Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Λάρς Φον Τρίερ – Lars von Trier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Photis" data-source="post: 791179" data-attributes="member: 744"><p><strong>Re: Λαρς φον Τρίερ</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Διαφωνώ ως εκεί που δεν πάει. Ο Bresson που επικαλείσαι μπορεί να ήταν λάτρεις του λιτού στον κινηματογράφο εντούτοις έκανε κινηματογράφο. Που πέρα από θέμα και ερμηνείες (που δεν είναι η πεμπτουσία του κινηματογράφου σύμφωνα με πολλούς που έχουν γράψει γι αυτόν) είναι και σκηνοθεσία, θέση μηχανής, σύνθεση κάδρου, και πολλά άλλα που αναδυκνύονται από τη δουλειά που βγάζουν ένα κάρο ειδικότητες που ο Τρίερς απλά θεωρεί ότι δεν τις χρειάζεται. Αναρωτηθήκαμε ποτέ τί είναι αυτό που χαρακτηρίζει μια ταινία; Τι είναι αυτό που την κατατάσει σε κατηγορίες; Πάνω από όλα (ναι και από το θέμα) πιστεύω ότι είναι το ύφος της. Γι αυτό και θεωρώ το production design ισάξιο με την σκηνοθεσία, το μοντάζ και τη φωτογραφία. Γιατί συμβάλλει ισόποσα με τα παραπάνω στη διαμόρφωση του ύφους της ταινίας. Με το dogma ο Τρίερς ήθελε να παίξει χωρίς φωτογράφους. Με το dogville χωρίς production design. Βρε καλά του λέω να βγάλει την επόμενη ταινία του σε paper να τελειώνουμε...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Photis, post: 791179, member: 744"] [b]Re: Λαρς φον Τρίερ[/b] Διαφωνώ ως εκεί που δεν πάει. Ο Bresson που επικαλείσαι μπορεί να ήταν λάτρεις του λιτού στον κινηματογράφο εντούτοις έκανε κινηματογράφο. Που πέρα από θέμα και ερμηνείες (που δεν είναι η πεμπτουσία του κινηματογράφου σύμφωνα με πολλούς που έχουν γράψει γι αυτόν) είναι και σκηνοθεσία, θέση μηχανής, σύνθεση κάδρου, και πολλά άλλα που αναδυκνύονται από τη δουλειά που βγάζουν ένα κάρο ειδικότητες που ο Τρίερς απλά θεωρεί ότι δεν τις χρειάζεται. Αναρωτηθήκαμε ποτέ τί είναι αυτό που χαρακτηρίζει μια ταινία; Τι είναι αυτό που την κατατάσει σε κατηγορίες; Πάνω από όλα (ναι και από το θέμα) πιστεύω ότι είναι το ύφος της. Γι αυτό και θεωρώ το production design ισάξιο με την σκηνοθεσία, το μοντάζ και τη φωτογραφία. Γιατί συμβάλλει ισόποσα με τα παραπάνω στη διαμόρφωση του ύφους της ταινίας. Με το dogma ο Τρίερς ήθελε να παίξει χωρίς φωτογράφους. Με το dogville χωρίς production design. Βρε καλά του λέω να βγάλει την επόμενη ταινία του σε paper να τελειώνουμε... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Λάρς Φον Τρίερ – Lars von Trier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…