Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="blind guardian" data-source="post: 1058923556" data-attributes="member: 5460"><p>Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.</p><p></p><p>Λοιπόν σήμερα μετά από αρκετές μέρες αναμονής και αφού χθες με ενημέρωσαν από το service online ότι θα έρθουν σήμερα όντως σήμερα πιστοί στο ραντεβού τους, μου έφεραν την καινούργια τηλεόραση ο τεχνικός που είχε επισημάνει και τα καμένα πίξελς κατά τον έλεγχο.</p><p> Η τηλεόραση που έφεραν είναι μία Sony Α80L ,όπου με εξαίρεση το ανοιγμένο αυτοκόλλητο από πάνω που πιθανότατα ελέγξανε ότι είναι εντάξει πριν την φέρουνε η τηλεόραση έδειχνε ότι είναι καινούργια. Σφραγισμένα βιβλία σφραγισμένα τηλεκοντρόλ καινούργιες μπαταρίες αυτοκόλλητο στην πίσω πλεύρα αυτό το περί κατανάλωσης που κολλάνε μπροστά το αυτοκολλητάκι που έβγαλα στην λεπτή γραμμή που λέει Sony στο κάτω μέρος του πάνελ, όλα όπως πρέπει εκτός από το αυτοκόλλητο που λέει το μοντέλο και τα λοιπά αυτά που κολλάνε στα καταστήματα στην πάνω δεξιά πλευρά. Όλα δηλαδή μαρτυρούν ότι είναι μία σφραγισμένη τηλεόραση.</p><p> Με βοήθησε ο άνθρωπος την έβαλα στον τοίχο στη βάση που είχα ήδη την προηγούμενη.</p><p></p><p>Καταρχάς να πω αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πόσο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής και πόσο πιο γρήγορα γίνονται όλα ακόμα και στο set up. Εκεί δείχνει τα δόντια της από την πρώτη στιγμή και φαίνεται ότι είναι τρία χρόνια μετά. Τώρα στο θέμα της εικόνας επειδή ήμουνα ήδη καλομαθημένος απ’ την προηγούμενη που είχε γίνει και Καλίμπραρισμα, μπορώ να σας πω ότι χωρίς να έχει έρθει Calibrator , Η εικόνα είναι ήδη τέλεια από μόνη της.</p><p> Μη σας πω ψέμματα δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα φωνάξω άνθρωπο να μου την Καλίμπράρει. Είναι ήδη πολύ καλή από μόνη της. Αυτό που κάνει μπαμ είναι ο τρομερά καλύτερος ήχος κάτι που δεν το περίμενα να σας πω για την προηγούμενη ήταν ήδη πολύ καλή και όσον αφορά την ποιότητα που πολλοί λένε ότι έχει υποβαθμιστεί απ’ την προηγούμενη είναι ακριβώς η ίδια απλά υπάρχει μία πρόσθετη στρώσει πλαστικού πίσω πάνω από την μεταλλική επιφάνεια. Δηλαδή εξακολουθεί να είναι premium κατασκευή πάντοτε για τα σημερινά δεδομένα. Αφήνω στο τέλος κάτι ξανά για την εικόνα. Ενώ δεν είναι τρομερά πιο φωτεινή από την προηγούμενη έχει διαφορά και φαίνεται. Ίσως να είναι θέμα επεξεργαστή όπου τονίζει τα φωτεινά σημεία όταν και όπως πρέπει. Ευπρόσδεκτα βέβαια όλα τα καλούδια σχετικά με την παιχνιδομηχανή , όπως 4K/120, VRR, ALLM κτλ. Παρέχονται δύο τηλεκοντρόλ ένα πολύ σύνθετο bluetooth και ένα απλό για πιο μεγάλους ανθρώπους που βλέπουν απλή τηλεόραση. </p><p>Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος και χαίρομαι για την αλλαγή που έκανα.</p><p></p><p>Θα κλείσω αυτή την δημοσίευση λέγοντας πως μου στείλανε ηλεκτρονικά την επέκταση της προηγούμενης όσον αφορά την εγγύηση δηλαδή η εγγύηση της παρούσας τηλεόρασης δηλαδή της καινούργιας είναι μέχρι το τέλος της προηγούμενης σύμβασης. Αυτό το αναφέρω γιατί ο δημιουργός του νήματος σκέφτεται να κάνει αυτό που έκανα αλλά πιο μετά χρονικά. Τελικά δεν είναι και η πιο σοφή κίνηση γιατί τελικά δε σου δίνουνε ανανεωμένη εγγύηση αλλά σου δίνουνε την υπόλοιπη από το πενταετές συμβόλαιο που είχες. Δηλαδή αν το έκανα εγώ αυτό το Νοέμβριο του 2025 και η εγγύηση έλεγε του Δεκέμβρη του 2025, καταλαβαίνω ότι τελικά η εγγύηση της αντικαταστάτριες θα ήτανε μόνο για ένα μήνα. Τελικός και πάντα μιλάω για εμένα προσωπικά νομίζω καλά έκανα. Άρα θα πρόσθετα προς τον δημιουργό του νήματος που έχει ίδια τηλεόραση με την προηγούμενη μου, να κάνει τώρα την κίνηση γιατί μετά η αντικαταστάτρια που θα του φέρουν δεν θα έχει εγγύηση για πολύ, ενώ τώρα αυτή που μου φέρανε έχω άλλα δύο χρόνια , όσο θα είχε και μια καινούργια τηλεόραση. Λογική κίνηση από την πλευρά της Sony και εγώ να σας πω την αλήθεια που είμαι σε έναν κλάδο λίγο διαφορετικό το ίδιο κάνουμε όταν αντικαθιστούμε ένα εξάρτημα σε έναν πελάτη που έχει μια μακρόχρονη εγγύηση. Η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν το προηγούμενο. Εδώ χωράνε πολλές απόψεις αλλά δε νομίζω ότι είναι και λάθος η κίνηση της Sony.</p><p>Θα επιστρέψω με περισσότερες εντυπώσεις όταν αποφασίσω κι αν θα κάνω το Καλίμπραρισμα.</p><p></p><p> Καλές γιορτές σε όλους!</p><p></p><p></p><p>Sent from my iPhone using Tapatalk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blind guardian, post: 1058923556, member: 5460"] Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Λοιπόν σήμερα μετά από αρκετές μέρες αναμονής και αφού χθες με ενημέρωσαν από το service online ότι θα έρθουν σήμερα όντως σήμερα πιστοί στο ραντεβού τους, μου έφεραν την καινούργια τηλεόραση ο τεχνικός που είχε επισημάνει και τα καμένα πίξελς κατά τον έλεγχο. Η τηλεόραση που έφεραν είναι μία Sony Α80L ,όπου με εξαίρεση το ανοιγμένο αυτοκόλλητο από πάνω που πιθανότατα ελέγξανε ότι είναι εντάξει πριν την φέρουνε η τηλεόραση έδειχνε ότι είναι καινούργια. Σφραγισμένα βιβλία σφραγισμένα τηλεκοντρόλ καινούργιες μπαταρίες αυτοκόλλητο στην πίσω πλεύρα αυτό το περί κατανάλωσης που κολλάνε μπροστά το αυτοκολλητάκι που έβγαλα στην λεπτή γραμμή που λέει Sony στο κάτω μέρος του πάνελ, όλα όπως πρέπει εκτός από το αυτοκόλλητο που λέει το μοντέλο και τα λοιπά αυτά που κολλάνε στα καταστήματα στην πάνω δεξιά πλευρά. Όλα δηλαδή μαρτυρούν ότι είναι μία σφραγισμένη τηλεόραση. Με βοήθησε ο άνθρωπος την έβαλα στον τοίχο στη βάση που είχα ήδη την προηγούμενη. Καταρχάς να πω αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πόσο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής και πόσο πιο γρήγορα γίνονται όλα ακόμα και στο set up. Εκεί δείχνει τα δόντια της από την πρώτη στιγμή και φαίνεται ότι είναι τρία χρόνια μετά. Τώρα στο θέμα της εικόνας επειδή ήμουνα ήδη καλομαθημένος απ’ την προηγούμενη που είχε γίνει και Καλίμπραρισμα, μπορώ να σας πω ότι χωρίς να έχει έρθει Calibrator , Η εικόνα είναι ήδη τέλεια από μόνη της. Μη σας πω ψέμματα δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα φωνάξω άνθρωπο να μου την Καλίμπράρει. Είναι ήδη πολύ καλή από μόνη της. Αυτό που κάνει μπαμ είναι ο τρομερά καλύτερος ήχος κάτι που δεν το περίμενα να σας πω για την προηγούμενη ήταν ήδη πολύ καλή και όσον αφορά την ποιότητα που πολλοί λένε ότι έχει υποβαθμιστεί απ’ την προηγούμενη είναι ακριβώς η ίδια απλά υπάρχει μία πρόσθετη στρώσει πλαστικού πίσω πάνω από την μεταλλική επιφάνεια. Δηλαδή εξακολουθεί να είναι premium κατασκευή πάντοτε για τα σημερινά δεδομένα. Αφήνω στο τέλος κάτι ξανά για την εικόνα. Ενώ δεν είναι τρομερά πιο φωτεινή από την προηγούμενη έχει διαφορά και φαίνεται. Ίσως να είναι θέμα επεξεργαστή όπου τονίζει τα φωτεινά σημεία όταν και όπως πρέπει. Ευπρόσδεκτα βέβαια όλα τα καλούδια σχετικά με την παιχνιδομηχανή , όπως 4K/120, VRR, ALLM κτλ. Παρέχονται δύο τηλεκοντρόλ ένα πολύ σύνθετο bluetooth και ένα απλό για πιο μεγάλους ανθρώπους που βλέπουν απλή τηλεόραση. Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος και χαίρομαι για την αλλαγή που έκανα. Θα κλείσω αυτή την δημοσίευση λέγοντας πως μου στείλανε ηλεκτρονικά την επέκταση της προηγούμενης όσον αφορά την εγγύηση δηλαδή η εγγύηση της παρούσας τηλεόρασης δηλαδή της καινούργιας είναι μέχρι το τέλος της προηγούμενης σύμβασης. Αυτό το αναφέρω γιατί ο δημιουργός του νήματος σκέφτεται να κάνει αυτό που έκανα αλλά πιο μετά χρονικά. Τελικά δεν είναι και η πιο σοφή κίνηση γιατί τελικά δε σου δίνουνε ανανεωμένη εγγύηση αλλά σου δίνουνε την υπόλοιπη από το πενταετές συμβόλαιο που είχες. Δηλαδή αν το έκανα εγώ αυτό το Νοέμβριο του 2025 και η εγγύηση έλεγε του Δεκέμβρη του 2025, καταλαβαίνω ότι τελικά η εγγύηση της αντικαταστάτριες θα ήτανε μόνο για ένα μήνα. Τελικός και πάντα μιλάω για εμένα προσωπικά νομίζω καλά έκανα. Άρα θα πρόσθετα προς τον δημιουργό του νήματος που έχει ίδια τηλεόραση με την προηγούμενη μου, να κάνει τώρα την κίνηση γιατί μετά η αντικαταστάτρια που θα του φέρουν δεν θα έχει εγγύηση για πολύ, ενώ τώρα αυτή που μου φέρανε έχω άλλα δύο χρόνια , όσο θα είχε και μια καινούργια τηλεόραση. Λογική κίνηση από την πλευρά της Sony και εγώ να σας πω την αλήθεια που είμαι σε έναν κλάδο λίγο διαφορετικό το ίδιο κάνουμε όταν αντικαθιστούμε ένα εξάρτημα σε έναν πελάτη που έχει μια μακρόχρονη εγγύηση. Η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν το προηγούμενο. Εδώ χωράνε πολλές απόψεις αλλά δε νομίζω ότι είναι και λάθος η κίνηση της Sony. Θα επιστρέψω με περισσότερες εντυπώσεις όταν αποφασίσω κι αν θα κάνω το Καλίμπραρισμα. Καλές γιορτές σε όλους! Sent from my iPhone using Tapatalk [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…