Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η σαγήνη της Τζαζ! [+22 άλμπουμ]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058829750" data-attributes="member: 30418"><p><strong><span style="font-size: 22px">21</span></strong>. <strong>Herbie Hancock - Maiden Voyage</strong> (Μάιος 1965, Blue Note) [LP]</p><p><span style="color: Indianred">Κομμάτια</span>: A1 Maiden Voyage, A2 The Eye Of The Hurricane, A3 Little One, B1 Survival Of The Fittest, B2 Dolphin Dance</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Herbie Hancock (πιάνο), Freddie Hubbard (τρομπέτα), George Coleman (τενόρο σαξόφωνο), Ron Carter (μπάσο), Tony Williams (τύμπανα)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικός</span>: Alfred Lion<span style="font-size: 12px"><a href="https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754" target="_blank">[8]</a></span> / Rudy Van Gelder<span style="font-size: 12px"><a href="https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754" target="_blank">[23]</a></span></p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]207922[/ATTACH]</p><p></p><p>Όταν ο <strong><em>Herbie Hancock</em></strong>/Χέρμπι Χάνκοκ (1940) ηχογράφησε, το <em>Maiden Voyage</em>, ήταν στο <em>Miles Davis Quintet</em> για αρκετά χρόνια, μια εμπειρία που ο ίδιος, ο μπασίστας <em>Ron Carter</em> και ο ντράμερ <em>Tony Williams</em>, το τμήμα ρυθμού εδώ, περιέγραψαν όλοι ως μεταμορφωτική. Ανάμεσα στα καθήκοντα του Χάνκοκ σε αυτό το γκρουπ ήταν να δημιουργήσει εκτεταμένα ηχοτοπία για τον Ντέιβις. Τα ακομπανιαμέντα του μπορεί να κοιτάζουν τα συγκεκομμένα χτυπήματα του <em>Ellington</em> της δεκαετίας του 1920, ή τα συμπλέγματα της φρι τζαζ ή τις υπέροχες παστέλ συγχορδίες που σχετίζονται με τον <em>Debussy</em>. Ο Χάνκοκ είπε ότι στο ποίμνιο του Ντέιβις έμαθε για το διάστημα και τη λεπτότητα, για το πώς κάτι μικρό και ασήμαντο, όπως μια συγχορδία τριών νοτών, θα μπορούσε να πυροδοτήσει χείμαρρους αυθόρμητης δημιουργικότητας.</p><p></p><p>Στο <em>Maiden Voyage</em>, ο Χέρμπι Χάνκοκ είχε αποκτήσει μια ιμπρεσιονιστική ποιότητα στη γραφή του, τόσο που να φανταζόμαστε τις εικόνες που ζωγραφίζει με τη μουσική του. Η μουσική του, είπε, επιχειρεί να αιχμαλωτίσει την απεραντοσύνη και τη μεγαλοπρέπεια της θάλασσας, το μεγαλείο ενός πλεούμενου στο παρθενικό του ταξίδι, τη χαριτωμένη ομορφιά των παιχνιδιάρικων δελφινιών, τον συνεχή αγώνα για επιβίωση ακόμη και των πιο μικροσκοπικών θαλάσσιων πλασμάτων και την τρομερή καταστροφική δύναμη του τυφώνα...</p><p></p><p>Η αρχική φράση του "<em>Maiden Voyage</em>" είναι ένα υποβλητικό κομμάτι και αντανακλά την άμπωτη και τη σταδιακή καθέλκυση ενός σκάφους. Το εμπνευσμένο από τον <em>Coltrane</em> σόλο του <em>Freddie Hubbard</em>/Φρέντι Χάμπαρντ, περιγράφει τη σκηνή, πάνω στην οποία ο Χάνκοκ δημιουργεί πειστικά. Το "<em>Dolphin Dance</em>" είναι άλλο ένα από τα καλύτερα κομμάτια του άλμπουμ, που λαμπυρίζει με όμορφη μελωδία και αιωρούμενες συγχορδίες. Εξαιρετικό είναι και το "<em>The Eye Of The Hurricane</em>", που γεννά μια πιο ταραχώδη φάση με το κόρνο του <em>Hubbard</em> και το μυώδες τενόρο του <em>George Coleman</em>/Τζορτζ Κόλμαν προσθέτοντας τον απαιτούμενο θυελλώδη καταιγισμό από νότες. Ακόμη, το συναρπαστικό "<em>Survival of the Fittest</em>" δείχνει ότι θα μπορούσε επίσης να χειριστεί μόνταλ τζαζ, ταλαντευόμενο ανάμεσα σε ένα δυνατό γκρουβ και στον πειραματισμό.</p><p></p><p>«Όλα τα συστατικά συνδυάζονται για να κάνουν το <em>Maiden Voyage</em> ένα λαμπερό, όμορφο άλμπουμ που συλλαμβάνει τον Χάνκοκ στα καλύτερά του ως ηγέτη, σολίστα και συνθέτη.» - <em>bluenote.com</em></p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]207923[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">ο <em>Herbie Hancock</em> στα σέσιον του '<em>Speak No Evil</em>', 1964 (φωτογραφία <em>Francis Wolff</em>)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058829750, member: 30418"] [B][SIZE=6]21[/SIZE][/B]. [B]Herbie Hancock - Maiden Voyage[/B] (Μάιος 1965, Blue Note) [LP] [COLOR=Indianred]Κομμάτια[/COLOR]: A1 Maiden Voyage, A2 The Eye Of The Hurricane, A3 Little One, B1 Survival Of The Fittest, B2 Dolphin Dance [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Herbie Hancock (πιάνο), Freddie Hubbard (τρομπέτα), George Coleman (τενόρο σαξόφωνο), Ron Carter (μπάσο), Tony Williams (τύμπανα) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικός[/COLOR]: Alfred Lion[SIZE=3][URL='https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754'][8][/URL][/SIZE] / Rudy Van Gelder[SIZE=3][URL='https://avclub.gr/index.php?threads/179000/post-1058829754'][23][/URL][/SIZE] [CENTER][ATTACH type="full" alt="MaidenVoyage.jpg"]207922[/ATTACH][/CENTER] Όταν ο [B][I]Herbie Hancock[/I][/B]/Χέρμπι Χάνκοκ (1940) ηχογράφησε, το [I]Maiden Voyage[/I], ήταν στο [I]Miles Davis Quintet[/I] για αρκετά χρόνια, μια εμπειρία που ο ίδιος, ο μπασίστας [I]Ron Carter[/I] και ο ντράμερ [I]Tony Williams[/I], το τμήμα ρυθμού εδώ, περιέγραψαν όλοι ως μεταμορφωτική. Ανάμεσα στα καθήκοντα του Χάνκοκ σε αυτό το γκρουπ ήταν να δημιουργήσει εκτεταμένα ηχοτοπία για τον Ντέιβις. Τα ακομπανιαμέντα του μπορεί να κοιτάζουν τα συγκεκομμένα χτυπήματα του [I]Ellington[/I] της δεκαετίας του 1920, ή τα συμπλέγματα της φρι τζαζ ή τις υπέροχες παστέλ συγχορδίες που σχετίζονται με τον [I]Debussy[/I]. Ο Χάνκοκ είπε ότι στο ποίμνιο του Ντέιβις έμαθε για το διάστημα και τη λεπτότητα, για το πώς κάτι μικρό και ασήμαντο, όπως μια συγχορδία τριών νοτών, θα μπορούσε να πυροδοτήσει χείμαρρους αυθόρμητης δημιουργικότητας. Στο [I]Maiden Voyage[/I], ο Χέρμπι Χάνκοκ είχε αποκτήσει μια ιμπρεσιονιστική ποιότητα στη γραφή του, τόσο που να φανταζόμαστε τις εικόνες που ζωγραφίζει με τη μουσική του. Η μουσική του, είπε, επιχειρεί να αιχμαλωτίσει την απεραντοσύνη και τη μεγαλοπρέπεια της θάλασσας, το μεγαλείο ενός πλεούμενου στο παρθενικό του ταξίδι, τη χαριτωμένη ομορφιά των παιχνιδιάρικων δελφινιών, τον συνεχή αγώνα για επιβίωση ακόμη και των πιο μικροσκοπικών θαλάσσιων πλασμάτων και την τρομερή καταστροφική δύναμη του τυφώνα... Η αρχική φράση του "[I]Maiden Voyage[/I]" είναι ένα υποβλητικό κομμάτι και αντανακλά την άμπωτη και τη σταδιακή καθέλκυση ενός σκάφους. Το εμπνευσμένο από τον [I]Coltrane[/I] σόλο του [I]Freddie Hubbard[/I]/Φρέντι Χάμπαρντ, περιγράφει τη σκηνή, πάνω στην οποία ο Χάνκοκ δημιουργεί πειστικά. Το "[I]Dolphin Dance[/I]" είναι άλλο ένα από τα καλύτερα κομμάτια του άλμπουμ, που λαμπυρίζει με όμορφη μελωδία και αιωρούμενες συγχορδίες. Εξαιρετικό είναι και το "[I]The Eye Of The Hurricane[/I]", που γεννά μια πιο ταραχώδη φάση με το κόρνο του [I]Hubbard[/I] και το μυώδες τενόρο του [I]George Coleman[/I]/Τζορτζ Κόλμαν προσθέτοντας τον απαιτούμενο θυελλώδη καταιγισμό από νότες. Ακόμη, το συναρπαστικό "[I]Survival of the Fittest[/I]" δείχνει ότι θα μπορούσε επίσης να χειριστεί μόνταλ τζαζ, ταλαντευόμενο ανάμεσα σε ένα δυνατό γκρουβ και στον πειραματισμό. «Όλα τα συστατικά συνδυάζονται για να κάνουν το [I]Maiden Voyage[/I] ένα λαμπερό, όμορφο άλμπουμ που συλλαμβάνει τον Χάνκοκ στα καλύτερά του ως ηγέτη, σολίστα και συνθέτη.» - [I]bluenote.com[/I] [CENTER][ATTACH type="full" alt="HerbieHancockByFrancisWolff1.jpg"]207923[/ATTACH] ο [I]Herbie Hancock[/I] στα σέσιον του '[I]Speak No Evil[/I]', 1964 (φωτογραφία [I]Francis Wolff[/I])[/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η σαγήνη της Τζαζ! [+22 άλμπουμ]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…