Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Κοσμήματα από βότσαλα! [Συλλογές Pebbles]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058179309" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Πράσινες και μωβ φωνές</h3><p><strong>Various - Pebbles Volume 3 "The Acid Gallery"</strong> (1979, BFD Records [LP] / 1992, AIP Records [CD])</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]154414[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 <span style="color: Magenta">Dave Diamond & The Higher Elevation</span> - The Diamond Mine (1967, Chicory), A2 <span style="color: Magenta">Teddy & His Patches</span> - Suzy Creamcheese (1967?, Chance), A3 <span style="color: Magenta">Crystal Chandlier</span> - Suicidal Flowers (1969, Cobblestone), A4 <span style="color: Magenta">William Penn V</span> - Swami (1967, Thunderbird), A5 <span style="color: Magenta">The Jefferson Handkerchief</span> - I'm Allergic To Flowers (1967, Challenge), A6 <span style="color: Magenta">The Unfolding</span> - Prana (Bonus Track) (1967), A7 <span style="color: Magenta">The Calico Wall</span> - Flight Reaction (1967, Turtle), A8 <span style="color: Magenta">The Hogs</span> - Loose Lip Sync Ship (1966, HBR), A9 <span style="color: Magenta">The Driving Stupid</span> - The Reality Of (Air) Fried Borsk (1966, kr), B1 <span style="color: Magenta">The Third Bardo</span> - I'm Five Years Ahead Of My Time (1967, Roulette), B2 <span style="color: Magenta">The Bees</span> - Voices Green And Purple (1966?, Liverpool), B3 <span style="color: Magenta">The Monocles</span> - Spider And The Fly (1967, Chicory), B4 <span style="color: Magenta">Godfrey</span> - Let's Take A Trip (1965, Cee Jam), B5 <span style="color: Magenta">T.C. Atlantic</span> - Faces (1966, Turtle), B6 <span style="color: Magenta">Mike Condello</span> - Soggy Cereal, B7 <span style="color: Magenta">The Lea Riders Group</span> - Dom Kallar Oss Mods (1967, Phillips/Sweden), B8 <span style="color: Magenta">The Driving Stupid</span> - Horror Asparagus Stories (1966, kr), B9 <span style="color: Magenta">Race Marbles</span> - Like A Dribbling Fram (1966, Tower/Canada)</p><p>To B8 ενώ υπήρχε στον κατάλογο κομματιών του εξώφυλλου και στην ετικέτα, απουσίαζε τελικά από τον δίσκο!</p><p>-- Στην ψηφιακή έκδοση του 1992 παραλείφθηκαν τα A6, B6 και προστέθηκαν τα:</p><p>9 <span style="color: Magenta">Driving Stupid</span> - Horror Asparagus Stories (1966, kr), 17 <span style="color: Magenta">Painted Faces</span> - Anxious Color (1966?, Manhattan), 18 <span style="color: Magenta">Adjeef The Poet, His Girl(s) His Friends & The Rest Of The World(s)</span> - Ieek, I'm A Freak (1967, Action/Holland), 19 <span style="color: Magenta">Adjeef The Poet, His Girl(s) His Friends & The Rest Of The World(s)</span> - Squafrech Lemon Comes Back (1967, Action/Holland), <span style="color: Magenta">20 Beautiful Daze</span> - City Jungle Part 1 (1967?, RPR), 21 <span style="color: Magenta">Catfish Knight & Blue Express</span> - Deathwise (1968, Verve), 22 <span style="color: Magenta">Oshun</span> - Rattle Of Life (1967, Mercury)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]154415[/ATTACH]</p><p></p><p>Στο άλμπουμ του, <em>Nuggets</em>, ο <em>Lenny Kaye</em> συνδύασε πανκ και ψυχεδέλεια σαν να ήταν στοιχεία του ίδιου φαινομένου και σε ένα πρόσφατο (τότε) τεύχος του <em>Bomp !</em>, ο <em>Greg Shaw</em> επεκτάθηκε σε αυτήν την ιδέα, ορίζοντας το "άσιντ πανκ" από την άποψη της μουσικής που φτιάχτηκε από τα απλοϊκά πανκ μυαλά όταν εκτέθηκαν σε ψυχεδελικά φάρμακα. Παρατίθενται τμήματα αυτού του άρθρου, καθώς αγγίζει πολλά από τα τραγούδια που έχουν επιλεγεί για αυτό το άλμπουμ:</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Το πραγματικό ψυχεδελικό ροκ της δεκαετίας του '60, εάν το εντοπίζαμε πίσω στις ρίζες του, ήταν ένα είδος πιο εφήμερο, μεταβατικό και ενδόξως αλλόφρων σε σχέση με το πανκ ροκ της ίδιας εποχής. Και είναι ενδιαφέρον ότι αποδεικνύεται ότι ήταν το τελευταίο αυθεντικό επινόημα αυτής της ίδιας γενιάς εφήβων πανκ μουσικών, και ως τέτοιο ήταν μια άμεση προέκταση της δεκαετίας του πανκ των '60ς...</span></em></p><p><em><span style="color: Darkorange"></span></em></p><p><em><span style="color: Darkorange">Έτσι, όταν μιλάω για ψυχεδελικό ροκ, δεν εννοώ καθόλου χίπικη μουσική (όπως Grateful Dead, Jefferson Airplane, κλπ.), εννοώ τους πολύ λίγους δίσκους που παράγονταν από τις εφηβικές πανκ μπάντες στο σύντομο χρονικό διάστημα μεταξύ της ανακάλυψής τους, των παραισθησιογόνων ουσιών και το τέλος της ιδιαίτερης ροκ εξέλιξής τους. Αυτό που κάνει αυτούς τους δίσκους τόσο ενδιαφέροντες, είναι ότι οι βασικές συμπεριφορές, στυλ και νοοτροπίες που έκαναν το πανκ ροκ τόσο ελκυστικό και εμπνευσμένο για μας μετέπειτα, ήταν σταθερά πίσω από την κίνηση στην ψυχεδέλεια. Μόνο η εικόνα άλλαξε, και με αυτήν μια αύξηση του ενδεχόμενου για ακραία αφέλεια και ηλιθιότητα που ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του πανκ.</span></em></p><p><em><span style="color: Darkorange"></span></em></p><p><em><span style="color: Darkorange">Θα ήθελα να μιλήσω για μερικούς από αυτούς τους δίσκους, για να σας δώσω μια καλύτερη ιδέα για το τι εννοώ. Μια μπάντα του Λος Άντζελες που ονομαζόταν <strong><span style="color: Gold">Bees</span></strong> είχε ένα εκπληκτικό δίσκο που ονομαζόταν "<strong><span style="color: Gold">Voices Green and Purple</span></strong>"</span></em> (σ.σ. στο εξώφυλλο γράφει, για καλύτερα αποτελέσματα ακούστε το σε απόλυτο σκοτάδι) <em><span style="color: Darkorange">και αν ο τίτλος δεν τα λέει όλα, απλά ελέγξτε αυτούς τους στίχους</span></em>:</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td>*<em>Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Με κάλεσαν χθες βράδυ<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Ήταν κοντά μου<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Με καλούσαν<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Ήταν κάτω από τα δέντρα<br /> <br /> Με πλησίασαν στον περίπατο<br /> Στη βεράντα<br /> Παρουσιάζονται στα παράθυρα<br /> Ανεβαίνουν στους τοίχους<br /> Ω, όχι, όχι, όχι!</em></td><td><em>Λοιπόν, είναι φωνές που τελικά εξασθενούν<br /> Λοιπόν, σίγουρα με τρομάζουν<br /> Είναι το τελευταίο σημάδι από αυτό το ΑΤΙΑ πράγμα<br /> Με σκοτώνει<br /> <br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Ξεγλιστρούν στη συνέχεια<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Υποθέτω ότι ποτέ δεν θα φύγουν<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Είναι ανάμνηση τώρα<br /> Φωνές πράσινες και μωβ<br /> Θα σε φτάσουν με κάποιο τρόπο<br /> Ω, όχι, όχι, όχι, σας παρακαλώ, σας παρακαλώ!</em><br /> - Voices Green and Purple (R. F. Wood and T. R. Willsie, The Bees)</td></tr></table><p></p><p>Όλα αυτά και περισσότερα ξεφώνιζαν (με πλήρη ηχώ) πάνω σε ένα παλαβό "<em>Riot on Sunset Strip</em>" ρυθμό. Προφανώς, τα ψυχεδελικά φάρμακα επηρέασαν διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους. Ο <strong>Tim Leary</strong> (σ.σ. Τίμοθι Λίρι, 1920-1996, Αμερικάνος ψυχολόγος και συγγραφέας γνωστός για την υποστήριξη της εξερεύνησης της θεραπευτικής δυνατότητας των ψυχεδελικών φαρμάκων υπό ελεγχόμενες συνθήκες) και οι πνευματικοί φίλοι του πλανιόνταν στον ανατολίτικο μυστικισμό, αλλά φαντασθείτε τις επιπτώσεις στα παιδιά στις πανκ μπάντες των οποίων οι πνευματικοί κόσμοι μέχρι τότε είχαν περιστραφεί γύρω από τα αυτοκίνητα, τα κορίτσια, τις παραλίες και την τιμωρία. Έβλεπαν τα χρώματα, άκουγαν τις φωνές και τι άλλο μπορούσαν να κάνουν; Φρίκαραν!</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο γραπτός λόγος είναι, δυστυχώς, ανίκανος να εκφράσει τους διαστρεβλωμένους παροξυσμούς του ήχου πάνω στους οποίους οι στίχοι σε τραγούδια όπως αυτό συνήθως απαγγέλλονταν. Πως, για παράδειγμα, μπορεί να περιγραφεί ένας δίσκος όπως το "<strong><span style="color: Gold">Flight Reaction</span></strong>" από τους <strong><span style="color: Gold">Calico Wall</span></strong>, ένα συγκρότημα από τα προάστια της Μινεάπολης, στον οποίο προσπάθησαν να προσομοιώσουν τους εσωτερικούς νοητικούς σπασμούς κάποιου - που βιώνει μια παρανοϊκή επίθεση σε ένα αεροπλάνο καθώς απογειώνεται και φοβούμενος ότι θα συντριβεί; Θα μπορούσα να σας πω ότι θεωρείται κατάλληλος για υπόκρουση κάποιου που κάνει μια κακή μίμηση του W. C. Fields</span></em> (σ.σ. 1880-1946, Αμερικάνος ηθοποιός, κωμικός και συγγραφέας)<em><span style="color: Darkorange">, μιλώντας απροσδιόριστα για τον George Washington, αλλά με κάποιο τρόπο σκεφτείτε ότι το συνολικό αποτέλεσμα θα εξακολουθεί να ξεπερνά τη φαντασία σας.</span></em>»</p><p></p><p>Ευτυχώς, οι καλύτεροι από αυτούς τους απερίγραπτους δίσκους μπορούν τώρα να ακουστούν σε αυτό το άλμπουμ, ώστε να αποφασίσετε μόνοι σας εάν ο <em>Shaw</em> υπερβάλλει. Αλλά ας τον αφήσουμε να συνεχίσει:</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Στο Boulder, του Κολοράντο, όπου προέκυψε ένας ανεξήγητος αριθμός πνευματικά μεταλλαγμένων πανκ δίσκων (κυρίως στην ετικέτα Chicory), οι <strong><span style="color: Gold">Monocles</span></strong> φαίνεται να συντονίστηκαν στο μήκος κύματος των Godz</span></em> (σ.σ. πρωτοποριακή νεοϋορκέζικη γκαράζ ροκ μπάντα που σχηματίστηκε το 1966) <em><span style="color: Darkorange">με το "<strong><span style="color: Gold">The Spider and the Fly</span></strong>", ένα παράλογο δίσκο στον οποίο ένα τρανταχτό μπάσο ενσαρκώνει "την αράχνη, την αράχνη" και ένα τσιριχτό φαλσέτο στριγκλίζει "Βοήθησέ με, βοηθήστε με!" πάνω από τα σερφ τύμπανα, το μυστήριο όργανο και στοίβες από ηχώ.</span></em></p><p><em></em></p><p><em><span style="color: Darkorange">Δίσκοι σαν αυτόν δεν ήταν καθόλου κοινοί, αλλά υπάρχουν αρκετοί που αποδεικνύουν ότι αυτό που συζητάμε είναι κάτι περισσότερο από λίγες άσχετες εκτροπές, αλλά στην πραγματικότητα τα προβλέψιμα αποτελέσματα των δυνάμεων που προκάλεσαν τα πανκ μυαλά της εποχής αντέδρασαν παντού σχεδόν με τον ίδιο τρόπο.</span></em>»</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]154416[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058179309, member: 30418"] [HEADING=2]Πράσινες και μωβ φωνές[/HEADING] [B]Various - Pebbles Volume 3 "The Acid Gallery"[/B] (1979, BFD Records [LP] / 1992, AIP Records [CD]) [CENTER][ATTACH alt="PebblesVol3.jpg"]154414[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 [COLOR=Magenta]Dave Diamond & The Higher Elevation[/COLOR] - The Diamond Mine (1967, Chicory), A2 [COLOR=Magenta]Teddy & His Patches[/COLOR] - Suzy Creamcheese (1967?, Chance), A3 [COLOR=Magenta]Crystal Chandlier[/COLOR] - Suicidal Flowers (1969, Cobblestone), A4 [COLOR=Magenta]William Penn V[/COLOR] - Swami (1967, Thunderbird), A5 [COLOR=Magenta]The Jefferson Handkerchief[/COLOR] - I'm Allergic To Flowers (1967, Challenge), A6 [COLOR=Magenta]The Unfolding[/COLOR] - Prana (Bonus Track) (1967), A7 [COLOR=Magenta]The Calico Wall[/COLOR] - Flight Reaction (1967, Turtle), A8 [COLOR=Magenta]The Hogs[/COLOR] - Loose Lip Sync Ship (1966, HBR), A9 [COLOR=Magenta]The Driving Stupid[/COLOR] - The Reality Of (Air) Fried Borsk (1966, kr), B1 [COLOR=Magenta]The Third Bardo[/COLOR] - I'm Five Years Ahead Of My Time (1967, Roulette), B2 [COLOR=Magenta]The Bees[/COLOR] - Voices Green And Purple (1966?, Liverpool), B3 [COLOR=Magenta]The Monocles[/COLOR] - Spider And The Fly (1967, Chicory), B4 [COLOR=Magenta]Godfrey[/COLOR] - Let's Take A Trip (1965, Cee Jam), B5 [COLOR=Magenta]T.C. Atlantic[/COLOR] - Faces (1966, Turtle), B6 [COLOR=Magenta]Mike Condello[/COLOR] - Soggy Cereal, B7 [COLOR=Magenta]The Lea Riders Group[/COLOR] - Dom Kallar Oss Mods (1967, Phillips/Sweden), B8 [COLOR=Magenta]The Driving Stupid[/COLOR] - Horror Asparagus Stories (1966, kr), B9 [COLOR=Magenta]Race Marbles[/COLOR] - Like A Dribbling Fram (1966, Tower/Canada) To B8 ενώ υπήρχε στον κατάλογο κομματιών του εξώφυλλου και στην ετικέτα, απουσίαζε τελικά από τον δίσκο! -- Στην ψηφιακή έκδοση του 1992 παραλείφθηκαν τα A6, B6 και προστέθηκαν τα: 9 [COLOR=Magenta]Driving Stupid[/COLOR] - Horror Asparagus Stories (1966, kr), 17 [COLOR=Magenta]Painted Faces[/COLOR] - Anxious Color (1966?, Manhattan), 18 [COLOR=Magenta]Adjeef The Poet, His Girl(s) His Friends & The Rest Of The World(s)[/COLOR] - Ieek, I'm A Freak (1967, Action/Holland), 19 [COLOR=Magenta]Adjeef The Poet, His Girl(s) His Friends & The Rest Of The World(s)[/COLOR] - Squafrech Lemon Comes Back (1967, Action/Holland), [COLOR=Magenta]20 Beautiful Daze[/COLOR] - City Jungle Part 1 (1967?, RPR), 21 [COLOR=Magenta]Catfish Knight & Blue Express[/COLOR] - Deathwise (1968, Verve), 22 [COLOR=Magenta]Oshun[/COLOR] - Rattle Of Life (1967, Mercury) [CENTER][ATTACH alt="PebblesVol3Artists.jpg"]154415[/ATTACH][/CENTER] Στο άλμπουμ του, [I]Nuggets[/I], ο [I]Lenny Kaye[/I] συνδύασε πανκ και ψυχεδέλεια σαν να ήταν στοιχεία του ίδιου φαινομένου και σε ένα πρόσφατο (τότε) τεύχος του [I]Bomp ![/I], ο [I]Greg Shaw[/I] επεκτάθηκε σε αυτήν την ιδέα, ορίζοντας το "άσιντ πανκ" από την άποψη της μουσικής που φτιάχτηκε από τα απλοϊκά πανκ μυαλά όταν εκτέθηκαν σε ψυχεδελικά φάρμακα. Παρατίθενται τμήματα αυτού του άρθρου, καθώς αγγίζει πολλά από τα τραγούδια που έχουν επιλεγεί για αυτό το άλμπουμ: «[I][COLOR=Darkorange]Το πραγματικό ψυχεδελικό ροκ της δεκαετίας του '60, εάν το εντοπίζαμε πίσω στις ρίζες του, ήταν ένα είδος πιο εφήμερο, μεταβατικό και ενδόξως αλλόφρων σε σχέση με το πανκ ροκ της ίδιας εποχής. Και είναι ενδιαφέρον ότι αποδεικνύεται ότι ήταν το τελευταίο αυθεντικό επινόημα αυτής της ίδιας γενιάς εφήβων πανκ μουσικών, και ως τέτοιο ήταν μια άμεση προέκταση της δεκαετίας του πανκ των '60ς... Έτσι, όταν μιλάω για ψυχεδελικό ροκ, δεν εννοώ καθόλου χίπικη μουσική (όπως Grateful Dead, Jefferson Airplane, κλπ.), εννοώ τους πολύ λίγους δίσκους που παράγονταν από τις εφηβικές πανκ μπάντες στο σύντομο χρονικό διάστημα μεταξύ της ανακάλυψής τους, των παραισθησιογόνων ουσιών και το τέλος της ιδιαίτερης ροκ εξέλιξής τους. Αυτό που κάνει αυτούς τους δίσκους τόσο ενδιαφέροντες, είναι ότι οι βασικές συμπεριφορές, στυλ και νοοτροπίες που έκαναν το πανκ ροκ τόσο ελκυστικό και εμπνευσμένο για μας μετέπειτα, ήταν σταθερά πίσω από την κίνηση στην ψυχεδέλεια. Μόνο η εικόνα άλλαξε, και με αυτήν μια αύξηση του ενδεχόμενου για ακραία αφέλεια και ηλιθιότητα που ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του πανκ. Θα ήθελα να μιλήσω για μερικούς από αυτούς τους δίσκους, για να σας δώσω μια καλύτερη ιδέα για το τι εννοώ. Μια μπάντα του Λος Άντζελες που ονομαζόταν [B][COLOR=Gold]Bees[/COLOR][/B] είχε ένα εκπληκτικό δίσκο που ονομαζόταν "[B][COLOR=Gold]Voices Green and Purple[/COLOR][/B]"[/COLOR][/I] (σ.σ. στο εξώφυλλο γράφει, για καλύτερα αποτελέσματα ακούστε το σε απόλυτο σκοτάδι) [I][COLOR=Darkorange]και αν ο τίτλος δεν τα λέει όλα, απλά ελέγξτε αυτούς τους στίχους[/COLOR][/I]: [TABLE] [TR] [TD]*[I]Φωνές πράσινες και μωβ Με κάλεσαν χθες βράδυ Φωνές πράσινες και μωβ Ήταν κοντά μου Φωνές πράσινες και μωβ Με καλούσαν Φωνές πράσινες και μωβ Ήταν κάτω από τα δέντρα Με πλησίασαν στον περίπατο Στη βεράντα Παρουσιάζονται στα παράθυρα Ανεβαίνουν στους τοίχους Ω, όχι, όχι, όχι![/I][/TD] [TD][I]Λοιπόν, είναι φωνές που τελικά εξασθενούν Λοιπόν, σίγουρα με τρομάζουν Είναι το τελευταίο σημάδι από αυτό το ΑΤΙΑ πράγμα Με σκοτώνει Φωνές πράσινες και μωβ Ξεγλιστρούν στη συνέχεια Φωνές πράσινες και μωβ Υποθέτω ότι ποτέ δεν θα φύγουν Φωνές πράσινες και μωβ Είναι ανάμνηση τώρα Φωνές πράσινες και μωβ Θα σε φτάσουν με κάποιο τρόπο Ω, όχι, όχι, όχι, σας παρακαλώ, σας παρακαλώ![/I] - Voices Green and Purple (R. F. Wood and T. R. Willsie, The Bees)[/TD] [/TR] [/TABLE] Όλα αυτά και περισσότερα ξεφώνιζαν (με πλήρη ηχώ) πάνω σε ένα παλαβό "[I]Riot on Sunset Strip[/I]" ρυθμό. Προφανώς, τα ψυχεδελικά φάρμακα επηρέασαν διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους. Ο [B]Tim Leary[/B] (σ.σ. Τίμοθι Λίρι, 1920-1996, Αμερικάνος ψυχολόγος και συγγραφέας γνωστός για την υποστήριξη της εξερεύνησης της θεραπευτικής δυνατότητας των ψυχεδελικών φαρμάκων υπό ελεγχόμενες συνθήκες) και οι πνευματικοί φίλοι του πλανιόνταν στον ανατολίτικο μυστικισμό, αλλά φαντασθείτε τις επιπτώσεις στα παιδιά στις πανκ μπάντες των οποίων οι πνευματικοί κόσμοι μέχρι τότε είχαν περιστραφεί γύρω από τα αυτοκίνητα, τα κορίτσια, τις παραλίες και την τιμωρία. Έβλεπαν τα χρώματα, άκουγαν τις φωνές και τι άλλο μπορούσαν να κάνουν; Φρίκαραν! «[I][COLOR=Darkorange]Ο γραπτός λόγος είναι, δυστυχώς, ανίκανος να εκφράσει τους διαστρεβλωμένους παροξυσμούς του ήχου πάνω στους οποίους οι στίχοι σε τραγούδια όπως αυτό συνήθως απαγγέλλονταν. Πως, για παράδειγμα, μπορεί να περιγραφεί ένας δίσκος όπως το "[B][COLOR=Gold]Flight Reaction[/COLOR][/B]" από τους [B][COLOR=Gold]Calico Wall[/COLOR][/B], ένα συγκρότημα από τα προάστια της Μινεάπολης, στον οποίο προσπάθησαν να προσομοιώσουν τους εσωτερικούς νοητικούς σπασμούς κάποιου - που βιώνει μια παρανοϊκή επίθεση σε ένα αεροπλάνο καθώς απογειώνεται και φοβούμενος ότι θα συντριβεί; Θα μπορούσα να σας πω ότι θεωρείται κατάλληλος για υπόκρουση κάποιου που κάνει μια κακή μίμηση του W. C. Fields[/COLOR][/I] (σ.σ. 1880-1946, Αμερικάνος ηθοποιός, κωμικός και συγγραφέας)[I][COLOR=Darkorange], μιλώντας απροσδιόριστα για τον George Washington, αλλά με κάποιο τρόπο σκεφτείτε ότι το συνολικό αποτέλεσμα θα εξακολουθεί να ξεπερνά τη φαντασία σας.[/COLOR][/I]» Ευτυχώς, οι καλύτεροι από αυτούς τους απερίγραπτους δίσκους μπορούν τώρα να ακουστούν σε αυτό το άλμπουμ, ώστε να αποφασίσετε μόνοι σας εάν ο [I]Shaw[/I] υπερβάλλει. Αλλά ας τον αφήσουμε να συνεχίσει: «[I][COLOR=Darkorange]Στο Boulder, του Κολοράντο, όπου προέκυψε ένας ανεξήγητος αριθμός πνευματικά μεταλλαγμένων πανκ δίσκων (κυρίως στην ετικέτα Chicory), οι [B][COLOR=Gold]Monocles[/COLOR][/B] φαίνεται να συντονίστηκαν στο μήκος κύματος των Godz[/COLOR][/I] (σ.σ. πρωτοποριακή νεοϋορκέζικη γκαράζ ροκ μπάντα που σχηματίστηκε το 1966) [I][COLOR=Darkorange]με το "[B][COLOR=Gold]The Spider and the Fly[/COLOR][/B]", ένα παράλογο δίσκο στον οποίο ένα τρανταχτό μπάσο ενσαρκώνει "την αράχνη, την αράχνη" και ένα τσιριχτό φαλσέτο στριγκλίζει "Βοήθησέ με, βοηθήστε με!" πάνω από τα σερφ τύμπανα, το μυστήριο όργανο και στοίβες από ηχώ.[/COLOR] [COLOR=Darkorange]Δίσκοι σαν αυτόν δεν ήταν καθόλου κοινοί, αλλά υπάρχουν αρκετοί που αποδεικνύουν ότι αυτό που συζητάμε είναι κάτι περισσότερο από λίγες άσχετες εκτροπές, αλλά στην πραγματικότητα τα προβλέψιμα αποτελέσματα των δυνάμεων που προκάλεσαν τα πανκ μυαλά της εποχής αντέδρασαν παντού σχεδόν με τον ίδιο τρόπο.[/COLOR][/I]» [CENTER][ATTACH alt="PebblesSingles1.jpg"]154416[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Κοσμήματα από βότσαλα! [Συλλογές Pebbles]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…