Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057249707" data-attributes="member: 6084"><p>Χθές το απόγευμα, το εξουσιοδοτημένο service έστειλε τεχνική έκθεση στη Samsung, με την οποία τους ενημέρωσε ότι η βλάβη είναι στο panel που τοποθετήθηκε στις 17/3/14 και απαιτείται η αντικατάστασή του.</p><p></p><p>Σήμερα το μεσημέρι με κάλεσαν από το service και με ενημέρωσαν, ότι σε συνέχεια της έκθεσής τους, η Samsung τους έστειλε εντολή να συνεχίσουν την διαδικασία και να επισκευάσουν την τηλεόραση με αντικατάσταση του panel, άνευ χρεώσεώς μου.</p><p></p><p>Το service θα παραγγείλει νέο panel και θα το παραλάβει εντός τριών εργάσιμων ημερών.</p><p></p><p>Παραθέτω και το ιστορικό των 2 βλαβών....</p><p></p><p><strong><u>Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012</u></strong></p><p></p><p><span style="color: #FF0000">1η βλάβη</span>, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel:<span style="color: #FF0000"> 09/03/2014</span> (σε ισχύ 2ετή εγγύηση από ημερ/νία αγοράς)</p><p></p><p>Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 10/03/2014</p><p>Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 10/03/2014</p><p>Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 10/03/2014</p><p>Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 11/03/2014</p><p>Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως 14/03/2014</p><p>Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 14/03/2014</p><p>Παράδοση τηλεόρασης από το service (λόγω ΣΚ): 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p><strong>12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.</strong></p><p></p><p><span style="color: #FF0000">2η βλάβη</span>, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: <span style="color: #FF0000">05/12/2014</span> (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 08/12/2014</p><p>Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 09/12/2014</p><p>Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 09/12/2014</p><p>Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 10/12/2014</p><p>Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως .....</p><p>Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: ........</p><p>Παράδοση τηλεόρασης από το service: ........ (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 2ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>[SPOILER]Κρυμμένο προσωρινά για να υπάρχει και βλέπουμε....... </p><p></p><p><span style="color: #FF0000">3η βλάβη</span>, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: <span style="color: #FF0000">.../..../....</span> (σε ισχύ εγγύηση του 2ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: ........</p><p>Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: .........</p><p>Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης:.......</p><p>Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: ........</p><p>Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από ......... έως .....</p><p>Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: ........</p><p>Παράδοση τηλεόρασης από το service: ........ (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 3ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>[SPOILER]<span style="color: #FF0000">4η βλάβη</span>, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: <span style="color: #FF0000">.../..../....</span> (σε ισχύ εγγύηση του 3ου ανταλλακτικού panel) </p><p> Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung:.........</p><p>Απάντηση Samsung: Panel τέλος. [/SPOILER]</p><p></p><p>[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057249707, member: 6084"] Χθές το απόγευμα, το εξουσιοδοτημένο service έστειλε τεχνική έκθεση στη Samsung, με την οποία τους ενημέρωσε ότι η βλάβη είναι στο panel που τοποθετήθηκε στις 17/3/14 και απαιτείται η αντικατάστασή του. Σήμερα το μεσημέρι με κάλεσαν από το service και με ενημέρωσαν, ότι σε συνέχεια της έκθεσής τους, η Samsung τους έστειλε εντολή να συνεχίσουν την διαδικασία και να επισκευάσουν την τηλεόραση με αντικατάσταση του panel, άνευ χρεώσεώς μου. Το service θα παραγγείλει νέο panel και θα το παραλάβει εντός τριών εργάσιμων ημερών. Παραθέτω και το ιστορικό των 2 βλαβών.... [B][U]Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012[/U][/B] [COLOR=#FF0000]1η βλάβη[/COLOR], κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel:[COLOR=#FF0000] 09/03/2014[/COLOR] (σε ισχύ 2ετή εγγύηση από ημερ/νία αγοράς) Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 10/03/2014 Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 10/03/2014 Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 10/03/2014 Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 11/03/2014 Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως 14/03/2014 Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 14/03/2014 Παράδοση τηλεόρασης από το service (λόγω ΣΚ): 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel) [B]12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.[/B] [COLOR=#FF0000]2η βλάβη[/COLOR], κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: [COLOR=#FF0000]05/12/2014[/COLOR] (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel) Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 08/12/2014 Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 09/12/2014 Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 09/12/2014 Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 10/12/2014 Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως ..... Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: ........ Παράδοση τηλεόρασης από το service: ........ (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 2ου ανταλλακτικού panel) [SPOILER]Κρυμμένο προσωρινά για να υπάρχει και βλέπουμε....... [COLOR=#FF0000]3η βλάβη[/COLOR], κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: [COLOR=#FF0000].../..../....[/COLOR] (σε ισχύ εγγύηση του 2ου ανταλλακτικού panel) Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: ........ Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: ......... Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης:....... Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: ........ Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από ......... έως ..... Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: ........ Παράδοση τηλεόρασης από το service: ........ (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 3ου ανταλλακτικού panel) [SPOILER][COLOR=#FF0000]4η βλάβη[/COLOR], κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: [COLOR=#FF0000].../..../....[/COLOR] (σε ισχύ εγγύηση του 3ου ανταλλακτικού panel) Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung:......... Απάντηση Samsung: Panel τέλος. [/SPOILER] [/SPOILER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…