Μαντέψτε πως με υποδέχτηκε ο πρώτος μήνας μετά το πέρας της εγγύησης του iPhone 4...
Τίποτε το τραγικό μεν, αλλά το timing (λιγότερο από ένα μήνα μετά το πέρας της εγγύησης), καθώς και το ότι κατά διαστήματα γίνεται έντονο, και μετά ξαναγίνεται ανεπαίσθητο, με έχουν εκνευρίσει όσο δεν πάει. To πρόβλημα είναι γνωστό, τόσο που βαριόμουν να ανεβάζω φωτό και έβαλα αυτή απ'το google, που είναι ακριβώς σαν τη δική μου περίπτωση.
Πήγα στο Γερμανό, όπου ο υπάλληλος (ίσως και υπεύθυνος δεν ξέρω) με βεβαίωσε ότι αφενός δεν υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσω εγγύηση, αφετέρου ότι ετσι κι αλλιώς το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν καλύπτεται.
Έχει κανείς άποψη; Τι λέτε να κάνω; Να το κυνηγήσω ή δεν έχει νόημα; Με ποιό τρόπο; Τι ισχύει με αυτή την περίφημη νομοθεσία περί υποχρεωτικής διετούς εγγύησης εντός ΕΕ?
Τίποτε το τραγικό μεν, αλλά το timing (λιγότερο από ένα μήνα μετά το πέρας της εγγύησης), καθώς και το ότι κατά διαστήματα γίνεται έντονο, και μετά ξαναγίνεται ανεπαίσθητο, με έχουν εκνευρίσει όσο δεν πάει. To πρόβλημα είναι γνωστό, τόσο που βαριόμουν να ανεβάζω φωτό και έβαλα αυτή απ'το google, που είναι ακριβώς σαν τη δική μου περίπτωση.
Πήγα στο Γερμανό, όπου ο υπάλληλος (ίσως και υπεύθυνος δεν ξέρω) με βεβαίωσε ότι αφενός δεν υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσω εγγύηση, αφετέρου ότι ετσι κι αλλιώς το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν καλύπτεται.
Έχει κανείς άποψη; Τι λέτε να κάνω; Να το κυνηγήσω ή δεν έχει νόημα; Με ποιό τρόπο; Τι ισχύει με αυτή την περίφημη νομοθεσία περί υποχρεωτικής διετούς εγγύησης εντός ΕΕ?
Last edited: