Ηχεία ο αδύνατος κρίκος. Υπάρχει εξέλιξη;

Απάντηση: ΗΧΕΙΑ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΡΙΚΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ;

http://www.newformresearch.com/
Αλλος ένας κατασκευαστής με φαντασία.

Με έμφαση στις κλειστές καμπίνες και τα ρίμπονς.:SFGSFGSF:

Και ενεργά κροσσόβερ.:Banane0:

Δείτε και τι ενισχυτές προτείνει...:ears::ears::ears:
 

ONGAKU

AVClub Enthusiast
4 March 2007
768
ΑΤΤΙΚΗ
Re: Απάντηση: ΗΧΕΙΑ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΡΙΚΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ;

...Στα 20.000usd ή 10.000gbp ή 15.000 eur υπάρχουν τα KEF 207/2 REFERENCE...
Προσωπικά τα θεωρώ(και δεν είμαι ο μόνος οκ???) σαν τα καλύτερα ηχεία στον κόσμο...Μετά απο κει πας σε MARTEN ή UTOPIA χωρίς (κατά την ταπεινή μου άποψη) να παίρνεις ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω...

Είναι ωραίο πράγμα να επαληθεύεσαι...
http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/208kef/index1.html
..............
Summing Up
While spaces remain in my heart for the Sonus Faber Amati homage, the mbl 111B, the Dynaudio Confidence C4, the original Revel Ultima Studio, and the Wilson Audio Sophia, I must say that the Series 2 revision of KEF's Reference 207, the 207/2, is overall the best-sounding full-range speaker I have used in my current listening room. To all intents and purposes, it is without flaw. The lows are extended and well defined, the midrange is pure, the treble is free of grain and naturally balanced, the dynamics are awesome, and the stereo imaging is accurate and stable. The 207/2 simply defines neutrality, but without losing sight of the musical message. $20,000 is still a lot of money, but for a pair of speakers of this caliber, it's tempting to declare the big KEF a bargain, considering that you can pay five times as much for speakers that sound only as good.
By John Atkinson • February, 2008

(Αφιερωμένο και στον φίλο μου ΚΟΨ...)
 
Απάντηση: Re: ΗΧΕΙΑ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΡΙΚΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ;

Δεν τα φέρνει κανείς εδώ, ε;

Κρίμα...

Έχω την εντύπωση οτι τα πουλάνε οι ίδιοι μέσω internet. και οι τιμές είναι καλές (ιδίως στα κιτ).

Βέβαια απο τελωνείο τι παίζει...:nounder:
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: ΗΧΕΙΑ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΡΙΚΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ;

Πέρα απο την καμπίνα,υπάρχουν εταιρείες που κατασκευάζουν ηχεία με δυνατότητα προσαρμογής των μπάσσων ή των υψηλών στο χώρο-αλλά είναι ελάχιστοι κι απ' αυτούς ακόμα λιγότεροι το κάνουν πετυχημένα.

Ενας απ αυτούς είναι η VMPS. Ολα της τά ηχεία ρυθμίζονται τόσο ως πρός τό χαμηλό μέ προσθαφαίρεση έρματος στούς παθητικούς ακτινοβολητές τους ( μεταβολή τού Q-Damping ) όσο καί στίς περιοχές μεσαίων - υφηλών μέ τά L-Pads πού υλοποιεί τά crossovers τους (ποτενσιόμετρα μέ άπειρους συνδυασμούς ρυθμίσεων , αντί γιά κλασσικές φίξ αντιστάσεις ).
http://www.vmpseurope.com/
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απάντηση: Ηχεία ο αδύνατος κρίκος. Υπάρχει εξέλιξη;

Ο John Watkinson αποδομεί καθιερωμένες τεχνολογίες κατασκευής ηχείων, χλευάζει 'audiophile' εμμονές σε καλώδια και αξεσουάρ ως κομπογιανίτικες και κοιτά στη βιομηχανία ΙΤ για το μέλλον.

We need to talk about SPEAKERS: Sorry, 'audiophiles', only IT will break the sound barrier

Καταπληκτικό άρθρο!

ΤΝΧ!
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Re: Απάντηση: Ηχεία ο αδύνατος κρίκος. Υπάρχει εξέλιξη;

Ο John Watkinson αποδομεί καθιερωμένες τεχνολογίες κατασκευής ηχείων, χλευάζει 'audiophile' εμμονές σε καλώδια και αξεσουάρ ως κομπογιανίτικες και κοιτά στη βιομηχανία ΙΤ για το μέλλον.

We need to talk about SPEAKERS: Sorry, 'audiophiles', only IT will break the sound barrier
Εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο.
Και ποιός είναι ο John Watkinson; Μα απλούστατα ένας ανάμεσα στους 5-10 απόλυτα γνώστες των ψηφιακών παγκόσμια.
Μία και μόνη ματιά στο συγγραφικό του έργο αρκεί. Εδώ:
Ανάμεσα τους το Art of Digital Audio απαραίτητο εργαλείο στη βασική βιβλιογραφία, ένα από τα καλύτερα και σημαντικότερα βιβλία που έχουν γραφτεί.

Η πρωτοτυπία και το βάθος της σκέψης του φαίνεται στο παρακάτω χαρακτηριστικό απόσπασμα:

We then had the absurd situation where codec designers claimed their compression algorithm was inaudible. However, what they had actually done was to reduce the information in the original signal down to the information capacity of the speaker. The information capacity of legacy loudspeakers is miserable, typically 10 per cent that of a CD. If the speaker is improved, the inaudible codec becomes audible.
"Είχαμε τότε την παράλογη κατάσταση όπου οι σχεδιαστές των Codecs (=Coding/Decoding) ισχυρίζονταν ότι ο δικός τους αλγόριθμος συμπίεσης ήταν μη ακουστός. Εκείνο όμως που πραγματικά είχαν κάνει ήταν να μειώνουν την πληροφορία του αρχικού σήματος έως το επίπεδο της ικανότητας (απόδοσης) πληροφορίας του ηχείου. Η ικανότητα απόδοσης πληροφορίας ενός παραδοσιακού ηχείου είναι άθλια, τυπικά το ένα δέκατο εκείνης του CD. Εάν το ηχείο βελτιωθεί, ο μη ακουστός codec καθίσταται ακουστός."