Μην σε ξεγελάει η φωτογραφία κ´ συντονιστή .
Εξάλλου επειδή το vta ακούει το αφήνεις εκεί που πρέπει .
Κάποιες επισημάνσεις που έχω θα πρέπει να ειπωθούν .
1) Χαίρομαι που κάποιοι βάζουν και δεύτερο βραχίονα ψάξτε τα post ,αυτά έχουν αναφερθεί από εμάς εδώ και καιρό ακόμη και σε ποιο σημείο θα πρέπει να μπει .
2)Δεν έχω άποψη για την νέα γενιά πικαπ της Technics δεν τα έχω ακούσει ,όποτε δεν γνωρίζω αν δικαιώνει τον κατασκευαστή σε οποία επιλογή έχει κάνει κατασκευαστικά για εμένα έχει ενδιαφέρον το G και SP λόγο της επιλογής του ορείχαλκου στο πλατώ .
Και αν νομίζεται ότι στο mk2 που ομολογούμενος όλοι παραδεχόντουσαν ότι το πλατώ ήταν πολύ καλό και όντως είναι δυστυχώς θα πω ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο .
Ποιες είναι λοιπόν οι διάφορες με την προσθήκη του ορείχαλκου .
Καλύτερα δυναμικά ,αμεσότητα ,καθαρότητα , ησυχία ...
Πρώτη φορά άκουσα την dl 103 με χαμηλό που το νιώθεις στο στομάχι ,αναρωτιέμαι τελικά αν γνωρίζουμε καλά αυτήν την κεφαλή και αν την έχουμε ακούσει όπως πρέπει .
Σαφέστατα κάποια πράγματα είναι και μια αλυσίδα ...
Ουδέποτε όμως θα μάθουμε αν και εφόσον το πλατώ από ορείχαλκο είναι συντονισμένο με μηχάνημα στην νέα γενιά .
Αυτό όμως που ισχύει είναι ότι είναι πανάκριβο σαν υλικό ,δείτε πόσο πουλάνε αυτό το υλικό σαν ματ στο εξωτερικό και πόσο έχει στην εγχώρια αγορά .
Για την ώρα όμως οι μετρήσεις του mk2 είναι οι παρακάτω και είναι γενικά ένας μπούσουλας για το που κατευθύνεσαι ...