Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Κλασική και αναγεννησιακή μουσική σε κιθάρα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="dionisp" data-source="post: 452480" data-attributes="member: 2249"><p>Ο bream στην μπαρόκ είναι αξεπέραστος κατά την γνώμη μου. Η αλήθεια είναι ότι το ρεπερτόριο κιθάρας είναι σχετικά περιορισμένο στην μπαρόκ/ κλασσική. Ο λόγος είναι ότι για να γράψεις για κιθάρα πρέπει είτε να είσαι κιθαρίστας είτε να ξέρεις πολύ καλά το όργανο. Μη με ρωτήσετε γιατί, αλλά είναι ένας κανόνας που ισχύει μέσες άκρες τα τελευταία 300 χρόνια. Πολύ κιθαριστές (μεταξύ τους ο bream και κυρίως ο Segovia) έκαναν πολύ δουλειά (αμφιβόλου αισθητικής πολλές φορές κατά την γνώμη μου) στις μεταγραφές κύριως από λαούτο, cello αλλά και cembalo (σουίτες bach, κονσέρτα bocherrini, vivaldi και άλλα). Το πιο τρανταχτό παράδειγμα μεταγραφών είναι ο Albeniz ο οποίος έχει ταυτιστεί με την κιθάρα (ίσως όχι άδικα) ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των έργων είναι γραμμένη original για πιάνο.</p><p></p><p>Για να μη πολυλογώ, πέρα του Weis και του Bach ενδιαφέρον έχουν τα έργα των Guilliani, Carulli, Coste και Sor (σίγουρα ξεχνάω αρκετούς).</p><p></p><p>Οι σπουδές του Piazzola και του Villa Lobos αν και "σπουδές" είναι εξαίρετα έργα. Τέλος όλη η ισπανική σχολή Lobos, Rodrigo, Albeniz, Granados και άλλοι είτε original είτε μεταγραφές έχουν ορίσει αυτό που γνωρίζουμε σαν κλασσική κιθάρα σήμερα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dionisp, post: 452480, member: 2249"] Ο bream στην μπαρόκ είναι αξεπέραστος κατά την γνώμη μου. Η αλήθεια είναι ότι το ρεπερτόριο κιθάρας είναι σχετικά περιορισμένο στην μπαρόκ/ κλασσική. Ο λόγος είναι ότι για να γράψεις για κιθάρα πρέπει είτε να είσαι κιθαρίστας είτε να ξέρεις πολύ καλά το όργανο. Μη με ρωτήσετε γιατί, αλλά είναι ένας κανόνας που ισχύει μέσες άκρες τα τελευταία 300 χρόνια. Πολύ κιθαριστές (μεταξύ τους ο bream και κυρίως ο Segovia) έκαναν πολύ δουλειά (αμφιβόλου αισθητικής πολλές φορές κατά την γνώμη μου) στις μεταγραφές κύριως από λαούτο, cello αλλά και cembalo (σουίτες bach, κονσέρτα bocherrini, vivaldi και άλλα). Το πιο τρανταχτό παράδειγμα μεταγραφών είναι ο Albeniz ο οποίος έχει ταυτιστεί με την κιθάρα (ίσως όχι άδικα) ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των έργων είναι γραμμένη original για πιάνο. Για να μη πολυλογώ, πέρα του Weis και του Bach ενδιαφέρον έχουν τα έργα των Guilliani, Carulli, Coste και Sor (σίγουρα ξεχνάω αρκετούς). Οι σπουδές του Piazzola και του Villa Lobos αν και "σπουδές" είναι εξαίρετα έργα. Τέλος όλη η ισπανική σχολή Lobos, Rodrigo, Albeniz, Granados και άλλοι είτε original είτε μεταγραφές έχουν ορίσει αυτό που γνωρίζουμε σαν κλασσική κιθάρα σήμερα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Κλασική και αναγεννησιακή μουσική σε κιθάρα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…