Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="johnar84" data-source="post: 1058790750" data-attributes="member: 32478"><p>Θα συμφωνισω απόλυτα. Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας από την πλευρά του κρίνει και αγοράζει ή όχι. Προσωπικά είμαι και ήμουν πάντα από τους συνδρομητές που δεν πιεζα ποτέ την εταιρία, ούτε φώναζα ποτέ για παροχές που άλλοι μπορεί να είχαν πιο φθηνα κλπ. Εάν πίστευα ότι αδικουμουν, ζητούσα ευγενικά να εξεταστεί ένα αίτημα να φτιάχτει το ότι με ενοχλούσε και εαν η εταιρία απαντουσε αρνητικά απλά για εμένα το θέμα έκλεινε εκεί και με το τελος του συμβολαίου μου, έφευγα χωρίς να δεχτώ πρόταση από savedesk (πάντα ευγενικά). Οι εταιρίες έχουν μάθει να τρέχουν τους πελάτες σε loyalty με το ποσό φωνάζουν στο τέλος, θρεφοντας το αίσθημα του χαζού καφενιακου καταναλωτή ("καλά με πήραν από την τάδε εταιρία γιατί έκανα αίτηση στην άλλη εταιρια και τους σκυλοεβρισα.... Τους έβαλα στην θέση τους να μάθουν"). Όσο κάποιος παρακαλά μια εταιρία και φωναζει τόσο η εταιρία τον κράτα δέσμιο μέχρι να του δώσει το τυράκι. </p><p>Το ζήτημα είναι να μην κανεις το χαριτι σε εκεινους που επενδύουν στο άθλιο μάρκετινγκ του" άσε τον πελάτη να παιδεύεται και να φωναζει στον κάθε υπάλληλο και μόλις βρεθει με το ένα πόδι έξω και έχουν σπάσει τα νεύρα του τότε θα του δώσω προσφορά να δει τι καλή εταιρία που είμαι". Η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά κατά την δική μου απόψη είναι η αβεβαιότητα να τρέφεται απο την εταιρία προς τον πελατη ώστε να ενεργεί προληπτικά και οχι κατασταλτηκα. Άρα ο φίλος που είχε κάποιες απαιτήσεις από την εταιρία για ευκολίες που κάποτε έδεινε έχει και εκείνος δίκιο αλλά το καλύτερο μέσον "τιμωριας" είναι να φύγει αθόρυβα. Πάντα τα παραπάνω με την ταπεινή μου και προσωπική άποψη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnar84, post: 1058790750, member: 32478"] Θα συμφωνισω απόλυτα. Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας από την πλευρά του κρίνει και αγοράζει ή όχι. Προσωπικά είμαι και ήμουν πάντα από τους συνδρομητές που δεν πιεζα ποτέ την εταιρία, ούτε φώναζα ποτέ για παροχές που άλλοι μπορεί να είχαν πιο φθηνα κλπ. Εάν πίστευα ότι αδικουμουν, ζητούσα ευγενικά να εξεταστεί ένα αίτημα να φτιάχτει το ότι με ενοχλούσε και εαν η εταιρία απαντουσε αρνητικά απλά για εμένα το θέμα έκλεινε εκεί και με το τελος του συμβολαίου μου, έφευγα χωρίς να δεχτώ πρόταση από savedesk (πάντα ευγενικά). Οι εταιρίες έχουν μάθει να τρέχουν τους πελάτες σε loyalty με το ποσό φωνάζουν στο τέλος, θρεφοντας το αίσθημα του χαζού καφενιακου καταναλωτή ("καλά με πήραν από την τάδε εταιρία γιατί έκανα αίτηση στην άλλη εταιρια και τους σκυλοεβρισα.... Τους έβαλα στην θέση τους να μάθουν"). Όσο κάποιος παρακαλά μια εταιρία και φωναζει τόσο η εταιρία τον κράτα δέσμιο μέχρι να του δώσει το τυράκι. Το ζήτημα είναι να μην κανεις το χαριτι σε εκεινους που επενδύουν στο άθλιο μάρκετινγκ του" άσε τον πελάτη να παιδεύεται και να φωναζει στον κάθε υπάλληλο και μόλις βρεθει με το ένα πόδι έξω και έχουν σπάσει τα νεύρα του τότε θα του δώσω προσφορά να δει τι καλή εταιρία που είμαι". Η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά κατά την δική μου απόψη είναι η αβεβαιότητα να τρέφεται απο την εταιρία προς τον πελατη ώστε να ενεργεί προληπτικά και οχι κατασταλτηκα. Άρα ο φίλος που είχε κάποιες απαιτήσεις από την εταιρία για ευκολίες που κάποτε έδεινε έχει και εκείνος δίκιο αλλά το καλύτερο μέσον "τιμωριας" είναι να φύγει αθόρυβα. Πάντα τα παραπάνω με την ταπεινή μου και προσωπική άποψη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…