομενου.Δεν θα επεκταθω περισσοτερο γιατι εδω μεσα ειναι forum σχετικα με την εικονα και τον ηχο και οχι για τα αυτοκινητα
Όποιος κάνει αποστάσεις μεγαλύτερες των 300-350χλμ τη μέρα σε τακτική βάση ή δεν έχει γκαράζ να φορτίζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπίτι του ας πάρει plug-in υβριδικό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η σημερινή κατάσταση που ο κάθε κάτοχος ΙΧ καίει δεκάδες ή και εκατοντάδες λίτρα καυσίμου κάθε μήνα για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη δεν μπορεί να συνεχιστεί για διάφορους λόγους (περιβαλλοντικούς, εξάρτησης από πετρελαιοπαραγωγές χώρες, εξάντλησης των αποθεμάτων αργού πετρελαίου του πλανήτη).

Επίσης από τη στιγμή που έπεσε το θέμα στο thread, δεν μπορώ να διαβάζω επιχειρήματα υπέρ ενός μοντέλου μετακίνησης που μόνο προβλήματα συγκεντρώνει και έπρεπε να είχε ήδη καταργηθεί από το 2000 και να αντικατασταθεί από τα plug-in υβριδικά τουλάχιστον (αλλά βλέπεις "κάποιοι" αγόρασαν τις πατέντες για να το καθυστερήσουν 20 χρονάκια)
 

Vasilis 92

Established Member
20 June 2020
232
  • Like
Reactions: steadyshot

kurkosdr

Senior Member
14 December 2014
457
Εν τω μεταξύ η ανακοίνωση... ασάφειας χαίρει. Δεν λένε αν πρόκειται για DVB-T2 MPEG-4 ή DVB-T2 HEVC και σε τι ανάλυση. Αν και για να μιλάνε για έξι κανάλια ανά συχνότητα μιλάμε μάλλον για DVB-T2 HEVC σε FullHD.