Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Billxanthi" data-source="post: 1058099907" data-attributes="member: 45432"><p>Καλησπέρα, </p><p></p><p>Σάββατο παρατηρώ ότι ο 810H PVR κάνει reboot των 2-3 λεπτών από μόνος του κάθε 5-6 λεπτά (κυριολεκτικά). Δεν παίρνω στο 13888 περιμένοντας μπας και φτιάξει μέχρι Κυριακή. Εν τέλει Κυριακή παίρνω στο support, μου δηλώνουν βλάβη του δέκτη και αντικατάσταση του. Πάω Δευτέρα σε ένα κατάστημα Cosmote, μου δίνουν τον νέο NS2000H (γιατί αυτόν είχαν ετοιμοπαράδοτο - αν και δεν είχα πρόβλημα να σταματήσω να πληρώνω την PVR υπηρεσία) και μέχρι και τώρα ΔΕΝ έχει γίνει ενεργοποίηση της νέας παντρεμένης κάρτας-δέκτη παρά τις 2 επιπλέον κλήσεις μου στο 13888. </p><p></p><p>Αποτέλεσμα: 1) Έχω μείνει χωρίς Cosmote TV από Σάββατο μέχρι και σήμερα (σε μέρες Premier League και Champions League) χωρίς να φέρω καμία ευθύνη.</p><p>2) Ακόμα φαίνεται δηλωμένος στον λογαριασμό μου ο παλιός δέκτης, που προφανώς( ; ) σημαίνει ότι συνεχίζω να χρεώνομαι την PVR υπηρεσία.</p><p></p><p>Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση; Αν ναι, πώς γίνεται αυτό; στο 13888 ή υπάρχει άλλο τηλ; </p><p></p><p>Ευχαριστώ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Billxanthi, post: 1058099907, member: 45432"] Καλησπέρα, Σάββατο παρατηρώ ότι ο 810H PVR κάνει reboot των 2-3 λεπτών από μόνος του κάθε 5-6 λεπτά (κυριολεκτικά). Δεν παίρνω στο 13888 περιμένοντας μπας και φτιάξει μέχρι Κυριακή. Εν τέλει Κυριακή παίρνω στο support, μου δηλώνουν βλάβη του δέκτη και αντικατάσταση του. Πάω Δευτέρα σε ένα κατάστημα Cosmote, μου δίνουν τον νέο NS2000H (γιατί αυτόν είχαν ετοιμοπαράδοτο - αν και δεν είχα πρόβλημα να σταματήσω να πληρώνω την PVR υπηρεσία) και μέχρι και τώρα ΔΕΝ έχει γίνει ενεργοποίηση της νέας παντρεμένης κάρτας-δέκτη παρά τις 2 επιπλέον κλήσεις μου στο 13888. Αποτέλεσμα: 1) Έχω μείνει χωρίς Cosmote TV από Σάββατο μέχρι και σήμερα (σε μέρες Premier League και Champions League) χωρίς να φέρω καμία ευθύνη. 2) Ακόμα φαίνεται δηλωμένος στον λογαριασμό μου ο παλιός δέκτης, που προφανώς( ; ) σημαίνει ότι συνεχίζω να χρεώνομαι την PVR υπηρεσία. Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση; Αν ναι, πώς γίνεται αυτό; στο 13888 ή υπάρχει άλλο τηλ; Ευχαριστώ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…