Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ηλεκτρική Μουσική για το Μυαλό και το Σώμα [Country Joe & The Fish]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057220568" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Πετώντας ψηλά</h3><p><strong>Country Joe & The Fish</strong> - <strong>Electric Music For The Mind And Body</strong> (Μάιος 1967, Vanguard)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]108468[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred"> Τραγούδια</span>: A1 Flying High - 2:37, A2 Not So Sweet Martha Lorraine - 4:18, A3 Death Sound (Blues) - 4:21, A4 Porpoise Mouth - 2:47, A5 Section 43 - 7:23, B1 Super Bird - 2:01, B2 Sad And Lonely Times - 2:21, B3 Love - 2:20, B4 Bass Strings - 4:58, B5 The Masked Marauder - 3:07, B6 Grace - 7:03</p><p><span style="color: Indianred"> Μουσικοί</span>: Country Joe McDonald: (στίχοι, μουσική, φωνητικά, κιθάρα, ντέφι), Barry Melton (κιθάρα, φωνητικά), David Cohen (κιθάρα, όργανο), Bruce Barthol (μπάσο, φυσαρμόνικα), Gary "Chicken" Hirsh (τύμπανα)</p><p><span style="color: Indianred"> Παραγωγή / Μηχανικός</span>: Samuel Charters / Bob DeSousa</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου του 1967 στα <em>Sierra Sound Laboratories</em>, Μπέρκλεϋ, Καλιφόρνια</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]112458[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο <em>Vernon Joynson</em> γράφει στο βιβλίο του, <em>Fuzz Acid & Flowers</em>, ...<em>ήταν η πιο πνευματώδης, πολιτικοποιημένη και με τα περισσότερα αντανακλαστικά από τις ασιντ ροκ μπάντες του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο. Ο ριζοσπαστισμός τους προερχόταν κυρίως από τον <strong>Country Joe McDonald</strong>, ο οποίος γεννήθηκε από αριστερούς γονείς στο El Monte της Καλιφόρνια το 1942. Το όνομά του, Joe, ήταν εμπνευσμένο από τον Ιωσήφ Στάλιν. Το γκρουπ, με βάση το Μπέρκλεϊ, τελικά ηχογράφησε το υπέροχο ντεμπούτο άλμπουμ τους <strong>Electric Music For The Mind And Body</strong>, ένα από τα κλασικά άλμπουμ της περιόδου που περιείχε ένα ευρύ φάσμα υλικού</em>.</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Από πολλές πλευρές, το Electric Music δεν είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό, στο πως τελικά ακουγόταν η μπάντα στις συναυλίες</span></em>», λέει ο <em>Barry Melton</em>. «<em><span style="color: Darkorange">Όταν παίζαμε ζωντανά, οι ενισχυτές είχαν ένα τυπικό υπεροδηγημένο ήχο που ήταν πολύ πιο ροκ εντ ρολλ. Αλλά ο μηχανικός Bob DeSousa επέμενε να χαμηλώσουμε τους ενισχυτές ώστε να διατηρήσει τον διαχωρισμό των οργάνων και την ισορροπία τους</span></em>». Το αποτέλεσμα ήταν πολύ πιο ραφιναρισμένο και προετοιμασμένο από αυτό που οι <em>Fish</em> επιθυμούσαν, αλλά την άνοιξη του 1967 το <em>Electric Music</em> - ντυμένο σε ένα από τα πιο ενθυμητικά εξώφυλλα της εποχής - ήταν ακόμα πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό.</p><p></p><p style="margin-left: 20px"><em>Είχα κολλήσει σε έναν αυτοκινητόδρομο στο Ελ Έι</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Οι μπότες μου είχαν πάρει νερό</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Τα χέρια μου παγωμένα και μουδιασμένα τα δάκτυλα των ποδιών μου </em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Ήμουν διψασμένος</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Οι ρόδες πέταγαν νερά γύρω μου</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Μέχρι που εμφανίστηκαν δύο τύποι σε μια Κάντιλακ</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Και μου λένε, δεν μπαίνεις μέσα, άνθρωπε</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Πέταξα "ψηλά"</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Πέρα για πέρα</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Πέρα για πέρα</em>...</p><p></p><p>Έτσι ξεκινά η πρώτη πλευρά με το "<strong>Flying High</strong>", μπαίνοντας κατευθείαν σε ένα από τα τρία θέματα που τους απασχολούσαν. Τραγούδι για ουσίες ήταν και το "<strong>Section 43</strong>", που έκλεινε τη πλευρά, ένα οργανικό ψυχεδελικό αριστούργημα που προσομοίωνε το "χημικό" ταξίδι. Το παραλήρημα συνεχίζεται στο "<strong>Bass Strings</strong>"...</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td>...<br /> <em>θα βγω έξω στην παραλία, αφήστε τα κύματα να πλημμυρίσουν το μυαλό μου,<br /> Ανοίξτε το κεφάλι μου, για να δω τι μπορώ να βρω,<br /> Ακόμα ένα ταξίδι, ξέρετε, θα παραμείνω "ανεβασμένος"<br /> Όλο το χρόνο, όλη την ώρα<br /> <br /> Ναι, θα πάω στην έρημο μόνο για να βρω το παρελθόν μου.<br /> Η αλήθεια ζει γύρω μου, αλλά αυτό είναι απλά πέρα από τον έλεγχό μου.<br /> Ω, ναι, ξέρετε ότι είναι ακριβώς πέρα από τον έλεγχό μου.<br /> Θα αφήσω την άμμο και τα αστέρια και τον άνεμο<br /> Φέρτε με πίσω, ω, φέρτε με πίσω<br /> <br /> Ελ Ες Ντι, Ελ Ες Ντι, Ελ Ες Ντι</em><br /> - Bass Strings</td><td><em>Οι λευκές πάπιες πετούν δίπλα στον ήλιο,<br /> Τα φτερά τους αναβοσβήνουν ασημένια στο φεγγάρι<br /> Ενώ τα νερά ορμούν κάτω από τη γλώσσα του βουνού<br /> Τα όργανά μου παίζουν μια μελωδία τσίρκου<br /> Χορεύω στο θαύμα των ποδιών σου<br /> Και τραγουδώ στη χαρά των γονάτων σου<br /> Το κρύο λευκό φόρεμα στο βουνίσιο στήθος<br /> Ζωγραφίζει τα παγωμένα δέντρα<br /> <br /> Ο σφένδαμος φυτεύει μοτίβα στον ουρανό<br /> Με τα φύλλα του να φιλούν τον άνεμο<br /> Ενώ πληθώρα από αστραφτερά ζωύφια και μύγες<br /> Χορεύουν πόλκες στα άκρα της</em>...<br /> <em>Πεινάω για το κητώδες στόμα σου<br /> Και στέκομαι 'υψωμένος' από αγάπη</em>...<br /> - Porpoise Mouth</td></tr></table><p></p><p>Οι εκκενώσεις της φαρφίσας του <strong>Cohen</strong> και η παραμορφωτική ράγκα κιθάρα του <strong>Melton</strong>, δείχνουν πόσο "ανυψωτική" μπορεί να γίνει για τους ακροατές η μουσική, χωρίς την ανάγκη ουσιών με τα απρόβλεπτα και οδυνηρά συνεπακόλουθά τους. Αλλά στον δίσκο, θέση έχουν και οι άσιντ ορμώμενες λυρικές ατμοσφαιρικές στιγμές με την ονειρώδη φύση του απόλυτα ερωτικού "<strong>Porpoise Mouth</strong>".</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]182780[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057220568, member: 30418"] [HEADING=2]Πετώντας ψηλά[/HEADING] [B]Country Joe & The Fish[/B] - [B]Electric Music For The Mind And Body[/B] (Μάιος 1967, Vanguard) [CENTER][ATTACH alt="ElectricMusicForTheMindAndBody.jpg"]108468[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred] Τραγούδια[/COLOR]: A1 Flying High - 2:37, A2 Not So Sweet Martha Lorraine - 4:18, A3 Death Sound (Blues) - 4:21, A4 Porpoise Mouth - 2:47, A5 Section 43 - 7:23, B1 Super Bird - 2:01, B2 Sad And Lonely Times - 2:21, B3 Love - 2:20, B4 Bass Strings - 4:58, B5 The Masked Marauder - 3:07, B6 Grace - 7:03 [COLOR=Indianred] Μουσικοί[/COLOR]: Country Joe McDonald: (στίχοι, μουσική, φωνητικά, κιθάρα, ντέφι), Barry Melton (κιθάρα, φωνητικά), David Cohen (κιθάρα, όργανο), Bruce Barthol (μπάσο, φυσαρμόνικα), Gary "Chicken" Hirsh (τύμπανα) [COLOR=Indianred] Παραγωγή / Μηχανικός[/COLOR]: Samuel Charters / Bob DeSousa Ηχογραφήθηκε κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου του 1967 στα [I]Sierra Sound Laboratories[/I], Μπέρκλεϋ, Καλιφόρνια [CENTER][ATTACH alt="ChickenDavidBruceBarryJoe.jpg"]112458[/ATTACH][/CENTER] Ο [I]Vernon Joynson[/I] γράφει στο βιβλίο του, [I]Fuzz Acid & Flowers[/I], ...[I]ήταν η πιο πνευματώδης, πολιτικοποιημένη και με τα περισσότερα αντανακλαστικά από τις ασιντ ροκ μπάντες του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο. Ο ριζοσπαστισμός τους προερχόταν κυρίως από τον [B]Country Joe McDonald[/B], ο οποίος γεννήθηκε από αριστερούς γονείς στο El Monte της Καλιφόρνια το 1942. Το όνομά του, Joe, ήταν εμπνευσμένο από τον Ιωσήφ Στάλιν. Το γκρουπ, με βάση το Μπέρκλεϊ, τελικά ηχογράφησε το υπέροχο ντεμπούτο άλμπουμ τους [B]Electric Music For The Mind And Body[/B], ένα από τα κλασικά άλμπουμ της περιόδου που περιείχε ένα ευρύ φάσμα υλικού[/I]. «[I][COLOR=Darkorange]Από πολλές πλευρές, το Electric Music δεν είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό, στο πως τελικά ακουγόταν η μπάντα στις συναυλίες[/COLOR][/I]», λέει ο [I]Barry Melton[/I]. «[I][COLOR=Darkorange]Όταν παίζαμε ζωντανά, οι ενισχυτές είχαν ένα τυπικό υπεροδηγημένο ήχο που ήταν πολύ πιο ροκ εντ ρολλ. Αλλά ο μηχανικός Bob DeSousa επέμενε να χαμηλώσουμε τους ενισχυτές ώστε να διατηρήσει τον διαχωρισμό των οργάνων και την ισορροπία τους[/COLOR][/I]». Το αποτέλεσμα ήταν πολύ πιο ραφιναρισμένο και προετοιμασμένο από αυτό που οι [I]Fish[/I] επιθυμούσαν, αλλά την άνοιξη του 1967 το [I]Electric Music[/I] - ντυμένο σε ένα από τα πιο ενθυμητικά εξώφυλλα της εποχής - ήταν ακόμα πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. [INDENT][I]Είχα κολλήσει σε έναν αυτοκινητόδρομο στο Ελ Έι Οι μπότες μου είχαν πάρει νερό Τα χέρια μου παγωμένα και μουδιασμένα τα δάκτυλα των ποδιών μου Ήμουν διψασμένος Οι ρόδες πέταγαν νερά γύρω μου Μέχρι που εμφανίστηκαν δύο τύποι σε μια Κάντιλακ Και μου λένε, δεν μπαίνεις μέσα, άνθρωπε Πέταξα "ψηλά" Πέρα για πέρα Πέρα για πέρα[/I]...[/INDENT] Έτσι ξεκινά η πρώτη πλευρά με το "[B]Flying High[/B]", μπαίνοντας κατευθείαν σε ένα από τα τρία θέματα που τους απασχολούσαν. Τραγούδι για ουσίες ήταν και το "[B]Section 43[/B]", που έκλεινε τη πλευρά, ένα οργανικό ψυχεδελικό αριστούργημα που προσομοίωνε το "χημικό" ταξίδι. Το παραλήρημα συνεχίζεται στο "[B]Bass Strings[/B]"... [TABLE] [TR] [TD]... [I]θα βγω έξω στην παραλία, αφήστε τα κύματα να πλημμυρίσουν το μυαλό μου, Ανοίξτε το κεφάλι μου, για να δω τι μπορώ να βρω, Ακόμα ένα ταξίδι, ξέρετε, θα παραμείνω "ανεβασμένος" Όλο το χρόνο, όλη την ώρα Ναι, θα πάω στην έρημο μόνο για να βρω το παρελθόν μου. Η αλήθεια ζει γύρω μου, αλλά αυτό είναι απλά πέρα από τον έλεγχό μου. Ω, ναι, ξέρετε ότι είναι ακριβώς πέρα από τον έλεγχό μου. Θα αφήσω την άμμο και τα αστέρια και τον άνεμο Φέρτε με πίσω, ω, φέρτε με πίσω Ελ Ες Ντι, Ελ Ες Ντι, Ελ Ες Ντι[/I] - Bass Strings[/TD] [TD][I]Οι λευκές πάπιες πετούν δίπλα στον ήλιο, Τα φτερά τους αναβοσβήνουν ασημένια στο φεγγάρι Ενώ τα νερά ορμούν κάτω από τη γλώσσα του βουνού Τα όργανά μου παίζουν μια μελωδία τσίρκου Χορεύω στο θαύμα των ποδιών σου Και τραγουδώ στη χαρά των γονάτων σου Το κρύο λευκό φόρεμα στο βουνίσιο στήθος Ζωγραφίζει τα παγωμένα δέντρα Ο σφένδαμος φυτεύει μοτίβα στον ουρανό Με τα φύλλα του να φιλούν τον άνεμο Ενώ πληθώρα από αστραφτερά ζωύφια και μύγες Χορεύουν πόλκες στα άκρα της[/I]... [I]Πεινάω για το κητώδες στόμα σου Και στέκομαι 'υψωμένος' από αγάπη[/I]... - Porpoise Mouth[/TD] [/TR] [/TABLE] Οι εκκενώσεις της φαρφίσας του [B]Cohen[/B] και η παραμορφωτική ράγκα κιθάρα του [B]Melton[/B], δείχνουν πόσο "ανυψωτική" μπορεί να γίνει για τους ακροατές η μουσική, χωρίς την ανάγκη ουσιών με τα απρόβλεπτα και οδυνηρά συνεπακόλουθά τους. Αλλά στον δίσκο, θέση έχουν και οι άσιντ ορμώμενες λυρικές ατμοσφαιρικές στιγμές με την ονειρώδη φύση του απόλυτα ερωτικού "[B]Porpoise Mouth[/B]". [CENTER][ATTACH type="full" alt="CJ&TF_Marshall67.jpeg"]182780[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ηλεκτρική Μουσική για το Μυαλό και το Σώμα [Country Joe & The Fish]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…