Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057050339" data-attributes="member: 6084"><p><strong>Απάντηση: Re: Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Νίκο, η αλήθεια είναι ότι, τις ώρες που έγινε ο έλεγχος/παραλαβή και παράδοση της τηλεόρασης, ήταν η σύζυγος στο σπίτι και δεν χρειάστηκε να ζητήσω κάποια αλλαγή στα ραντεβού που έκλεισε το εξουσιοδοτημένο service, οπότε όλη η διαδικασία πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το δικό τους πρόγραμμα.</p><p></p><p>Απ' ότι κατάλαβα, η αναγγελία της βλάβης γίνετε κεντρικά στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών (είχα πάρει από κινητό στο 210.68 ... και είχαν απαντήσει υπάλληλοι με ελληνικό όνομα) που αναγράφονται στο site και στην συνέχεια η Samsung επικοινωνεί με την Service One στο Κρυονέρι για να τους μεταβιβάσει το αίτημα επισκευής. H Service One ανάλογα με την περιοχή μεταβιβάζει το αίτημα στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα service (τα οποία συνήθως έχουν και το service άλλων εταιρειών), τα οποία οφείλουν να διαχειριστούν και να ολοκληρώσουν την διαδικασία. Απ' ότι φαίνεται, η περιοχή μας ανήκει στην περιοχή ευθύνης του service που είναι στην Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι.</p><p></p><p>Η δυσαρέσκεια και απογοήτευσή σου είναι απόλυτα δικαιολογημένη (θύμισε μου αν η D6900 είναι εκτός εγγύησης). </p><p></p><p>Αν υπάρχει διαφορετική "εξυπηρέτηση", από μέρους της Samsung, για πελάτες που αιτούνται ελέγχου/επισκευής εκτός εγγύησης και η συμμετοχή της στην διαδικασίια αρχίζει και τελειώνει με το να σε παραπέμπει στο service και "ό,τι βρέξει ας κατεβάσει" , είναι απαράδεκτο. Καλά, το ότι το ραντεβού δύναται να κλειστεί από το service μισή ώρα πριν από την στιγμή που θα μπορέσει να έρθει ο τεχνικός....δεν χρήζει σχολιασμού.</p><p></p><p>Τι να πω βρε Νίκο :nounder: ...μόνο να παρακαλάω να μην μου τύχει κάτι εκτός εγγύησης!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057050339, member: 6084"] [b]Απάντηση: Re: Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500[/b] Νίκο, η αλήθεια είναι ότι, τις ώρες που έγινε ο έλεγχος/παραλαβή και παράδοση της τηλεόρασης, ήταν η σύζυγος στο σπίτι και δεν χρειάστηκε να ζητήσω κάποια αλλαγή στα ραντεβού που έκλεισε το εξουσιοδοτημένο service, οπότε όλη η διαδικασία πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το δικό τους πρόγραμμα. Απ' ότι κατάλαβα, η αναγγελία της βλάβης γίνετε κεντρικά στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών (είχα πάρει από κινητό στο 210.68 ... και είχαν απαντήσει υπάλληλοι με ελληνικό όνομα) που αναγράφονται στο site και στην συνέχεια η Samsung επικοινωνεί με την Service One στο Κρυονέρι για να τους μεταβιβάσει το αίτημα επισκευής. H Service One ανάλογα με την περιοχή μεταβιβάζει το αίτημα στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα service (τα οποία συνήθως έχουν και το service άλλων εταιρειών), τα οποία οφείλουν να διαχειριστούν και να ολοκληρώσουν την διαδικασία. Απ' ότι φαίνεται, η περιοχή μας ανήκει στην περιοχή ευθύνης του service που είναι στην Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι. Η δυσαρέσκεια και απογοήτευσή σου είναι απόλυτα δικαιολογημένη (θύμισε μου αν η D6900 είναι εκτός εγγύησης). Αν υπάρχει διαφορετική "εξυπηρέτηση", από μέρους της Samsung, για πελάτες που αιτούνται ελέγχου/επισκευής εκτός εγγύησης και η συμμετοχή της στην διαδικασίια αρχίζει και τελειώνει με το να σε παραπέμπει στο service και "ό,τι βρέξει ας κατεβάσει" , είναι απαράδεκτο. Καλά, το ότι το ραντεβού δύναται να κλειστεί από το service μισή ώρα πριν από την στιγμή που θα μπορέσει να έρθει ο τεχνικός....δεν χρήζει σχολιασμού. Τι να πω βρε Νίκο :nounder: ...μόνο να παρακαλάω να μην μου τύχει κάτι εκτός εγγύησης!!! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…