Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="send" data-source="post: 1058516037" data-attributes="member: 341"><p>Δεν συμφωνω με τη λογικη εαν ηθελα γυμναστικη πηγαινα γυμναστηριο... Το ποδηλατο ως μεσο μεταφορας γυμναζει σε ανυποπτο χρονο. Αλλα ειναι τα προβληματα.... </p><p>1ον θεσεις ασφαλους σταθμευσης. Λχ ο μεγαλος μου δισταζει να χρησιμοποιεί το ποδήλατο για να πάει στο πανεπιστήμιο από φόβο κλοπής εντός του κάμπους. Και δεν μιλάμε για άτομο που φοβάται να αθληθει αλλά για παλικάρι σε άριστη φυσική κατάσταση που λόγω της άθλιας κατάστασης των λεωφορείων προτιμα να κάνει τα 5,5 km μέχρι το πανεπιστήμιο περπατώντας</p><p>2ον ποδηλατοδρομοι, οι υπάρχοντες καταλαμβάνονται συνήθως από αυτοκίνητα είτε παρκαρισμένα είτε σταματημένα "για ένα λεπτό με alarm ρε αδερφέ". Στη Θεσσαλονίκη πρακτικά δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος για να μετακινηθείς προς τα ανατολικά μεταξύ λιμανιού και Λευκού Πύργου, καθώς ο υφιστάμενος είναι αστείος, βρίσκεται πάνω στο στενό πεζοδρόμιο της παραλίας και συνήθως καταλαμβάνεται από περαστικούς. Μία λύση πιστεύω θα ήταν να θεσμοθετηθεί η επιβολή προστίμων βάσει φωτογραφιών που θα στέλνουν σε κάποια ιστοσελίδα οι ποδηλάτες που θα βρίσκουν φραγμένους τους ποδηλατόδρομους από τον παραβάτη. Ναι ρε φιλε, με τα γαϊδουρια θα γινω ρουφανος με δοξα και τιμη. </p><p>3ον, σχετιζομενο με το 2ο, απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι και αναγκαζεσαι να κινηθεις σε κανονικες οδους, δεν εχεις την απαιτουμενη ταχυτητα για να κινηθεις κανονικα ως οχημα (που και παλι ειναι επικινδυνο) και ετσι πας στην ακρη, την καταλαμβανομενη συχνα απο διπλοπαρκαρισμενα που ξαφνικα μπορει να ξεκινησουν, απο φορτηγα διανομων κλπ. Με ενα ηλεκτρικο που θα πηγαινε σταθερα 25-30, ε κατι γινεται.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="send, post: 1058516037, member: 341"] Δεν συμφωνω με τη λογικη εαν ηθελα γυμναστικη πηγαινα γυμναστηριο... Το ποδηλατο ως μεσο μεταφορας γυμναζει σε ανυποπτο χρονο. Αλλα ειναι τα προβληματα.... 1ον θεσεις ασφαλους σταθμευσης. Λχ ο μεγαλος μου δισταζει να χρησιμοποιεί το ποδήλατο για να πάει στο πανεπιστήμιο από φόβο κλοπής εντός του κάμπους. Και δεν μιλάμε για άτομο που φοβάται να αθληθει αλλά για παλικάρι σε άριστη φυσική κατάσταση που λόγω της άθλιας κατάστασης των λεωφορείων προτιμα να κάνει τα 5,5 km μέχρι το πανεπιστήμιο περπατώντας 2ον ποδηλατοδρομοι, οι υπάρχοντες καταλαμβάνονται συνήθως από αυτοκίνητα είτε παρκαρισμένα είτε σταματημένα "για ένα λεπτό με alarm ρε αδερφέ". Στη Θεσσαλονίκη πρακτικά δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος για να μετακινηθείς προς τα ανατολικά μεταξύ λιμανιού και Λευκού Πύργου, καθώς ο υφιστάμενος είναι αστείος, βρίσκεται πάνω στο στενό πεζοδρόμιο της παραλίας και συνήθως καταλαμβάνεται από περαστικούς. Μία λύση πιστεύω θα ήταν να θεσμοθετηθεί η επιβολή προστίμων βάσει φωτογραφιών που θα στέλνουν σε κάποια ιστοσελίδα οι ποδηλάτες που θα βρίσκουν φραγμένους τους ποδηλατόδρομους από τον παραβάτη. Ναι ρε φιλε, με τα γαϊδουρια θα γινω ρουφανος με δοξα και τιμη. 3ον, σχετιζομενο με το 2ο, απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι και αναγκαζεσαι να κινηθεις σε κανονικες οδους, δεν εχεις την απαιτουμενη ταχυτητα για να κινηθεις κανονικα ως οχημα (που και παλι ειναι επικινδυνο) και ετσι πας στην ακρη, την καταλαμβανομενη συχνα απο διπλοπαρκαρισμενα που ξαφνικα μπορει να ξεκινησουν, απο φορτηγα διανομων κλπ. Με ενα ηλεκτρικο που θα πηγαινε σταθερα 25-30, ε κατι γινεται. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…