Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Η μαγεία των πάτερνς αναφοράς…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="takisot" data-source="post: 2880" data-attributes="member: 12"><p>Ηλια,</p><p> </p><p>Ενας προβολεας εχει καλυτερο "μαυρο" απο εναν αλλο, με βαση το ποσο αποτελεσματικα "μπλοκαρει" την διαρροη φωτος απο την λάμπα του. Ετσι, απολυτο black level εχουν οι CRT προβολεις οι οποιοι σβυνουν τις λαμπες τους για να πετυχουν το μαυρο. Αντιθετα, οι ψηφιακοι, δεν μπορουν να το κανουν αυτο διοτι εχουν μια συνεχομενη πηγη φωτος την οποια προσπαθουν να μπλοκαρουν για να δημιουργησουν μαυρο, οποτε αναλογως τεχνολογιας (dlp vs lcd) και συγκεκριμενου προβολεα, το πετυχαινουν καλυτερα ή χειροτερα.</p><p>Αρα κατά ρχην φυσικα και θα χρησιμοποιουσουμε το ιδιο πατερν για να μετρησουμε το χαμηλοτερο δυνατο μαυρο καθε ειδους προβολεα.Απλα σε μερικους θα ειναι μαυρο, σε αλλους λιγοτερο μαυρο και σε κατι παλιους lcd ξεπλυμενο γκρι!</p><p>Τωρα, τα πατερν δεν ειναι τυχαια κωδικοποιημενα σε digital 16-235 (Video Levels). Σε αυτη την κλιμακα εχει κωδικοποιηθει το DVD με το digital 16 να αντιστοιχει στο Μαυρο και το digital 235 στο λευκο!</p><p>Αρα για να βλεπεις την πληροφορια που ηθελε να δεις ο σκηνοθετης, πρεπει να ορισεις σε αυτα τα σημεια το μαυρο και το λευκο σου (μεσω των ρυθμιστικων brightness/contrast) και να μην τα "καψεις", χανοντας ουσιαστικα πληροφορια! (πχ αν κατεβασεις πολυ το brightness, θα σου φανει "πιο μαυρο" αλλα θα εχεις χασει πολυ πληροφορια αφου το μαυρο αναφορας σου δεν θα ειναι στο digital 16 αλλα πολυ ψηλοτερα πχ digital 25, αρα χανεις την πληροφορια που υπαρχει κωδικοποιημενη στο DVD μεταξυ 16-25)!</p><p>Η υπαρξη πεπλου εξαρταται αμεσα απο την σωστη ρυθμιση της καμπυλης gamma αλλα αυτο ειναι "αλλου παπα ευαγγελιο"..</p><p> </p><p></p><p> </p><p>To θεμα της ευκρινειας σηκωνει μεγαλη κουβεντα...</p><p>Οπως ειπα και παραπανω, ακομα και αν βλεπεις εντονο ειδωλο σε καποια πατερν, δεν ειναι απαραιτητο να το δεις στην ταινια λογω των πολλων φιλτρων που εχουν μεσολαβισει κατα το mastering της.</p><p>Παντως ειναι κανονας, να μην προσθετουμε ποτε παραπανω τεχνιτη οξυτητα στην εικονα μεσω του ρυθμιστικου sharpness του προβολεα μας.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="takisot, post: 2880, member: 12"] Ηλια, Ενας προβολεας εχει καλυτερο "μαυρο" απο εναν αλλο, με βαση το ποσο αποτελεσματικα "μπλοκαρει" την διαρροη φωτος απο την λάμπα του. Ετσι, απολυτο black level εχουν οι CRT προβολεις οι οποιοι σβυνουν τις λαμπες τους για να πετυχουν το μαυρο. Αντιθετα, οι ψηφιακοι, δεν μπορουν να το κανουν αυτο διοτι εχουν μια συνεχομενη πηγη φωτος την οποια προσπαθουν να μπλοκαρουν για να δημιουργησουν μαυρο, οποτε αναλογως τεχνολογιας (dlp vs lcd) και συγκεκριμενου προβολεα, το πετυχαινουν καλυτερα ή χειροτερα. Αρα κατά ρχην φυσικα και θα χρησιμοποιουσουμε το ιδιο πατερν για να μετρησουμε το χαμηλοτερο δυνατο μαυρο καθε ειδους προβολεα.Απλα σε μερικους θα ειναι μαυρο, σε αλλους λιγοτερο μαυρο και σε κατι παλιους lcd ξεπλυμενο γκρι! Τωρα, τα πατερν δεν ειναι τυχαια κωδικοποιημενα σε digital 16-235 (Video Levels). Σε αυτη την κλιμακα εχει κωδικοποιηθει το DVD με το digital 16 να αντιστοιχει στο Μαυρο και το digital 235 στο λευκο! Αρα για να βλεπεις την πληροφορια που ηθελε να δεις ο σκηνοθετης, πρεπει να ορισεις σε αυτα τα σημεια το μαυρο και το λευκο σου (μεσω των ρυθμιστικων brightness/contrast) και να μην τα "καψεις", χανοντας ουσιαστικα πληροφορια! (πχ αν κατεβασεις πολυ το brightness, θα σου φανει "πιο μαυρο" αλλα θα εχεις χασει πολυ πληροφορια αφου το μαυρο αναφορας σου δεν θα ειναι στο digital 16 αλλα πολυ ψηλοτερα πχ digital 25, αρα χανεις την πληροφορια που υπαρχει κωδικοποιημενη στο DVD μεταξυ 16-25)! Η υπαρξη πεπλου εξαρταται αμεσα απο την σωστη ρυθμιση της καμπυλης gamma αλλα αυτο ειναι "αλλου παπα ευαγγελιο".. To θεμα της ευκρινειας σηκωνει μεγαλη κουβεντα... Οπως ειπα και παραπανω, ακομα και αν βλεπεις εντονο ειδωλο σε καποια πατερν, δεν ειναι απαραιτητο να το δεις στην ταινια λογω των πολλων φιλτρων που εχουν μεσολαβισει κατα το mastering της. Παντως ειναι κανονας, να μην προσθετουμε ποτε παραπανω τεχνιτη οξυτητα στην εικονα μεσω του ρυθμιστικου sharpness του προβολεα μας. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Η μαγεία των πάτερνς αναφοράς…
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…