Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Καταδικασμένος να χάνεις [The Holy Modal Rounders]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058961930" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Το καλό γούστο είναι διαχρονικό</h3><p><strong>The Holy Modal Rounders - Good Taste Is Timeless</strong> (Ιανουάριος 1971, Metromedia Records)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]232823[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Once A Year (M. McCarty) - 2:07, A2 Black Bottom (Antonia, P. Stampfel, S. Weber) - 2:41, A3 Happy Scrapple Daddy Polka (R. Remaily) - 2:19, A4 Spring Of '65 (P. Stampfel) - 5:51, A5 Livin' Off The Land (Antonia, P. Stampfel) - 2:13, A6 Love Is The Closest Thing (M. Hurley) - 2:11, B1 Boobs A Lot (S. Weber) - 2:49, B2 Melinda (J. Maphis) - 2:20, B3 Generalonely (S. Weber) - 4:15, B4 Alligator Man (J. Newman, F. Chance) - 2:29, B5 City Blues (R. Remaily) - 4:14, B6 The Whole World Oughta Go On A Vacation (R. Remaily) - 3:11</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Peter Stampfel (βιολί, μπάντζο, νιαουρίσματα, κύρια φωνητικά: A2/A4/A5/B2, δεύτερα φωνητικά), Steve Weber (κιθάρα, ταλαντωτής, τσιρίγματα γουρουνιού & αεροπλάνο, κύρια φωνητικά: B1/B3/B5, δεύτερα φωνητικά), John Wesley Annas (μπάσο, καζού, κανάτα, γρυλίσματα, μπάσα φωνητικά, κύρια φωνητικά: B4, δεύτερα φωνητικά), Michael McCarty (τύμπανα, γυαλόχαρτο, ντέφι, κουδούνι αγελάδας, ήχοι πάρτι, κύρια φωνητικά: A1/A6, δεύτερα φωνητικά), Richard Tyler (πιάνο, όργανο), Robin Remaily (μαντολίνο, βιολί, ρυθμική κιθάρα, κλαρίνο, γκιμπάρντα, ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα, ταλαντωτής, ήχοι ζώων & αεροπλάνου, κύρια φωνητικά: A3/B5/B6, δεύτερα φωνητικά), Tracy Nelson (αρμονίες: A6)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικοί</span>: Scotty Moore, Al Gore (βοηθός), Ed Rice (μείξη)</p><p><span style="color: Indianred">Εικονογράφηση</span>: Michael Hurley (εξωφύλλου και εσωτερικά)</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε στα <em>Music City Recorders</em>, Νάσβιλ, Τενεσί και μιξαρίστηκε στα <em>A&R Studios</em>, Νέα Υόρκη</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]232824[/ATTACH]</p><p></p><p><strong><span style="font-size: 22px">«</span></strong>Ο τίτλος αυτού του άλμπουμ προήλθε από μια πινακίδα που κρεμόταν στη βιτρίνα ενός καταστήματος επίπλων στη Δεύτερη Λεωφόρο στο "<em>East Village</em>" το 1964... Θα προσπαθούσαμε να μιλήσουμε στο κατάστημα να μας αφήσει να χρησιμοποιήσουμε την βιτρίνα για το εξώφυλλο. Υπήρχε ένα μεγάλο άσχημο κρεβάτι στο παράθυρο, με μια προεξέχουσα ταμπέλα που έγραφε: "<em><span style="color: Darkorange">Το καλό γούστο είναι διαχρονικό</span></em>". Η ιδέα ήταν εγώ και ο Βέμπερ να είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, ντυμένοι, κάτω από την ταμπέλα. Ήταν μια καλή ιδέα που δεν συνέβη ποτέ, όπως συχνά γίνεται με τις καλές ιδέες. Αλλά τουλάχιστον χρησιμοποιήσαμε τον τίτλο.</p><p></p><p>...Μέχρι το 1970, οι <em>Rounders</em> είχαν αποκτήσει τη φήμη ότι ήταν ένα τσούρμο ψυχωτικών τοξικοεξαρτημένων και οι δισκογραφικές εταιρείες μας φοβόντουσαν. Αυτή η φήμη ήταν άδικη, καθώς οι μόνοι <em>Rounders</em> που θα μπορούσαν ενδεχομένως να πληρούν τις προϋποθέσεις για κατάχρηση συνταγογραφούμενων φαρμάκων ήμασταν εγώ και ο <em>Weber</em>, το ένα τρίτο μόνο του γκρουπ. Η φήμη μας ωστόσο, για οποιονδήποτε λόγο ή λόγους, δεν ήταν καλή. Η μία μετά την άλλη δισκογραφική εταιρεία μας απέρριπτε. Έτσι, σε απόγνωση, η κοπέλα μου η <em>Antonia</em> και εγώ πήγαμε στο <em>House of Candles and Talismans</em> στο <em>Lower East Side</em>, αναζητώντας κάποιο κατάλληλο γούρι για να μας εξασφαλίσει μια σωστή δισκογραφική συμφωνία...<strong><span style="font-size: 10px">»</span></strong> - <em>Peter Stampfel</em></p><p></p><p>Τελικά με αυτά και μ' άλλα, αρχές του 1971 κυκλοφόρησε στην ανυποψίαστη βραχύβια ετικέτα <em>Metromedia</em>, το <strong>Good Taste Is Timeless</strong>, ένας πολύ καλός δίσκος εκκεντρικού κάντρι ροκ που σίγουρα αξίζει ένα ευρύτερο κοινό από αυτό που είχε κατακτήσει τότε. Παρά το αστείο του τίτλου, υπάρχει στην πραγματικότητα μια διαχρονική ποιότητα σε αυτό το πέμπτο άλμπουμ του γκρουπ, και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως το "μουσικό" άλμπουμ των <strong>Holy Modal Rounders</strong>.</p><p></p><p>Ηχογραφημένο από εκπληκτικά ονόματα στο Νάσβιλ, με μηχανικό τον παλιό κιθαρίστα <strong>Scotty Moore</strong> του Έλβις Πρίσλεϊ και τον <strong>Bob Dorough</strong> ("<em>Schoolhouse Rock</em>") ως παραγωγό, είναι σημαντικά λιγότερο 'φτιαγμένο' από το <strong><span style="color: Dodgerblue">The Moray Eel Eats...</span></strong>, αλλά εξακολουθεί να περιέχει μια αρκετή δόση παραλογισμού! Η μπάντα που ακούγεται εδώ, πέρα από τους γνωστούς μας, <em>Stampfel</em> (μπάντζο, βιολί) και <em>Weber</em> (κιθάρα, που δεν ακουγόταν ποτέ καλύτερα), περιλαμβάνει τον πολυοργανίστα <strong>Robin Remaily</strong> (παιδικό φίλο του <em>Steve Weber</em>, που έγραψε το "<strong>Euphoria</strong>"), τον μπασίστα <strong>John Wesly Annas</strong>, τον <strong>Micheal McCarty</strong> στα ντραμς και τον υπέροχο <strong>Richard Tyler</strong> στα πλήκτρα.</p><p></p><p>Υπάρχει μια αίσθηση "<em>μουσικής που περνάς καλά</em>" σε όλο το άλμπουμ, θυμίζοντας πολύ πρώιμους <em>Flamin' Groovies</em> και <em>Lovin Spoonful</em>. Η ζωηρή μουσική και τα ιδιαίτερα φωνητικά των "<strong>Happy Scrapple Daddy Polka</strong>" και "<strong>Black Bottom</strong>" χαρακτηρίζουν αυτό το κομμάτι του άλμπουμ. Η άλλη όψη του νομίσματος είναι το απαλό "<strong>Generalonely</strong>" και ένα από τα καλύτερα του άλμπουμ, το στοχαστικό "<strong>Love Is The Closest Thing</strong>" του <em>Michael Hurley</em>, το οποίο επιπλέει σε μια αιθέρια αρμονία με την κιθάρα και τη φασματική πεντάλ στιλ, του <strong>Peter Drake</strong>. Εξαιρετικά είναι ακόμη, το εναρκτήριο "<strong>Once A Year</strong>", το μπασταρδεμένο παραδοσιακό τραγούδι "<strong>Spring Of '65</strong>", και το "<strong>Alligator Man</strong>", τραγουδισμένο από τον John Wesly Annas.</p><p></p><p>[SPOILER] <table style='width: 100%'><tr><td>[ISPOILER]<em>Οι ιερείς είναι όλοι παιδεραστές<br /> Οι κυβερνητικοί είναι πιωμένοι<br /> Οι καλόγριες εκδίδονται για ψιλά<br /> Και τα παπαδοπαίδια χτυπούν ηρωίνη<br /> Αχ, γλυκιά μαμά,<br /> Ο μπαμπάς τους έχει στα μπλουζ του μαύρου πάτου<br /> ...<br /> Κράσπεδο για μαξιλάρι<br /> Στην υδρορροή ξαπλώνει το πρεζάκι<br /> Καταριέται τους ανθρώπους<br /> Καθώς περνούν. Αχ, γλυκιά μαμά,</em> ...<br /> - Black Bottom (παραδοσιακό με νέους στίχους από Antonia, P. Stampfel, S. Weber)[/ISPOILER]</td><td>[ISPOILER]<em>Πηγαίνοντας στην ύπαιθρο όπου όλα είναι δωρεάν<br /> Πηγαίνω στη ύπαιθρο και δεν με πιάνεις<br /> Δεν αντέχω αυτή την κακή πόλη<br /> Το μόνο που κάνω εκεί είναι να τρυπιέμαι</em> ...<br /> - Livin' Off the Land (Antonia, P. Stampfel)[/ISPOILER]</td></tr></table><p>[/SPOILER]</p><p></p><p>Φυσικά, για τους <em>Rounders</em> μιλάμε εδώ, οπότε παίρνουμε και αλλόκοτα τραγουδάκια όπως η διαχρονική κλασική ωδή του <em>Weber</em> στο στήθος, "<strong>Boobs A Lot</strong>" (αρχικά ηχογραφήθηκε από τους <em>Fugs</em> στο ντεμπούτο τους, του '65). Το "<strong>Livin' Off The Land</strong>", ένα τραγούδι που ασυνήθιστα πείραζε τους υποστηρικτές του κινήματος επιστροφής-στη-γη, προκύπτει ότι είναι εμπνευσμένο από τους τροβαδούρους και ενίοτε από την προσπάθεια του συνοδού των <em>Rounders</em>, <strong>Michael Hurley</strong>, να ξεφύγει από τη φασαρία της πόλης. Σύντροφοι δραπέτες συνέχιζαν να πηγαίνουν μαζί του σε κάθε παρθένο μέρος που έβρισκε, έτσι συνέχιζε να δραπετεύει όλο και πιο βαθιά στην έρημο.</p><p></p><p>Η χαρά μας είναι απόλυτη, όταν ακούμε αυτό το παραγνωρισμένο υπέροχο υβρίδιο παραδοσιακής φολκ, κάντρι των Απαλαχίων, ροκ, και άσιντ χίπι μουσικής που μόνο οι <strong>Holy Modal Rounders</strong> θα μπορούσαν να δημιουργήσουν.</p><p></p><p>(****1/2, πηγές: wikipedia.org, discogs.com, σημειώσεις CD επανέκδοσης του 2003 της Sundazed)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]232825[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058961930, member: 30418"] [HEADING=2]Το καλό γούστο είναι διαχρονικό[/HEADING] [B]The Holy Modal Rounders - Good Taste Is Timeless[/B] (Ιανουάριος 1971, Metromedia Records) [CENTER][ATTACH type="full" alt="GoodTasteIsTimeless.jpg"]232823[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Once A Year (M. McCarty) - 2:07, A2 Black Bottom (Antonia, P. Stampfel, S. Weber) - 2:41, A3 Happy Scrapple Daddy Polka (R. Remaily) - 2:19, A4 Spring Of '65 (P. Stampfel) - 5:51, A5 Livin' Off The Land (Antonia, P. Stampfel) - 2:13, A6 Love Is The Closest Thing (M. Hurley) - 2:11, B1 Boobs A Lot (S. Weber) - 2:49, B2 Melinda (J. Maphis) - 2:20, B3 Generalonely (S. Weber) - 4:15, B4 Alligator Man (J. Newman, F. Chance) - 2:29, B5 City Blues (R. Remaily) - 4:14, B6 The Whole World Oughta Go On A Vacation (R. Remaily) - 3:11 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Peter Stampfel (βιολί, μπάντζο, νιαουρίσματα, κύρια φωνητικά: A2/A4/A5/B2, δεύτερα φωνητικά), Steve Weber (κιθάρα, ταλαντωτής, τσιρίγματα γουρουνιού & αεροπλάνο, κύρια φωνητικά: B1/B3/B5, δεύτερα φωνητικά), John Wesley Annas (μπάσο, καζού, κανάτα, γρυλίσματα, μπάσα φωνητικά, κύρια φωνητικά: B4, δεύτερα φωνητικά), Michael McCarty (τύμπανα, γυαλόχαρτο, ντέφι, κουδούνι αγελάδας, ήχοι πάρτι, κύρια φωνητικά: A1/A6, δεύτερα φωνητικά), Richard Tyler (πιάνο, όργανο), Robin Remaily (μαντολίνο, βιολί, ρυθμική κιθάρα, κλαρίνο, γκιμπάρντα, ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα, ταλαντωτής, ήχοι ζώων & αεροπλάνου, κύρια φωνητικά: A3/B5/B6, δεύτερα φωνητικά), Tracy Nelson (αρμονίες: A6) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικοί[/COLOR]: Scotty Moore, Al Gore (βοηθός), Ed Rice (μείξη) [COLOR=Indianred]Εικονογράφηση[/COLOR]: Michael Hurley (εξωφύλλου και εσωτερικά) Ηχογραφήθηκε στα [I]Music City Recorders[/I], Νάσβιλ, Τενεσί και μιξαρίστηκε στα [I]A&R Studios[/I], Νέα Υόρκη [CENTER][ATTACH type="full" alt="HolyModalRounders1970.jpg"]232824[/ATTACH][/CENTER] [B][SIZE=6]«[/SIZE][/B]Ο τίτλος αυτού του άλμπουμ προήλθε από μια πινακίδα που κρεμόταν στη βιτρίνα ενός καταστήματος επίπλων στη Δεύτερη Λεωφόρο στο "[I]East Village[/I]" το 1964... Θα προσπαθούσαμε να μιλήσουμε στο κατάστημα να μας αφήσει να χρησιμοποιήσουμε την βιτρίνα για το εξώφυλλο. Υπήρχε ένα μεγάλο άσχημο κρεβάτι στο παράθυρο, με μια προεξέχουσα ταμπέλα που έγραφε: "[I][COLOR=Darkorange]Το καλό γούστο είναι διαχρονικό[/COLOR][/I]". Η ιδέα ήταν εγώ και ο Βέμπερ να είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, ντυμένοι, κάτω από την ταμπέλα. Ήταν μια καλή ιδέα που δεν συνέβη ποτέ, όπως συχνά γίνεται με τις καλές ιδέες. Αλλά τουλάχιστον χρησιμοποιήσαμε τον τίτλο. ...Μέχρι το 1970, οι [I]Rounders[/I] είχαν αποκτήσει τη φήμη ότι ήταν ένα τσούρμο ψυχωτικών τοξικοεξαρτημένων και οι δισκογραφικές εταιρείες μας φοβόντουσαν. Αυτή η φήμη ήταν άδικη, καθώς οι μόνοι [I]Rounders[/I] που θα μπορούσαν ενδεχομένως να πληρούν τις προϋποθέσεις για κατάχρηση συνταγογραφούμενων φαρμάκων ήμασταν εγώ και ο [I]Weber[/I], το ένα τρίτο μόνο του γκρουπ. Η φήμη μας ωστόσο, για οποιονδήποτε λόγο ή λόγους, δεν ήταν καλή. Η μία μετά την άλλη δισκογραφική εταιρεία μας απέρριπτε. Έτσι, σε απόγνωση, η κοπέλα μου η [I]Antonia[/I] και εγώ πήγαμε στο [I]House of Candles and Talismans[/I] στο [I]Lower East Side[/I], αναζητώντας κάποιο κατάλληλο γούρι για να μας εξασφαλίσει μια σωστή δισκογραφική συμφωνία...[B][SIZE=2]»[/SIZE][/B] - [I]Peter Stampfel[/I] Τελικά με αυτά και μ' άλλα, αρχές του 1971 κυκλοφόρησε στην ανυποψίαστη βραχύβια ετικέτα [I]Metromedia[/I], το [B]Good Taste Is Timeless[/B], ένας πολύ καλός δίσκος εκκεντρικού κάντρι ροκ που σίγουρα αξίζει ένα ευρύτερο κοινό από αυτό που είχε κατακτήσει τότε. Παρά το αστείο του τίτλου, υπάρχει στην πραγματικότητα μια διαχρονική ποιότητα σε αυτό το πέμπτο άλμπουμ του γκρουπ, και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως το "μουσικό" άλμπουμ των [B]Holy Modal Rounders[/B]. Ηχογραφημένο από εκπληκτικά ονόματα στο Νάσβιλ, με μηχανικό τον παλιό κιθαρίστα [B]Scotty Moore[/B] του Έλβις Πρίσλεϊ και τον [B]Bob Dorough[/B] ("[I]Schoolhouse Rock[/I]") ως παραγωγό, είναι σημαντικά λιγότερο 'φτιαγμένο' από το [B][COLOR=Dodgerblue]The Moray Eel Eats...[/COLOR][/B], αλλά εξακολουθεί να περιέχει μια αρκετή δόση παραλογισμού! Η μπάντα που ακούγεται εδώ, πέρα από τους γνωστούς μας, [I]Stampfel[/I] (μπάντζο, βιολί) και [I]Weber[/I] (κιθάρα, που δεν ακουγόταν ποτέ καλύτερα), περιλαμβάνει τον πολυοργανίστα [B]Robin Remaily[/B] (παιδικό φίλο του [I]Steve Weber[/I], που έγραψε το "[B]Euphoria[/B]"), τον μπασίστα [B]John Wesly Annas[/B], τον [B]Micheal McCarty[/B] στα ντραμς και τον υπέροχο [B]Richard Tyler[/B] στα πλήκτρα. Υπάρχει μια αίσθηση "[I]μουσικής που περνάς καλά[/I]" σε όλο το άλμπουμ, θυμίζοντας πολύ πρώιμους [I]Flamin' Groovies[/I] και [I]Lovin Spoonful[/I]. Η ζωηρή μουσική και τα ιδιαίτερα φωνητικά των "[B]Happy Scrapple Daddy Polka[/B]" και "[B]Black Bottom[/B]" χαρακτηρίζουν αυτό το κομμάτι του άλμπουμ. Η άλλη όψη του νομίσματος είναι το απαλό "[B]Generalonely[/B]" και ένα από τα καλύτερα του άλμπουμ, το στοχαστικό "[B]Love Is The Closest Thing[/B]" του [I]Michael Hurley[/I], το οποίο επιπλέει σε μια αιθέρια αρμονία με την κιθάρα και τη φασματική πεντάλ στιλ, του [B]Peter Drake[/B]. Εξαιρετικά είναι ακόμη, το εναρκτήριο "[B]Once A Year[/B]", το μπασταρδεμένο παραδοσιακό τραγούδι "[B]Spring Of '65[/B]", και το "[B]Alligator Man[/B]", τραγουδισμένο από τον John Wesly Annas. [SPOILER][TABLE] [TR] [TD][ISPOILER][I]Οι ιερείς είναι όλοι παιδεραστές Οι κυβερνητικοί είναι πιωμένοι Οι καλόγριες εκδίδονται για ψιλά Και τα παπαδοπαίδια χτυπούν ηρωίνη Αχ, γλυκιά μαμά, Ο μπαμπάς τους έχει στα μπλουζ του μαύρου πάτου ... Κράσπεδο για μαξιλάρι Στην υδρορροή ξαπλώνει το πρεζάκι Καταριέται τους ανθρώπους Καθώς περνούν. Αχ, γλυκιά μαμά,[/I] ... - Black Bottom (παραδοσιακό με νέους στίχους από Antonia, P. Stampfel, S. Weber)[/ISPOILER][/TD] [TD][ISPOILER][I]Πηγαίνοντας στην ύπαιθρο όπου όλα είναι δωρεάν Πηγαίνω στη ύπαιθρο και δεν με πιάνεις Δεν αντέχω αυτή την κακή πόλη Το μόνο που κάνω εκεί είναι να τρυπιέμαι[/I] ... - Livin' Off the Land (Antonia, P. Stampfel)[/ISPOILER][/TD] [/TR] [/TABLE][/SPOILER] Φυσικά, για τους [I]Rounders[/I] μιλάμε εδώ, οπότε παίρνουμε και αλλόκοτα τραγουδάκια όπως η διαχρονική κλασική ωδή του [I]Weber[/I] στο στήθος, "[B]Boobs A Lot[/B]" (αρχικά ηχογραφήθηκε από τους [I]Fugs[/I] στο ντεμπούτο τους, του '65). Το "[B]Livin' Off The Land[/B]", ένα τραγούδι που ασυνήθιστα πείραζε τους υποστηρικτές του κινήματος επιστροφής-στη-γη, προκύπτει ότι είναι εμπνευσμένο από τους τροβαδούρους και ενίοτε από την προσπάθεια του συνοδού των [I]Rounders[/I], [B]Michael Hurley[/B], να ξεφύγει από τη φασαρία της πόλης. Σύντροφοι δραπέτες συνέχιζαν να πηγαίνουν μαζί του σε κάθε παρθένο μέρος που έβρισκε, έτσι συνέχιζε να δραπετεύει όλο και πιο βαθιά στην έρημο. Η χαρά μας είναι απόλυτη, όταν ακούμε αυτό το παραγνωρισμένο υπέροχο υβρίδιο παραδοσιακής φολκ, κάντρι των Απαλαχίων, ροκ, και άσιντ χίπι μουσικής που μόνο οι [B]Holy Modal Rounders[/B] θα μπορούσαν να δημιουργήσουν. (****1/2, πηγές: wikipedia.org, discogs.com, σημειώσεις CD επανέκδοσης του 2003 της Sundazed) [CENTER][ATTACH type="full" alt="PromoAd.jpg"]232825[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Καταδικασμένος να χάνεις [The Holy Modal Rounders]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…