Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="SV1EJD" data-source="post: 1056538179" data-attributes="member: 16810"><p><strong>Re: Κυτίο Παραπόνων....</strong></p><p></p><p>Θα προσπαθησω να είμαι σύντομος και ευγενικός...</p><p></p><p>Στις <u><span style="color: #FFFF00">14/7/2012 </span></u>εκανα αιτηση μεσω 13888 για ΟΤΕ-TV και στις <u><span style="color: #FFFF00">17/7/2012 </span></u>παρελαβα εξοπλισμό (αποκωδικοποιητή και κάρτα) τα οποία λειτουργησαν και ενεργοποιήθηκαν σε 5 λεπτα.</p><p>Η έξοδος HDMI δεν λειτουργουσε και κατόπιν συνομιλίας με το τεχνικό τμήμα δόθηκε βλάβη για αντικατάσταση. Συσκεύσα τον αποκωδικοποιητη με ολα του τα παρελκομενα και περιμένω....</p><p></p><p>Εδω αρχίζει η κωμωδία με τον ΟΤΕ... </p><p>Ο αποκοδικοποιητής αντικαταστάθηκε την <u><span style="color: #FFFF00">1/8/2012 </span></u>κατόπιν αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων αφου η αίτηση για αντικατάσταση κάθε φορά χανόταν στο σύστημα λόγω "ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ"</p><p></p><p>Κωμωδίας συνέχεια... </p><p>Παραλαμβάνω νέο εξοπλισμό ο οποίος δεν ενεργοποιείται... Πάλι αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στο τεχνικο τμήμα και αφου τους δίνω εγω το S/N και τον αριθμό της κάρτας (γιατί λόγω "ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ" το έχαναν) με ενημερωνουν οτι συντομα θα ενεργοποιηθει.</p><p>Εκτοτε περιμένω να ενεργοποιηθει η σύνδεση μου... Καθε μερα τηλεφωνώ και λαμβάνω απο τα παιδιά του τεχνικου τμήματος : <span style="color: #FFFF00"><strong><u>ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ</u></strong></span></p><p></p><p>Σημερα εναν μήνα και μία μερα (<u><span style="color: #FFFF00">18/8/2012</span></u>) μετά δεν εχω δει ακόμα ΟΤΕ-TV...</p><p></p><p>Τα συμπεράσματα δικά σας...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SV1EJD, post: 1056538179, member: 16810"] [b]Re: Κυτίο Παραπόνων....[/b] Θα προσπαθησω να είμαι σύντομος και ευγενικός... Στις [U][COLOR="#FFFF00"]14/7/2012 [/COLOR][/U]εκανα αιτηση μεσω 13888 για ΟΤΕ-TV και στις [U][COLOR="#FFFF00"]17/7/2012 [/COLOR][/U]παρελαβα εξοπλισμό (αποκωδικοποιητή και κάρτα) τα οποία λειτουργησαν και ενεργοποιήθηκαν σε 5 λεπτα. Η έξοδος HDMI δεν λειτουργουσε και κατόπιν συνομιλίας με το τεχνικό τμήμα δόθηκε βλάβη για αντικατάσταση. Συσκεύσα τον αποκωδικοποιητη με ολα του τα παρελκομενα και περιμένω.... Εδω αρχίζει η κωμωδία με τον ΟΤΕ... Ο αποκοδικοποιητής αντικαταστάθηκε την [U][COLOR="#FFFF00"]1/8/2012 [/COLOR][/U]κατόπιν αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων αφου η αίτηση για αντικατάσταση κάθε φορά χανόταν στο σύστημα λόγω "ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ" Κωμωδίας συνέχεια... Παραλαμβάνω νέο εξοπλισμό ο οποίος δεν ενεργοποιείται... Πάλι αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στο τεχνικο τμήμα και αφου τους δίνω εγω το S/N και τον αριθμό της κάρτας (γιατί λόγω "ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ" το έχαναν) με ενημερωνουν οτι συντομα θα ενεργοποιηθει. Εκτοτε περιμένω να ενεργοποιηθει η σύνδεση μου... Καθε μερα τηλεφωνώ και λαμβάνω απο τα παιδιά του τεχνικου τμήματος : [COLOR="#FFFF00"][B][U]ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ[/U][/B][/COLOR] Σημερα εναν μήνα και μία μερα ([U][COLOR="#FFFF00"]18/8/2012[/COLOR][/U]) μετά δεν εχω δει ακόμα ΟΤΕ-TV... Τα συμπεράσματα δικά σας... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…