Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="netagra" data-source="post: 1057049871" data-attributes="member: 2725"><p>Χρήστο έχεις αναρρωτηθεί τι συμβαίνει όταν κάποιος δεν μπορεί να βρεθεί στο σπίτι τις ώρες που περνάνε οι τεχνικοί του συγκεκριμένου συνεργείου;</p><p>Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι με την 51D6900 δεν είναι μόνο αυτό που σου είχα πει από κοντά, πλέον ξεκίνησαν τα "συννεφάκια" στο panel από την μέση και κάτω.</p><p>Ζήτησα επομένως επίσκεψη τεχνικού.</p><p>Κρίνοντας από την εμπειρία μου με την Samsung, και μια επίσκεψη τεχνικού που έχω ζητήσει από την Δευτέρα στις 09:00 έχω να πω ότι έχει χαλάσει πολύ από αυτό που γνώριζα εδώ και χρόνια. Η εξυπηρέτηση πελατών έχει περάσει σε εταιρεία outsourcing στο εξωτερικό αφού το τηλέφωνο σε πολλές περιπτώσεις το απαντούν άτομα με ξένα μικρά ονόματα που μιλούν σπαστά Ελληνικά - όχι ότι είναι κακό, δεν έχουν κατά τη γνώμη μου καμία άλλη αρμοδιότητα εκτός της καταχώρησης της βλάβης στο σύστημα και την ερώτηση αν έχεις την τελευταία αναβάθμιση. Το δε συνεργείο που εξυπηρετεί την περιοχή μας, για το ίδιο μιλάω, αρνείται να βρει έναν κοινά αποδεκτό χρόνο επίσκεψης του τεχνικού αφού το μόνο που ο συγκεκριμένος καταδέχεται είναι να με ενημερώσει 30 λεπτά πριν την επίσκεψη ότι θα περάσει. Εγώ δηλαδή πρέπει να σκοτωθώ να κάνω την διαδρομή εργασία - σπίτι σε 30 λεπτά, αδιαφορώντας αν βρίσκομαι πχ. στα νότια προάστια και το σπίτι μου στα βόρεια ή το αντίστροφο, αν μπορώ να φύγω από την δουλειά μου.</p><p>Και αν πεις στο τεχνικό όχι δεν μπορώ να είμαι εκεί σε 30 λεπτά, η βλάβη κλείνει.</p><p>Δεν δέχθηκαν να περάσουν ούτε ημέρα που έχω άδεια να με εξυπηρετήσουν. Ειλικρινά τα έχω χαμένα...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="netagra, post: 1057049871, member: 2725"] Χρήστο έχεις αναρρωτηθεί τι συμβαίνει όταν κάποιος δεν μπορεί να βρεθεί στο σπίτι τις ώρες που περνάνε οι τεχνικοί του συγκεκριμένου συνεργείου; Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι με την 51D6900 δεν είναι μόνο αυτό που σου είχα πει από κοντά, πλέον ξεκίνησαν τα "συννεφάκια" στο panel από την μέση και κάτω. Ζήτησα επομένως επίσκεψη τεχνικού. Κρίνοντας από την εμπειρία μου με την Samsung, και μια επίσκεψη τεχνικού που έχω ζητήσει από την Δευτέρα στις 09:00 έχω να πω ότι έχει χαλάσει πολύ από αυτό που γνώριζα εδώ και χρόνια. Η εξυπηρέτηση πελατών έχει περάσει σε εταιρεία outsourcing στο εξωτερικό αφού το τηλέφωνο σε πολλές περιπτώσεις το απαντούν άτομα με ξένα μικρά ονόματα που μιλούν σπαστά Ελληνικά - όχι ότι είναι κακό, δεν έχουν κατά τη γνώμη μου καμία άλλη αρμοδιότητα εκτός της καταχώρησης της βλάβης στο σύστημα και την ερώτηση αν έχεις την τελευταία αναβάθμιση. Το δε συνεργείο που εξυπηρετεί την περιοχή μας, για το ίδιο μιλάω, αρνείται να βρει έναν κοινά αποδεκτό χρόνο επίσκεψης του τεχνικού αφού το μόνο που ο συγκεκριμένος καταδέχεται είναι να με ενημερώσει 30 λεπτά πριν την επίσκεψη ότι θα περάσει. Εγώ δηλαδή πρέπει να σκοτωθώ να κάνω την διαδρομή εργασία - σπίτι σε 30 λεπτά, αδιαφορώντας αν βρίσκομαι πχ. στα νότια προάστια και το σπίτι μου στα βόρεια ή το αντίστροφο, αν μπορώ να φύγω από την δουλειά μου. Και αν πεις στο τεχνικό όχι δεν μπορώ να είμαι εκεί σε 30 λεπτά, η βλάβη κλείνει. Δεν δέχθηκαν να περάσουν ούτε ημέρα που έχω άδεια να με εξυπηρετήσουν. Ειλικρινά τα έχω χαμένα... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…