Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vforvendetta85" data-source="post: 1057016775" data-attributes="member: 41989"><p><strong>Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...</strong></p><p></p><p>Τελικά και στον ΟΤΕ γίνονται θαύματα, με την κακή έννοια όμως.Ποτε δεν πίστευα πως θα έχω πρόβλημα με τους λογαριασμούς και τις πληρωμές στον ΟΤΕ.</p><p></p><p>Από όταν είχα σταθερό-ίντερνετ (πριν 2 χρόνια), επέλεξα κατευθείαν τις υπηρεσίες μέσω του myote και λίγο καιρό αργότερα, επέλεξα τον μηνιαίο λογαριασμό.Πλέον, δεν μπορώ να κάνω υπομονή.Εδώ και 4 μήνες υπάρχουν καθυστερήσεις στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ, Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΗΡΘΕ ΜΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΠΑΝΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.</p><p></p><p>Το αποκορύφωμα είναι ο τελευταίος μήνας(Ιανουάριος), που πλήρωσα διπλή φορά το λογαριασμό και τελικά έχασα, έστω την έκπτωση των 1,25 ευρώ.</p><p></p><p>Παρά το ότι έχω ενοχλήσει τηλεφωνικά 2 φορές, για τον ίδιο λόγο, το τηλ. κέντρο, έχω στείλει e-mail, επίλυση στο πρόβλημα δεν έχει υπάρξει.Και αναγκάστικα να επανέλθω στην πραγματικότητα και να ζητήσω πλέον διμηνιαίο και ΕΝΤΥΠΟ λογαριασμό.Προφανώς, σε μια εταιρία τηλεπικοινωνιών είναι δύσκολη η ανανέωση ηλεκτρονικών λογαριασμών.</p><p></p><p>Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν είναι θέμα χρημάτων.Όταν, όμως, μια εταιρία μέχρι και Δ.Τ βγάζει και προτρέπει τους πελάτες για χρησιμοποίηση του e-bill, πρέπει και να μπορεί να το υποστηρίξει.Βολεύει και τον πελάτη και την εταιρία, αρκεί να υπάρχει μια συνέπεια στα βασικά πράγματα.Δεν μπορώ όμως να δεχτώ μη ανανέωση στο υπόλοιπο λογαριασμού.Επαναλαμβάνω, 3/1/14 έκανα την πληρωμή, η οποία εμφανίζεται 5 μέρες μετά στον ΟΤΕ, δηλαδή εδώ και ένα μήνα δεν έχουν ανανεώσει ακόμα το υπόλοιπο.</p><p></p><p>Όταν τον ενεργοποίησα έπρεπε να αποδεχτώ κάποιους όρους.Τους αποδέχτηκα.Εσύ ΟΤΕ, γιατί δεν αποδέχεσαι τις δικές σου υποχρεώσεις;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vforvendetta85, post: 1057016775, member: 41989"] [b]Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...[/b] Τελικά και στον ΟΤΕ γίνονται θαύματα, με την κακή έννοια όμως.Ποτε δεν πίστευα πως θα έχω πρόβλημα με τους λογαριασμούς και τις πληρωμές στον ΟΤΕ. Από όταν είχα σταθερό-ίντερνετ (πριν 2 χρόνια), επέλεξα κατευθείαν τις υπηρεσίες μέσω του myote και λίγο καιρό αργότερα, επέλεξα τον μηνιαίο λογαριασμό.Πλέον, δεν μπορώ να κάνω υπομονή.Εδώ και 4 μήνες υπάρχουν καθυστερήσεις στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ, Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΗΡΘΕ ΜΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΠΑΝΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. Το αποκορύφωμα είναι ο τελευταίος μήνας(Ιανουάριος), που πλήρωσα διπλή φορά το λογαριασμό και τελικά έχασα, έστω την έκπτωση των 1,25 ευρώ. Παρά το ότι έχω ενοχλήσει τηλεφωνικά 2 φορές, για τον ίδιο λόγο, το τηλ. κέντρο, έχω στείλει e-mail, επίλυση στο πρόβλημα δεν έχει υπάρξει.Και αναγκάστικα να επανέλθω στην πραγματικότητα και να ζητήσω πλέον διμηνιαίο και ΕΝΤΥΠΟ λογαριασμό.Προφανώς, σε μια εταιρία τηλεπικοινωνιών είναι δύσκολη η ανανέωση ηλεκτρονικών λογαριασμών. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν είναι θέμα χρημάτων.Όταν, όμως, μια εταιρία μέχρι και Δ.Τ βγάζει και προτρέπει τους πελάτες για χρησιμοποίηση του e-bill, πρέπει και να μπορεί να το υποστηρίξει.Βολεύει και τον πελάτη και την εταιρία, αρκεί να υπάρχει μια συνέπεια στα βασικά πράγματα.Δεν μπορώ όμως να δεχτώ μη ανανέωση στο υπόλοιπο λογαριασμού.Επαναλαμβάνω, 3/1/14 έκανα την πληρωμή, η οποία εμφανίζεται 5 μέρες μετά στον ΟΤΕ, δηλαδή εδώ και ένα μήνα δεν έχουν ανανεώσει ακόμα το υπόλοιπο. Όταν τον ενεργοποίησα έπρεπε να αποδεχτώ κάποιους όρους.Τους αποδέχτηκα.Εσύ ΟΤΕ, γιατί δεν αποδέχεσαι τις δικές σου υποχρεώσεις; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…