Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η σαγήνη της Τζαζ! [+22 άλμπουμ]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058829724" data-attributes="member: 30418"><p><strong><span style="font-size: 22px">8</span></strong>. <strong>Cannonball Adderley - Somethin' Else</strong> (Μάιος 1958, Blue Note) [LP]</p><p><span style="color: Indianred">Κομμάτια</span>: A1 Autumn Leaves (Prevert, Kosma) - 10:58, A2 Love For Sale (Cole Porter) - 7:03, B1 Somethin' Else (Miles Davis) - 8:12, B2 One For Daddy-O (Nat Adderley) - 8:21, B3 Dancing In The Dark (Schwartz, Dietz) - 4:04</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Cannonball Adderley (άλτο σαξόφωνο), Miles Davis (τρομπέτα), Hank Jones (πιάνο), Sam Jones (bass), Art Blakey (μπάσο)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικός</span>: Alfred Lion<span style="font-size: 12px"><a href="https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754" target="_blank">[8]</a></span> / Rudy Van Gelder<span style="font-size: 12px"><a href="https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754" target="_blank">[23]</a></span></p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]207883[/ATTACH]</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε ένα μήνα αφότου ο <strong><em>Cannonball Adderley</em></strong>/Κάνονμπολ Άντερλι (1928-1975, 46 χρ.) έκανε το ντεμπούτο του με το σεξτέτο του <em>Miles Davis</em> στο <em>Milestones</em>. Τελικά αποχώρησε από το γκρουπ τον Σεπτέμβριο του 1959, παρά το γεγονός ότι ο αρχηγός του εγγυήθηκε ετήσιο μισθό είκοσι χιλιάδες δολάρια —ένα τεράστιο ποσό για έναν μουσικό που σήμερα ισοδυναμούν περίπου με διακόσιες χιλιάδες δολάρια. Για τον <em>Miles Davis</em>, η εμφάνισή του ως μουσικού στο άλμπουμ του <em>Adderley</em> εκλαμβάνεται ως φιλοφρόνηση. Το <em>Somethin’ Else</em> και το <em>Legrand Jazz</em> του <em>Michel Legrand</em>, το οποίο ηχογραφήθηκε τρεις μήνες αργότερα, ήταν η τελευταία φορά που έπαιξε σε αυτόν τον ρόλο.</p><p></p><p>Το "<em>Autumn Leaves</em>" ανοίγει με μια ατμοσφαιρική σύντομη μελωδία/<em>vamp</em> από το πιάνο του <em>Hank Jones</em>, διπλασιασμένη στο μπάσο από τον <em>Sam Jones</em>. Ο Μάιλς εισάγει το θέμα με τον χαρακτηριστικό του ήχο, της σουρτίνας <em>Harmon</em>, προτού ο <em>Cannonball</em> περάσει στο επίκεντρο για δύο ρεφρέν έντονου λυρισμού.</p><p></p><p>Ο Τζόουνς παρουσιάζει το "<em>Love For Sale</em>" στο πιο ραψωδικό του. Ο Μάιλς χειρίζεται για άλλη μια φορά το θέμα πάνω από τα νόστιμα σκουπάκια του <em>Art Blakey</em> που οδηγεί τον <em>Adderley</em> στο πιο δυνατό του σουίνγκ, με αποφασιστικότητα. Ο τρομπετίστας, σε αυτή την περίοδο πάντα έξοχα προετοιμασμένος, δημιουργεί με την μια νότα του μια διεγερτική αντίθεση μεταξύ των πνευστών. Το "<em>One For Daddy-O</em>", που παρουσιάζεται εδώ, είναι ένα χαριτωμένο, απλοϊκό δωδεκάμετρο μινόρε μπλουζ από τον μικρότερο αδελφό του, <em>Nat Adderley</em>.</p><p></p><p>Με το μοναδικό του βιμπράτο, ο <em>Cannonball</em> δίνει μια συναισθηματική ανάγνωση στο "<em>Dancing In The Dark</em>" —ένα χαρακτηριστικό που είχε προταθεί από τον <em>Miles</em> εκείνη την ημέρα. Όπως πάντα, η ερμηνεία του <em>Art Blakey</em> είναι ένα σεμινάριο στα τύμπανα των μικρών γκρουπ, αποφεύγοντας εδώ τα συνηθισμένα του δυνατά ρολαρίσματα, αλλά καταφέρνει ακόμα να περιλαμβάνει εξαιρετικά αποτελεσματικά κρουστικά εφέ παντού. Ένα απαραίτητο άλμπουμ για κάθε σοβαρό τζαζ συλλέκτη.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]207884[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058829724, member: 30418"] [B][SIZE=6]8[/SIZE][/B]. [B]Cannonball Adderley - Somethin' Else[/B] (Μάιος 1958, Blue Note) [LP] [COLOR=Indianred]Κομμάτια[/COLOR]: A1 Autumn Leaves (Prevert, Kosma) - 10:58, A2 Love For Sale (Cole Porter) - 7:03, B1 Somethin' Else (Miles Davis) - 8:12, B2 One For Daddy-O (Nat Adderley) - 8:21, B3 Dancing In The Dark (Schwartz, Dietz) - 4:04 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Cannonball Adderley (άλτο σαξόφωνο), Miles Davis (τρομπέτα), Hank Jones (πιάνο), Sam Jones (bass), Art Blakey (μπάσο) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικός[/COLOR]: Alfred Lion[SIZE=3][URL='https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754'][8][/URL][/SIZE] / Rudy Van Gelder[SIZE=3][URL='https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754'][23][/URL][/SIZE] [CENTER][ATTACH type="full" alt="SomethinElse.jpg"]207883[/ATTACH][/CENTER] Ηχογραφήθηκε ένα μήνα αφότου ο [B][I]Cannonball Adderley[/I][/B]/Κάνονμπολ Άντερλι (1928-1975, 46 χρ.) έκανε το ντεμπούτο του με το σεξτέτο του [I]Miles Davis[/I] στο [I]Milestones[/I]. Τελικά αποχώρησε από το γκρουπ τον Σεπτέμβριο του 1959, παρά το γεγονός ότι ο αρχηγός του εγγυήθηκε ετήσιο μισθό είκοσι χιλιάδες δολάρια —ένα τεράστιο ποσό για έναν μουσικό που σήμερα ισοδυναμούν περίπου με διακόσιες χιλιάδες δολάρια. Για τον [I]Miles Davis[/I], η εμφάνισή του ως μουσικού στο άλμπουμ του [I]Adderley[/I] εκλαμβάνεται ως φιλοφρόνηση. Το [I]Somethin’ Else[/I] και το [I]Legrand Jazz[/I] του [I]Michel Legrand[/I], το οποίο ηχογραφήθηκε τρεις μήνες αργότερα, ήταν η τελευταία φορά που έπαιξε σε αυτόν τον ρόλο. Το "[I]Autumn Leaves[/I]" ανοίγει με μια ατμοσφαιρική σύντομη μελωδία/[I]vamp[/I] από το πιάνο του [I]Hank Jones[/I], διπλασιασμένη στο μπάσο από τον [I]Sam Jones[/I]. Ο Μάιλς εισάγει το θέμα με τον χαρακτηριστικό του ήχο, της σουρτίνας [I]Harmon[/I], προτού ο [I]Cannonball[/I] περάσει στο επίκεντρο για δύο ρεφρέν έντονου λυρισμού. Ο Τζόουνς παρουσιάζει το "[I]Love For Sale[/I]" στο πιο ραψωδικό του. Ο Μάιλς χειρίζεται για άλλη μια φορά το θέμα πάνω από τα νόστιμα σκουπάκια του [I]Art Blakey[/I] που οδηγεί τον [I]Adderley[/I] στο πιο δυνατό του σουίνγκ, με αποφασιστικότητα. Ο τρομπετίστας, σε αυτή την περίοδο πάντα έξοχα προετοιμασμένος, δημιουργεί με την μια νότα του μια διεγερτική αντίθεση μεταξύ των πνευστών. Το "[I]One For Daddy-O[/I]", που παρουσιάζεται εδώ, είναι ένα χαριτωμένο, απλοϊκό δωδεκάμετρο μινόρε μπλουζ από τον μικρότερο αδελφό του, [I]Nat Adderley[/I]. Με το μοναδικό του βιμπράτο, ο [I]Cannonball[/I] δίνει μια συναισθηματική ανάγνωση στο "[I]Dancing In The Dark[/I]" —ένα χαρακτηριστικό που είχε προταθεί από τον [I]Miles[/I] εκείνη την ημέρα. Όπως πάντα, η ερμηνεία του [I]Art Blakey[/I] είναι ένα σεμινάριο στα τύμπανα των μικρών γκρουπ, αποφεύγοντας εδώ τα συνηθισμένα του δυνατά ρολαρίσματα, αλλά καταφέρνει ακόμα να περιλαμβάνει εξαιρετικά αποτελεσματικά κρουστικά εφέ παντού. Ένα απαραίτητο άλμπουμ για κάθε σοβαρό τζαζ συλλέκτη. [CENTER][ATTACH type="full" alt="CannonballAdderley1.jpg"]207884[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η σαγήνη της Τζαζ! [+22 άλμπουμ]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…