Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kaviros" data-source="post: 1058711347" data-attributes="member: 52169"><p>Υπάρχει τελικά κάποιος τρόπος να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟVΑ; Εδώ και 3 μέρες έχω καλέσει πάνω από 100-150 φορές το 13731, κάποιες φορές και το 13831 (με χρέωση), κάλεσα πρωί – κάλεσα μεσημέρι – κάλεσα απόγευμα - κάλεσα βράδυ και πάντοτε συμβαίνει το ίδιο: στην καλύτερη περίπτωση ακούς 10-20 δευτερόλεπτα από κάποιο μαγνητοφωνημένο μήνυμα και εν συνεχεία η γραμμή "πέφτει" ή σε συνδέουν με το "υπερπέραν" (ούτε φωνή- ούτε ακρόαση), ενώ στη χειρότερη περίπτωση ακούς όλο το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, μπαίνεις κατόπιν σε κάποια αναμονή (που σου λέει λ.χ. «μέγιστος χρόνος αναμονής 20 λεπτά», ακούς μουσική, περιμένεις, περιμένεις, φτάνεις λ.χ. στα 5 λεπτά και φυσικά η γραμμή κόβεται και πάλι, ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΟΒΕΤΑΙ! Σε καμία περίπτωση δεν κατέστη δυνατό να μιλήσω με τον οποιοδήποτε, απ' ότι φαίνεται, αυτό είναι πλέον ακατόρθωτο! Παλαιότερα, πριν 1-2 χρόνια λ.χ. δεν υπήρχε περίπτωση να καλέσω για τηλεφωνική/τεχνική εξυπηρέτηση και να μη μιλήσω με κάποιον αρμόδιο από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα, το πολύ-πολύ με 5-15 λεπτά αναμονή! ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ! Τώρα πλέον στα πόσα τηλεφωνήματα λέτε να το κατορθώσουμε; Στα 500; Στα 1000; "Τζόκερ" παίζουμε;;;</p><p></p><p>Φυσικά, προσπάθησα παράλληλα μήπως και μπορέσω τελικά να επικοινωνήσω μέσω της chat-εφαρμογής στο site της nova, όπου ο πρώτος συνομιλητής , που δεν ξέρω καν αν είναι κανονικός υπάλληλος (ή answer robot), γιατί υπήρχαν στιγμές που άλλα του έλεγα, άλλα μου έλεγε και γενικά δεν έδειχνε να αντιλαμβάνεται και πολλά-πολλά,τελικά αποφάσισε να με παραπέμψει σε κάποιον δεύτερο υπάλληλο και με έβαλε σε σειρά αναμονής 15 ατόμων. Όπως περίμενα στην αναμονή, λόγω βλάβης αποσυνδέθηκα από το ιντερνέτ (αυτό είναι άλλωστε και το τεχνικό πρόβλημα που έχω -συνεχείς αποσυνδέσεις και σημαντική πτώση της ταχύτητας- και για το οποίο θέλω να μιλήσω, τηλεφωνικά σαν άνθρωπος, με κάποιον υπεύθυνο από τη Nova). Αρχίζω ξανά την ίδια διαδικασία, 25 άτομα αυτή τη φορά στην αναμονή κι όταν επιτέλους έρχεται η σειρά μου, ο δεύτερος υπάλληλος (που αυτός ήταν τουλάχιστον κανονικός υπάλληλος κι αντιλαμβανόταν πλήρως τι του έλεγα χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι μιλούσες με 5χρονο) μου λέει ότι επειδή είναι "τεχνικής φύσεως" το πρόβλημα δεν είναι «αρμόδιος» να με βοηθήσει ο ίδιος και με έβαλε σε κάποια άλλη σειρά αναμονής για να μιλήσω με κάποιον «πιο αρμόδιο»! Σε αυτή τη νέα -τρίτη- σειρά αναμονής , η σειρά μου στην ουρά ήταν 1 (ήμουν ο αμέσως επόμενος δηλαδή), αλλά αν και περίμενα καθηλωμένος στο laptop για 2 και πλέον ώρες, ούτε μίλησα ποτέ, ούτε καν η σειρά μου άλλαξε! Όση ώρα περίμενα πάντως, έπαιρνα αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο 13731 (βράδυ φτάσαμε πλέον κι είχαμε ξεκινήσει την προσπάθεια από νωρίς το μεσημέρι) και το καλύτερο που κατάφερα αυτή τη φορά ήταν να ακούσω μέχρι 20 δευτερόλεπτα από το ηχογραφημένο μήνυμα πριν κοπεί η γραμμή (άκουγα δηλαδή το σημείο του μαγνητοφωνημένου μυνήματος όπου σε ενημερώνει ότι μπορείς αν θες εναλλακτικά να πας στο chat τεχνικής υποστήριξης ! Γελοίο δεν είναι; Από τη «σκύλα» στη «Χάριβδη» !). Ξαναγυρνώ λοιπόν στο Chat (που για 2 και πλέον ώρες ήμουν σε στη θέση αναμονής 1) και βλέπω έκπληκτος ότι δεν αναγράφεται πλέον η θέση αναμονής μου (δεν είχα αποσυνδεθεί ασφαλώς από την εφαρμογή), πληκτρολογώ ένα μήνυμα για να δω τι συμβαίνει και μου απαντάει το (μάλλον) "answer robot" που με βάζει σε κάποια άλλη –τέταρτη!- σειρά αναμονής (18 ατόμων αυτήν τη φορά), που μάλλον θα ήταν η αναμονή για τον πρώτο «αρμόδιο» (αυτόν όπου σε παραπέμπει το "answer robot" δηλαδή, γιατί όλα τα πράγματα έχουν και μια "ιεραρχία", ο δεύτερος "αρμόδιος" μόνο μπορεί να σε στείλει στον τρίτο "αρμόδιο" που είναι για τα τεχνικά ζητήματα, αν κι εσύ το είπες από την πρώτη στιγμή στον νοημοσύνης 5χρονου πρώτο "αρμόδιο") που φυσικά, όταν θα έφθανε η σειρά μου (από τη στιγμή που πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα) θα με έβαζε σε μια πέμπτη σειρά αναμονής κάποιου «πιο αρμοδίου», με το οποίο φυσικά δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να μιλήσεις ποτέ, όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο τηλέφωνο!</p><p></p><p>Σε τελική ανάλυση, αν είσαστε τόσο "απασχολημένοι" , εργαζόμενοι είμαστε κι εμείς και δεν είναι δυνατό να χάνουμε άσκοπα ώρες ολόκληρες κάθε μέρα, προσπαθώντας να μιλήσουμε με κάποιον αρμόδιο για τεχνική υποστήριξη, ως άνθρωπος με άνθρωπο (για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε). Μην μας παραπέμπεται λοιπόν σε τηλέφωνα δήθεν τεχνικής υποστήριξης, που δεν θα τα σηκώσετε ποτέ (όχι άλλο "δούλεμα"! ), αλλά δώστε λ.χ. τη δυνατότητα στους πελάτες σας, να σας ενημερώνουν με κάποιο sms κλπ ώστε να επικοινωνήσει κάποιος "αρμόδιος" μαζί τους το συντομότερο δυνατό, όπως λ.χ. θα έκανε οποιοδήποτε εταιρεία σέβεται τους πελάτες της, αν για οποιοδήποτε λόγο (με ευθύνη πάντως της ίδιας της εταιρείας) είναι πρακτικά αδύνατος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί της, για τεχνική υποστήριξη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kaviros, post: 1058711347, member: 52169"] Υπάρχει τελικά κάποιος τρόπος να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟVΑ; Εδώ και 3 μέρες έχω καλέσει πάνω από 100-150 φορές το 13731, κάποιες φορές και το 13831 (με χρέωση), κάλεσα πρωί – κάλεσα μεσημέρι – κάλεσα απόγευμα - κάλεσα βράδυ και πάντοτε συμβαίνει το ίδιο: στην καλύτερη περίπτωση ακούς 10-20 δευτερόλεπτα από κάποιο μαγνητοφωνημένο μήνυμα και εν συνεχεία η γραμμή "πέφτει" ή σε συνδέουν με το "υπερπέραν" (ούτε φωνή- ούτε ακρόαση), ενώ στη χειρότερη περίπτωση ακούς όλο το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, μπαίνεις κατόπιν σε κάποια αναμονή (που σου λέει λ.χ. «μέγιστος χρόνος αναμονής 20 λεπτά», ακούς μουσική, περιμένεις, περιμένεις, φτάνεις λ.χ. στα 5 λεπτά και φυσικά η γραμμή κόβεται και πάλι, ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΟΒΕΤΑΙ! Σε καμία περίπτωση δεν κατέστη δυνατό να μιλήσω με τον οποιοδήποτε, απ' ότι φαίνεται, αυτό είναι πλέον ακατόρθωτο! Παλαιότερα, πριν 1-2 χρόνια λ.χ. δεν υπήρχε περίπτωση να καλέσω για τηλεφωνική/τεχνική εξυπηρέτηση και να μη μιλήσω με κάποιον αρμόδιο από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα, το πολύ-πολύ με 5-15 λεπτά αναμονή! ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ! Τώρα πλέον στα πόσα τηλεφωνήματα λέτε να το κατορθώσουμε; Στα 500; Στα 1000; "Τζόκερ" παίζουμε;;; Φυσικά, προσπάθησα παράλληλα μήπως και μπορέσω τελικά να επικοινωνήσω μέσω της chat-εφαρμογής στο site της nova, όπου ο πρώτος συνομιλητής , που δεν ξέρω καν αν είναι κανονικός υπάλληλος (ή answer robot), γιατί υπήρχαν στιγμές που άλλα του έλεγα, άλλα μου έλεγε και γενικά δεν έδειχνε να αντιλαμβάνεται και πολλά-πολλά,τελικά αποφάσισε να με παραπέμψει σε κάποιον δεύτερο υπάλληλο και με έβαλε σε σειρά αναμονής 15 ατόμων. Όπως περίμενα στην αναμονή, λόγω βλάβης αποσυνδέθηκα από το ιντερνέτ (αυτό είναι άλλωστε και το τεχνικό πρόβλημα που έχω -συνεχείς αποσυνδέσεις και σημαντική πτώση της ταχύτητας- και για το οποίο θέλω να μιλήσω, τηλεφωνικά σαν άνθρωπος, με κάποιον υπεύθυνο από τη Nova). Αρχίζω ξανά την ίδια διαδικασία, 25 άτομα αυτή τη φορά στην αναμονή κι όταν επιτέλους έρχεται η σειρά μου, ο δεύτερος υπάλληλος (που αυτός ήταν τουλάχιστον κανονικός υπάλληλος κι αντιλαμβανόταν πλήρως τι του έλεγα χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι μιλούσες με 5χρονο) μου λέει ότι επειδή είναι "τεχνικής φύσεως" το πρόβλημα δεν είναι «αρμόδιος» να με βοηθήσει ο ίδιος και με έβαλε σε κάποια άλλη σειρά αναμονής για να μιλήσω με κάποιον «πιο αρμόδιο»! Σε αυτή τη νέα -τρίτη- σειρά αναμονής , η σειρά μου στην ουρά ήταν 1 (ήμουν ο αμέσως επόμενος δηλαδή), αλλά αν και περίμενα καθηλωμένος στο laptop για 2 και πλέον ώρες, ούτε μίλησα ποτέ, ούτε καν η σειρά μου άλλαξε! Όση ώρα περίμενα πάντως, έπαιρνα αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο 13731 (βράδυ φτάσαμε πλέον κι είχαμε ξεκινήσει την προσπάθεια από νωρίς το μεσημέρι) και το καλύτερο που κατάφερα αυτή τη φορά ήταν να ακούσω μέχρι 20 δευτερόλεπτα από το ηχογραφημένο μήνυμα πριν κοπεί η γραμμή (άκουγα δηλαδή το σημείο του μαγνητοφωνημένου μυνήματος όπου σε ενημερώνει ότι μπορείς αν θες εναλλακτικά να πας στο chat τεχνικής υποστήριξης ! Γελοίο δεν είναι; Από τη «σκύλα» στη «Χάριβδη» !). Ξαναγυρνώ λοιπόν στο Chat (που για 2 και πλέον ώρες ήμουν σε στη θέση αναμονής 1) και βλέπω έκπληκτος ότι δεν αναγράφεται πλέον η θέση αναμονής μου (δεν είχα αποσυνδεθεί ασφαλώς από την εφαρμογή), πληκτρολογώ ένα μήνυμα για να δω τι συμβαίνει και μου απαντάει το (μάλλον) "answer robot" που με βάζει σε κάποια άλλη –τέταρτη!- σειρά αναμονής (18 ατόμων αυτήν τη φορά), που μάλλον θα ήταν η αναμονή για τον πρώτο «αρμόδιο» (αυτόν όπου σε παραπέμπει το "answer robot" δηλαδή, γιατί όλα τα πράγματα έχουν και μια "ιεραρχία", ο δεύτερος "αρμόδιος" μόνο μπορεί να σε στείλει στον τρίτο "αρμόδιο" που είναι για τα τεχνικά ζητήματα, αν κι εσύ το είπες από την πρώτη στιγμή στον νοημοσύνης 5χρονου πρώτο "αρμόδιο") που φυσικά, όταν θα έφθανε η σειρά μου (από τη στιγμή που πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα) θα με έβαζε σε μια πέμπτη σειρά αναμονής κάποιου «πιο αρμοδίου», με το οποίο φυσικά δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να μιλήσεις ποτέ, όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο τηλέφωνο! Σε τελική ανάλυση, αν είσαστε τόσο "απασχολημένοι" , εργαζόμενοι είμαστε κι εμείς και δεν είναι δυνατό να χάνουμε άσκοπα ώρες ολόκληρες κάθε μέρα, προσπαθώντας να μιλήσουμε με κάποιον αρμόδιο για τεχνική υποστήριξη, ως άνθρωπος με άνθρωπο (για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε). Μην μας παραπέμπεται λοιπόν σε τηλέφωνα δήθεν τεχνικής υποστήριξης, που δεν θα τα σηκώσετε ποτέ (όχι άλλο "δούλεμα"! ), αλλά δώστε λ.χ. τη δυνατότητα στους πελάτες σας, να σας ενημερώνουν με κάποιο sms κλπ ώστε να επικοινωνήσει κάποιος "αρμόδιος" μαζί τους το συντομότερο δυνατό, όπως λ.χ. θα έκανε οποιοδήποτε εταιρεία σέβεται τους πελάτες της, αν για οποιοδήποτε λόγο (με ευθύνη πάντως της ίδιας της εταιρείας) είναι πρακτικά αδύνατος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί της, για τεχνική υποστήριξη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…