Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η ζωή σαν προσδοκία, η ζωή σαν γδούπος ...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1056246537" data-attributes="member: 16244"><p>Ενδιαφέρον οδοιπορικό στην πορεία της ζωής με αφορμή τα κουαρτέτα του Mendelssohn.</p><p> </p><p> Το νεανικό Οp. 13 του ερωτευμένου συνθέτη να μελοποιεί τους στίχους «είναι αλήθεια πάντα με περιμένεις στον δασωμένο δρόμο;» με το μότο της βιόλας του πρώτου μέρους. </p><p> Με το συναισθηματικό adagio και την άδολη φολκλορική μελωδία του intermezzo. </p><p>Στο καταληκτικό presto είναι φανερή την επιρροή από το πρόσφατα δημοσιευμένο Op. 132 του Μέγιστου. Η νεότητα όμως θα αποδειχθεί πανίσχυρη και το κουαρτέτο θα κλείσει πάλι με το τραγούδι της προσμονής στον δασωμένο δρόμο.</p><p> </p><p> Ενδιάμεσος σταθμός το 1838 στα χρόνια της ευτυχίας. Τότε που στην αυλή του σπιτιού της Λειψίας μαζεύονταν ο κόσμος τις Κυριακές για να ακούσει το καινούργιο έργο του ζηλευτού συμπολίτη τους. Μιλάω για το Οp. 44 Νo.3 με την λαμπρότητα του adagio και την δεξιοτεχνική ζωντάνια του τελευταίου μέρους.</p><p> </p><p> Τέλος λίγο πριν τον θάνατο το Οp. 80 με πρόσφατη την μεγάλη απώλεια. Έργο λυπημένο αλλά και θυμωμένο. </p><p> Το πρώτο μέρος γεμάτο ένταση. Τα μοτίβα είναι ταραγμένα και η μουσική επιθετική. Για μια στιγμή υποψία ζεστασιάς αλλά μόνο για μία στιγμή.</p><p> Στο δεύτερο βίαιες παραφωνίες αταίριαστες με το μουσικό κλίμα της εποχής.</p><p> Το adagio μια προσωπική στιγμή βαθειάς απελπισίας. Ελεγειακή διάθεση εκφρασμένη από το τσέλο και το πρώτο βιολί.</p><p> Φινάλε με συγκοπτώμενες συγχορδίες ατέλειωτη ανησυχία χωρίς χώρο για παρηγοριά.</p><p> </p><p> Σπύρο ευχαριστώ για το ταξίδι.</p><p> </p><p> Από δίσκους της BASF με το Bartholdy Quartett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1056246537, member: 16244"] Ενδιαφέρον οδοιπορικό στην πορεία της ζωής με αφορμή τα κουαρτέτα του Mendelssohn. Το νεανικό Οp. 13 του ερωτευμένου συνθέτη να μελοποιεί τους στίχους «είναι αλήθεια πάντα με περιμένεις στον δασωμένο δρόμο;» με το μότο της βιόλας του πρώτου μέρους. Με το συναισθηματικό adagio και την άδολη φολκλορική μελωδία του intermezzo. Στο καταληκτικό presto είναι φανερή την επιρροή από το πρόσφατα δημοσιευμένο Op. 132 του Μέγιστου. Η νεότητα όμως θα αποδειχθεί πανίσχυρη και το κουαρτέτο θα κλείσει πάλι με το τραγούδι της προσμονής στον δασωμένο δρόμο. Ενδιάμεσος σταθμός το 1838 στα χρόνια της ευτυχίας. Τότε που στην αυλή του σπιτιού της Λειψίας μαζεύονταν ο κόσμος τις Κυριακές για να ακούσει το καινούργιο έργο του ζηλευτού συμπολίτη τους. Μιλάω για το Οp. 44 Νo.3 με την λαμπρότητα του adagio και την δεξιοτεχνική ζωντάνια του τελευταίου μέρους. Τέλος λίγο πριν τον θάνατο το Οp. 80 με πρόσφατη την μεγάλη απώλεια. Έργο λυπημένο αλλά και θυμωμένο. Το πρώτο μέρος γεμάτο ένταση. Τα μοτίβα είναι ταραγμένα και η μουσική επιθετική. Για μια στιγμή υποψία ζεστασιάς αλλά μόνο για μία στιγμή. Στο δεύτερο βίαιες παραφωνίες αταίριαστες με το μουσικό κλίμα της εποχής. Το adagio μια προσωπική στιγμή βαθειάς απελπισίας. Ελεγειακή διάθεση εκφρασμένη από το τσέλο και το πρώτο βιολί. Φινάλε με συγκοπτώμενες συγχορδίες ατέλειωτη ανησυχία χωρίς χώρο για παρηγοριά. Σπύρο ευχαριστώ για το ταξίδι. Από δίσκους της BASF με το Bartholdy Quartett. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η ζωή σαν προσδοκία, η ζωή σαν γδούπος ...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…