Mia aporia... Pws borei na katalavei kaneis oti prepei na alaksoume ta 12AX7? Ti akrivos ginetai? Afksanountai oi psiles, ta xamila, genika xanoun poiothta, h apla 'skane' ops mia aplh lampa?
Sta dika mou amps, pou agorasthkan metaxirismena) exw 4 x 12AX7 ws line input/driver tubes kai duo kainourgies 845 tubes ana kanali... k den kserwn an ftene oi 12AX7 alla oi psiles arxizoun na skilrenoun (harsh kai merikes fores distorted) kai kapoies fores akou thorivo san 'static' kai 'pop', akoma k na mhn pezei kamia pigi.
Αν υποτεθεί οτι ο κάτοχος ξέρει το σύστημα και οτι οι επαφές είναι οκ κλπ κλπ , (μέσα στίς επαφές είναι και οι λυχνιο-λαβές-βάσεις ) , τότε το πρώτο που διαπιστώνει είναι η απώλεια ελέγχου στή μεσοχαμηλή -χαμηλή περιοχή στο επόμενο στάδιο "χάνει" τα πάνω και τα κάτω άκρα και σε μεταγενέστερα στάδια και ανάλογα με τήν τοπολογικ'η-κυκλωματική θέση τής λυχνίας μπορεί να υπάρξει ακουστός ψαλιδισμός και παραμόρφωση
Φυσιολογικά το πρώτο που καταλαβαίνει κανείς στίς περισότερες περιπτωσεις είναι οτι λείπει χαμηλό και υπάρχει μουντάδα στήν ανώτερη μεσαία
Αυτό δέν ισχύει μόνο με τίς 12ΑΧ7/ΕCC83 , αλλά γενικώς με τίς λυχνίες , μάλιστα πολλές φορές έχει παραξηγηθεί ο ήχος κάποιων ενισχυτών γιατί οι κάτοχοί τους ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ επι πολλά χρόνια λυχνίες και οταν συμβαίνει αυτό ειδικά με τίς ισχύος , τότε τα περισσότερα μηχανήματα και ειδικά σε μέσες - χαμηλές στάθμες αποκτούν ένα ...."όγκο" που αρέσει , αλλά μόνο σε χαμηλές στάθμες ...γιατί μόλις διεγερθεί ο χώρος (όσο μπορεί να διεγερθει) , τότε ξεκινά ολος ο ήχος να σέρνεται (μπορεί σε μερικά μικρά σύνολα αυτό να αρέσει ..κλπ κλπ - αλλά δέν είναι και οτι καλύτερο για ροκ ή μεγάλα σύνολα τζάζ /κλασικής ειδικά σε κάπως ρεαλιστικές στάθμες ) --> η εξήγηση του φαινομένου αφορά στήν αλλαγή χαρακτηριστικών (διαγωγιμότητα /transconductance και μ / δείκτη ενίσχυσης ) <--
Εχει εμφανισθεί δε το φαινόμενο (στο εξωτερικό κυρίως ) να ψάχνουν πολλοί "μεταχειρισμένες NOS λάμπες μήπως και διατηρήσουν τον ακουστικό χαρακτήρα (που δημιουργήθηκε απο τήν συνεργασία του χαμηλού DF και τού χώρου )