winlink
AVClub Addicted Member
Είμαστε λίγο off-topic, αλλά χάριν της επιχειρηματολογίας...
Κόστος αντικατάστασης τεποζίτου καυσίμου vs κόστος αντικατάστασης μπαταριών;
Κόστος αντικατάστασης τεποζίτου καυσίμου vs κόστος αντικατάστασης μπαταριών;
Εξυπνάδες.Είμαστε λίγο off-topic, αλλά χάριν της επιχειρηματολογίας...
Κόστος αντικατάστασης τεποζίτου καυσίμου vs κόστος αντικατάστασης μπαταριών;
Μπορω να παρεθεσω 10 λογους αλλα δεν θα το κανω γιατι θα βγουμε off-topic.Ενδεικτικα θα αναφερω τον χρονο φορτισης των τουλαχιστον 30 λεπτων σε ταχυφορτιστη για να φτασει η μπαταρια στο 80 %(αφου οι ταχυφορτιστες για λογους ασφαλειας δεν επιτρεπουν φορτιση 100%) για 300-350 χλμ αυτονομιας σε συγκριση με τα 2-3 λεπτα που παιρνει να γεμισεις ενα ρεζερβουαρ υγρων καυσιμων και μπορει να σου δωσει μεχρι και 500-1000 χιλιομετρα αυτονομιας (ειδικα αν ειναι diesel).Στο υποθετικο σεναριο της καταργησης των θερμικων κινητηρων,φριττω και μονο στην σκεψη των ουρων που θα σχηματιζονται πισω απο καθε σταθμο φορτισης οταν ο καθενας πρεπει να περιμενει τουλαχιστον ενα μισαωρο για να γεμισει την μπαταρια του.Ο χρονος ειναι χρημα,ακομα και το μισαωρο ειναι πολυτιμο για την καθημερινοτητα ενος μεσου πολυασχολου εργαζομενου.Δεν θα επεκταθω περισσοτερο γιατι εδω μεσα ειναι forum σχετικα με την εικονα και τον ηχο και οχι για τα αυτοκινηταΚαι να προσθέσω ότι στο IPTV όποτε θέλουν στο κάνουν συνδρομητικό, αφού το IPTV είναι ουσιαστικά είτε ένα website είτε ένα app που άνετα παίρνει ένα login screen. Στο επίγειο αν αποφασίσουν να μετατρέψουν τα ελεύθερα κανάλια σε συνδρομητικά θα βγουν εκτός ένα σωρό δέκτες και τηλεοράσεις που δεν έχουν common interface και άρα τους είναι πιο δύσκολο να το κάνουν.
Δεν ξέρω που βλέπεις το "ανεπαρκέστατων" για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το φορτίζεις στο σπίτι ή σε ταχυφορτιστή και η εμπειρία οδήγησης είναι πολύ καλύτερη από αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει κόσμος που είναι διατεθειμένος να δώσει λεφτά με τα οποία θα αγόραζε ηλεκτρικό για να αγοράσει αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι το κόστος που θα γλιτώσεις από τις βενζίνες μειώνει την τιμή του ηλεκτρικού. Τουτέστιν, απορώ πως αυτοκίνητα τύπου BMW X5 (ειδικά οι εκδόσεις χωρίς plug-in hybrid δυνατότητα) πουλάνε ακόμα. Πιθανότατα συντηρητισμός και συνήθεια. Εδώ υπάρχει κόσμος που αγόραζε προβολικές τηλεοράσεις το 2010.
Όποιος κάνει αποστάσεις μεγαλύτερες των 300-350χλμ τη μέρα σε τακτική βάση ή δεν έχει γκαράζ να φορτίζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπίτι του ας πάρει plug-in υβριδικό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η σημερινή κατάσταση που ο κάθε κάτοχος ΙΧ καίει δεκάδες ή και εκατοντάδες λίτρα καυσίμου κάθε μήνα για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη δεν μπορεί να συνεχιστεί για διάφορους λόγους (περιβαλλοντικούς, εξάρτησης από πετρελαιοπαραγωγές χώρες, εξάντλησης των αποθεμάτων αργού πετρελαίου του πλανήτη).Μπορω να παρεθεσω 10 λογους αλλα δεν θα το κανω γιατι θα βγουμε off-topic.Ενδεικτικα θα αναφερω τον χρονο φορτισης των τουλαχιστον 30 λεπτων σε ταχυφορτιστη για να φτασει η μπαταρια στο 80 %(αφου οι ταχυφορτιστες για λογους ασφαλειας δεν επιτρεπουν φορτιση 100%) για 300-350 χλμ αυτονομιας σε συγκριση με τα 2-3 λεπτα που παιρνει να γεμισεις ενα ρεζερβουαρ υγρων καυσιμων και μπορει να σου δωσει μεχρι και 500-1000 χιλιομετρα αυτονομιας (ειδικα αν ειναι diesel).Στο υποθετικο σεναριο της καταργησης των θερμικων κινητηρων,φριττω και μονο στην σκεψη των ουρων που θα σχηματιζονται πισω απο καθε σταθμο φορτισης οταν ο καθενας πρεπει να περιμενει τουλαχιστον ενα μισαωρο για να γεμισει την μπαταρια του.Ο χρονος ειναι χρημα,ακομα και το μισαωρο ειναι πολυτιμο για την καθημερινοτητα ενος μεσου πολυασχολου εργαζομενου.Δεν θα επεκταθω περισσοτερο γιατι εδω μεσα ειναι forum σχετικα με την εικονα και τον ηχο και οχι για τα αυτοκινητα
Εν τω μεταξύ η ανακοίνωση... ασάφειας χαίρει. Δεν λένε αν πρόκειται για DVB-T2 MPEG-4 ή DVB-T2 HEVC και σε τι ανάλυση. Αν και για να μιλάνε για έξι κανάλια ανά συχνότητα μιλάμε μάλλον για DVB-T2 HEVC σε FullHD.Άδειες με έξι κανάλια ανά συχνότητα-Οι αλλαγές που φέρνει το πρότυπο DVB-T2
Ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, των θεματικών και των περιφερειακών. Με την εφαρμογή του τεχνολογικού προτύπου DVB-T2 κάθε…typologies.gr