Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057247508" data-attributes="member: 6084"><p>Χθες το πρωί γνωρίζοντας τον κωδικό πελάτη που μου είχαν δώσει στη 1η βλάβη, επικοινώνησα τηλεφωνικά με το κέντρο τους και μου έδωσαν ένα Ticket No, ο οποίος ήταν ο αριθμός της επισκευής που είχε εκτελεστεί στις 17/3/14.</p><p></p><p>Χθες το απόγευμα μου έστειλαν e-mail από την Samsung και μου ζήτησαν, αφού εγγραφώ, να δηλώσω την βλάβη στο link....</p><p></p><p><a href="http://cybersvc1.samsungcsportal.com/cyberservice/csc/account/login01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en" target="_blank">http://cybersvc1.samsungcsportal.com/cyberservice/csc/account/login01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en</a></p><p></p><p>...όπου δήλωσα τη νέα βλάβη, τον κωδικό πελάτη και το Ticket No της προηγούμενης επισκευής.</p><p></p><p>Σήμερα το μεσημέρι με πήραν τηλέφωνο από τη Samsung και με ενημέρωσαν ότι έχει δρομολογηθεί η επισκευή, μου απέστειλαν SMS με νέο κωδικό πελάτη και e-mail με νέο Ticket No για την νέα επισκευή.</p><p></p><p>Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε ο αρμόδιος υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το panel που αλλάχτηκε στις 17/3/14 έχει εγγύηση 2 έτη, οπότε καλύπτεται εαν χρειάζεται αλλαγή.</p><p></p><p>Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο από το εξουσιοδοτημένο service και με ενημέρωσαν ότι αύριο το μεσημέρι θα περάσουν να πάρουν την τηλεόραση για έλεγχο και να αποστείλουν στην Samsung την τεχνική τους έκθεση, ώστε να ενημερώσει και αυτούς και εμένα για τα περαιτέρω.</p><p></p><p>Φαίνεται ότι όλα "βαίνουν καλώς" και μάλιστα με γρήγορες διαδικασίες.</p><p></p><p>Εν αναμονή των εξελίξεων....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057247508, member: 6084"] Χθες το πρωί γνωρίζοντας τον κωδικό πελάτη που μου είχαν δώσει στη 1η βλάβη, επικοινώνησα τηλεφωνικά με το κέντρο τους και μου έδωσαν ένα Ticket No, ο οποίος ήταν ο αριθμός της επισκευής που είχε εκτελεστεί στις 17/3/14. Χθες το απόγευμα μου έστειλαν e-mail από την Samsung και μου ζήτησαν, αφού εγγραφώ, να δηλώσω την βλάβη στο link.... [url]http://cybersvc1.samsungcsportal.com/cyberservice/csc/account/login01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en[/url] ...όπου δήλωσα τη νέα βλάβη, τον κωδικό πελάτη και το Ticket No της προηγούμενης επισκευής. Σήμερα το μεσημέρι με πήραν τηλέφωνο από τη Samsung και με ενημέρωσαν ότι έχει δρομολογηθεί η επισκευή, μου απέστειλαν SMS με νέο κωδικό πελάτη και e-mail με νέο Ticket No για την νέα επισκευή. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε ο αρμόδιος υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το panel που αλλάχτηκε στις 17/3/14 έχει εγγύηση 2 έτη, οπότε καλύπτεται εαν χρειάζεται αλλαγή. Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο από το εξουσιοδοτημένο service και με ενημέρωσαν ότι αύριο το μεσημέρι θα περάσουν να πάρουν την τηλεόραση για έλεγχο και να αποστείλουν στην Samsung την τεχνική τους έκθεση, ώστε να ενημερώσει και αυτούς και εμένα για τα περαιτέρω. Φαίνεται ότι όλα "βαίνουν καλώς" και μάλιστα με γρήγορες διαδικασίες. Εν αναμονή των εξελίξεων.... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…