Ιο Sono L'Amore

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
io-sono-lamore.jpg




Σκορπιες σκεψεις για την πρωτη μεγαλη ταινια της χρονιας
παρουσιασεις δεν ξερω να κανω

Παίζει η ξενερωτη ασχημη Tilda Swinton
η κριτικη λεει καλα λογια, αλλα οι αναγνωστες του αθηνοραματος το θαβουν
ενας σκηνοθετης 39 ετων ακομα προσπαθει, δεν εχει κανει τιποτα αξιολογο μεχρι τωρα.
Διαβαζεις την υποθεση και ασ’ τα να πανε
βλεπεις το trailer και πας για υπνο
εξαλλου ο Ιταλικος κινηματογραφος πασχει

εσυ ομως σαν αντιδραστικο ατομο εισαι μεσα στην κινηματογραφικη αιθουσα

Τα φωτα σβηνουν και οι τιτλοι πεφτουν πανω στο ησυχο χιονισμενο, μουντο Μιλανο υπο την καταιγιστικη μινιμαλιστικη μουσικη του John Adams.

Ο Luca Guadagnino αρχιζει να διευθυνει μεσα στην τελειοτητα των ψυχρων χωρων που δημιουργησε τους ιδιοφυεις χαρακτηρες των ηρωων του,
η ηλεκτρικη αισθητικη της ταινιας ξεπερνα καθε οριο,
δεν υπαρχουν τετοια πραγματα πλεον στις μερες μας,
σε λιγο εχεις υπνωτιστει και παρασυρεσαι στον κοσμο που σου υποβαλλει.
Μπροστα μας εχουμε μια μεγαλη ταινια εκπληξη, δεν θα την πω αριστουργημα αλλα ξερω οτι θα με στοιχειωσει για πολυ καιρο

μια Tilda Swinton εξω απο τα ορια της υποκριτικης
μια παγωμενη ερωτικη σκηνη που κοβει την ανασα
μια χλωμη ονειρικη φωτογραφια

μια κατασταση φορτισμενη σε ολη την διαρκεια
μεχρι να ερθει το μεγαλο φιναλε

Ενας καινουργιος Παζολινι νομιζεις ειναι διπλα σου

και οταν φευγεις το πρωτο πραγμα που θελεις ειναι το soundtrack


.
 

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
Soundtrack Tracklisting

1. Chairman Dances (Foxtrot for Orchestra)
2. Century Rolls: I. First Movement (excerpt)
3. Lollapalooza
4. Shaker Loops: III. Loops and Verses
5, Shaker Loops: IV. A Final Shaking
6. The Death of Klinghoffer: Desert Chorus
7. Fearful Symmetries (excerpt)
8. Harmonielehre: Part II. The Anfortas Wound
9. Harmonielehre: Part III. Meister Eckhardt and Quackie



JHON ADAMS
 
17 June 2006
14,352
Ενας καινουργιος Παζολινι νομιζεις ειναι διπλα σου

κόψε κάτι Στέλιο.
όσον αφορά τον Πιερ-Πάολο εννοώ: δεν αναφέρουμε το όνομα του Κυρίου επι ματαίω :grandpa: :rolleyes:

η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου. μου φάνηκε εντελώς επιφανειακή.
 

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
κόψε κάτι Στέλιο.

η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου. μου φάνηκε εντελώς επιφανειακή.

η ταινια δεν εχει να κανει με το εσωτερικη η επιφανειακη
ειναι χαρμα αισθητικης


Παζολινι ... μου θυμισε λιγο τ ΘΕΩΡΗΜΑ
Ο μαγειρας αλλα τερενς σταμπ


.
 
17 June 2006
14,352
Οχι και πάλι όχι.
Δεν φτάνει η αισθητική. Οι εικόνες δεν κυοφορούσαν καμία υπόγεια δύναμη. Με κείνη την ένταση που νόμιζες οτι θα λιώσεις πάνω στο κάθισμά σου.
Εξω έγραψαν 'η "Δυναστεία" με ευρωπαϊζουσα οπτική'. Εντάξει, τα παραλένε λίγο.
Αλλά η ταινία ήταν αυτο που έβλεπες. Τίποτα παραπέρα. Ούτε η παραμικρή διάθεση να βιαιοπραγήσει πάνω στο θεατή. Σεμνή, μετρίως μέτρια και πάντα μετρημένη.
 

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
ο σκηνοθετης δεν παιρνει θεση αφηνει τον θεατη να αποφασισει
αν εσυ αναφερεις οτι μοιαζει με την τηλεοπτικη Δυναστεια
ειμαστε στα αντιθετα ακρα
για μενα αυτα τα σεμνα ασημαντα πλανα υποβοσκουν τις μεγαλες εκρηξεις


.
 
Last edited:

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,433
Αν και προσήλθα με καλή προδιάθεση, θα τη χαρακτήριζα και εγώ μέτρια. Έχει κάποια στοιχεία παρακμάζουσας πολυτέλειας που περιφέρεται ως νεκρή φύση (και σε αυτό το σημείο μπορεί να γίνει μία αναφορά στον Visconti τηρουμένων των δυσθεώρητων αναλογιών) αλλά ώς εκεί. Η μουσική όπως εντάσσεται μέσα στην ταινία μου φάνηκε εκτός τόπου και χρόνου (αν και αυτό χρήζει επαναξιολόγησης όταν και αν ξαναδώ την ταινία), ενώ η ερωτική σκηνή στη φύση όπου παράλληλα δείχνει και τις...μέλισσες, μου φάνηκε λίγο αστεία. Και επαναλαμβάνω, πήγα με καλή προδιάθεση. Πάντως η ταινία, εξ όσων ακούω, αρέσει και πάει καλά στα εισιτήρια. Γούστα είναι αυτά...
 
17 June 2009
3,594
Αν και προσήλθα με καλή προδιάθεση, θα τη χαρακτήριζα και εγώ μέτρια. Έχει κάποια στοιχεία παρακμάζουσας πολυτέλειας που περιφέρεται ως νεκρή φύση (και σε αυτό το σημείο μπορεί να γίνει μία αναφορά στον Visconti τηρουμένων των δυσθεώρητων αναλογιών) αλλά ώς εκεί. Η μουσική όπως εντάσσεται μέσα στην ταινία μου φάνηκε εκτός τόπου και χρόνου (αν και αυτό χρήζει επαναξιολόγησης όταν και αν ξαναδώ την ταινία), ενώ η ερωτική σκηνή στη φύση όπου παράλληλα δείχνει και τις...μέλισσες, μου φάνηκε λίγο αστεία. Και επαναλαμβάνω, πήγα με καλή προδιάθεση. Πάντως η ταινία, εξ όσων ακούω, αρέσει και πάει καλά στα εισιτήρια. Γούστα είναι αυτά...

Εσάς λοιπόν αγαπητέ karavan, σας έχω παρακολουθήσει εδώ.... αν και νέο μέλος, πολύ ενεργό :2thumb22sup:.

Γι αυτό λοιπόν, προτείνω να μας κάνετε παρέα την Παρασκευή, μετά την έκθεση, στο τραπέζι :eating: της Μουσικής κατηγορίας.
Μην ανησυχείτε, είμαστε "αδελφές" κατηγορίες, πολλά μέλη της Μουσικής γράφουν ανελλιπώς και εδώ και τούμπαλιν...

Δεν νομίζω λοιπόν να βαρεθείτε καθόλου.
Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε, εαν βεβαίως είστε από Αθήνα...:smile:
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,433
Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Για διαφόρους λόγους που έχω εξηγήσει στον αγαπητό Στέλιο μέσω pm δεν μπορώ να δεσμευθώ για την παρουσία μου. Βέβαια θα υπάρξουν και άλλες ευκαιρίες, αυτό είναι σίγουρο.

Υ.Γ. Δε χρειάζεται ο πληθυντικός.
 

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
Re: Απάντηση: Re: Ιο Sono L'Amore

:worshippy::worshippy:





το ονομα του Κυριου το αναφερουμε σε καθε δυσκολη η ευχαριστη
στιγμη της ζωης μας !

ο Βισκοντι βλεπει το παιδι του και χαιρεται
ο Αντονιονι χαμογελα
ακομα και ο Χιτσκοκ κοιταζει με απορια
και ο Πιερ συμφωνει


και εσυ μικρε μην μιλας γιατι δεν την ειδες
και να μην την δεις :furious3:
 

antid0t

Senior Member
17 January 2007
546
Αθηνα
Re: Απάντηση: Re: Ιο Sono L'Amore

ο Βισκοντι βλεπει το παιδι του και χαιρεται
ο Αντονιονι χαμογελα
ακομα και ο Χιτσκοκ κοιταζει με απορια
και ο Πιερ συμφωνει

Θα συμφωνήσω με το παραπανω, και επαυξάνω! Για εμένα ήταν από τις καλύτερες ταινίες των τελευταίων ετών.

Η ταινία μπορεί να διαβαστεί σαν μια τυπικη ερωτικη ιστορία - και αρκετά καλή, θα έλεγα, που είναι έντονα "γυναικεία" (αναφέρομαι στο πιθανό κοινό).

Το μαγικό, στη δική μου αντίληψη τουλάχιστον, είναι τα κάποια στοιχεία της που την ανάγουν σε ένα άλλο επίπεδο: η επιλογή του κτιρίου (που πρακτικά είναι στο cast - ψάξτε το, έχει ενδιαφέρον), η νύξη στο παρελθόν της οικογένειας, το close-up στον κότσο (έτσι γράφεται?) της πρωταγωνίστριας... και άλλα πολλά - ακόμη και η ερωτική σκηνή με το χώμα και τα "άναρχα" στοιχεία της φύσης σε οργασμό.

Έτσι, η ταινία γίνεται κάτι πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών της. Είναι αισθητικά άρτια, τεχνικά ολοκληρωμένη, αλλά και έντονα πολιτική, κριτική και σχεδόν αυτόματα κλασική.

Παράλληλα με το σενάριο και τις αισθητικές επιλογές, ο σκηνοθέτης και η ομάδα του είχαν και το κέφι (και την ικανότητα) να παίξουν με με πολλές αναφορές από την ιστορία του ίδιου του μέσου - όπως γράφει και ο συνάδελφος παραπάνω - και με πολύ μεγάλη ευστοχία. Είχα καιρό να δω μια τόσο όμορφα "κλασσική" κινηματογραφία... και πραγματικά το ευχαριστήθηκα*.

[*Ειδικά μετά την απαράδεκτη ελληνική ταινία-υστερία που είδα το προηγούμενο βράδυ και κόντεψα να πάθω μόνιμη βλάβη στα μάτια μου - δεν κάνετε ρε παιδιά τηλεόραση, βάλτε κάνα τρίποδο, έλεος]

Δεν θα τολμούσα παραλληλισμούς με άλλους σκηνοθέτες - γιατί απλά ο συγκεκριμένος δεν έχει αποδείξει ακόμη μια πορεία. Υπόσχεται, όμως, πολλά!
 

Stellios papa

Supreme Member
17 June 2006
9,939
Ελλαδα
Re: Απάντηση: Re: Ιο Sono L'Amore

Θα συμφωνήσω με το παραπανω, και επαυξάνω! Για εμένα ήταν από τις καλύτερες ταινίες των τελευταίων ετών.

Η ταινία μπορεί να διαβαστεί σαν μια τυπικη ερωτικη ιστορία - και αρκετά καλή, θα έλεγα, που είναι έντονα "γυναικεία" (αναφέρομαι στο πιθανό κοινό).

Το μαγικό, στη δική μου αντίληψη τουλάχιστον, είναι τα κάποια στοιχεία της που την ανάγουν σε ένα άλλο επίπεδο: η επιλογή του κτιρίου (που πρακτικά είναι στο cast - ψάξτε το, έχει ενδιαφέρον), η νύξη στο παρελθόν της οικογένειας, το close-up στον κότσο (έτσι γράφεται?) της πρωταγωνίστριας... και άλλα πολλά - ακόμη και η ερωτική σκηνή με το χώμα και τα "άναρχα" στοιχεία της φύσης σε οργασμό.

Έτσι, η ταινία γίνεται κάτι πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών της. Είναι αισθητικά άρτια, τεχνικά ολοκληρωμένη, αλλά και έντονα πολιτική, κριτική και σχεδόν αυτόματα κλασική.

Παράλληλα με το σενάριο και τις αισθητικές επιλογές, ο σκηνοθέτης και η ομάδα του είχαν και το κέφι (και την ικανότητα) να παίξουν με με πολλές αναφορές από την ιστορία του ίδιου του μέσου - όπως γράφει και ο συνάδελφος παραπάνω - και με πολύ μεγάλη ευστοχία. Είχα καιρό να δω μια τόσο όμορφα "κλασσική" κινηματογραφία... και πραγματικά το ευχαριστήθηκα*.

[*Ειδικά μετά την απαράδεκτη ελληνική ταινία-υστερία που είδα το προηγούμενο βράδυ και κόντεψα να πάθω μόνιμη βλάβη στα μάτια μου - δεν κάνετε ρε παιδιά τηλεόραση, βάλτε κάνα τρίποδο, έλεος]

Δεν θα τολμούσα παραλληλισμούς με άλλους σκηνοθέτες - γιατί απλά ο συγκεκριμένος δεν έχει αποδείξει ακόμη μια πορεία. Υπόσχεται, όμως, πολλά!

καλως τον , ωραια τα λες !

[ ποια Ελληνικη εργαρα ειδες ? ]

.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,433
Έγραψα τη γνώμη μου στο νήμα για το ποια ταινία παρακολουθήσαμε πρόσφατα. Δε θεωρώ ότι ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, αλλά κάθε άποψη είναι σεβαστή. Εντάξει πολλοί σύγχρονοι σκηνοθέτες την κουνάνε λίγο την κάμερα (για κάποιους περισσότερο από ό,τι θα έπρεπε).
 

outeksero

New member
19 October 2010
85
Ελλάδα
Εξαιρετικές ερμηνείες, ωραία σκηνοθεσία και σκηνογραφία. Από τις -πραγματικά- βαριές ταινίες του ιταλικού κινηματογράφου. Ούτε light, ούτε entertainment. Βλέπετε ωραία, αλλά σου ζητά πλήρη προσοχή. Επιπλέον είχα την αίσθηση πως μερικές σκηνές ήταν άκρως Αγγελοπουλικές. Παρατραβηγμένες δηλαδή, μέχρι αηδίας.