Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Le Cinquième Élément - the Fifth Element
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Kosh" data-source="post: 1058953587" data-attributes="member: 1288"><p style="text-align: center"> </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Κάθε ταινία έχει το θρύλο της. Το «Πέμπτο Στοιχείο» θέλει το Γάλλο δημιουργό, 16 ετών, μοναχοπαίδι και εσώκλειστο στο σχολείο, να σκαρώνει παραμύθια.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Ένα από αυτά μιλούσε για κάποιον ταξιτζή στη Νέα Υόρκη του μέλλοντος. Ήταν πρώην πεζοναύτης και πολεμούσε το Κακό, που απειλούσε να εξαπλωθεί στο σύμπαν. Σχεδόν τριάντα χρόνια αργότερα, έχοντας ήδη καθιερωθεί ως σκηνοθέτης («Απέραντο Γαλάζιο», «Νικίτα», «Λεόν»), ο Λικ Μπεσόν κατάφερε να υλοποιήσει εκείνη την παλιά ιστορία. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Με τη βοήθεια Αμερικανού σεναριογράφου και με τα 94 εκατομμύρια δολάρια της παραγωγής «συμμάζεψε» το αρχικό σενάριο των 250 σελίδων, επιστράτευσε πρωτοπόρους σκιτσογράφους και το σχεδιαστή μόδας Ζαν Πολ Γκοτιέ και κινηματογράφησε την πρώτη ευρωπαϊκή υπερπαραγωγή φαντασίας, με ψηφιακά εφέ, εντυπωσιακές λήψεις και με πλάσματα της φαντασίας.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Οι κριτικοί και οι σινεφίλ δεν πείσθηκαν. Στις Κάννες μάλιστα, όπου το «Πέμπτο Στοιχείο» άνοιξε τη διοργάνωση του 1997, η ταινία αποδοκιμάστηκε. Όμως, το ευρύ κοινό την αγκάλιασε. Ειδικά στα οικιακά φορμά, χάρη στην εξαιρετική του ποιότητα, το «Fifth Element» έγινε ένα από τα… ψηφιακά αντικείμενα του πόθου.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Από όλα έχει το έργο:</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[MEDIA=youtube]vBc-7pEtxgo[/MEDIA]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><h3>Mondoshawans And The Supreme Being | The Fifth Element | Creature Features</h3></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Ρετρό εισαγωγή στην Αίγυπτο του 1914. Μια Νέα Υόρκη, στην οποία τα οχήματα κινούνται οριζοντίως και… καθέτως στους δρόμους της πόλης. Διαστημικά ξενοδοχεία πολυτελείας σε τροχιά γύρω από κάποιον μακρινό πλανήτη. Εξωγήινους που αλλάζουν μορφή και άλλους που διαθέτουν μεταλλικά σώματα και μικροσκοπικά κεφάλια. Μια εξωγήινη ντίβα της όπερας με φωνή που έχει έκταση πέντε οκτάβες. Προηγμένα όπλα. Ανασύνθεση σώματος από ένα μικρό κομμάτι</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[MEDIA=youtube]FsJp7YGLXLU[/MEDIA]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><h3>Connecting The Elements | The Fifth Element | Creature Features</h3></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">. Και φυσικά συγκρούσεις, καταδιώξεις, πιστολίδι και μια έκρηξη σε εσωτερικό χώρο, που παραλίγο να προκαλέσει πυρκαγιά στα βρετανικά στούντιο στα οποία γυρίστηκε η ταινία.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Πίσω από αυτό το… πανηγύρι κρύβονται διάσημοι δημιουργοί. Μολονότι για τους σκηνικούς χώρους δούλεψε ομάδα ευρωπαίων σχεδιαστών και γραφιστών, τις γενικές κατευθύνσεις έδωσαν οι σκιτσογράφοι Moebius και Ζαν Κλοντ Μεζιέρ. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Τα ρούχα έχει σχεδιάσει ο Ζαν Πολ Γκοτιέ. Όπως λέει στη συνέντευξή του, εργάστηκε ως «υπάλληλος», υπηρετώντας το όραμα του σκηνοθέτη. Η μουσική ανήκει στον Ερίκ Σερά. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Ωστόσο, το soundtrack της ταινίας περιλαμβάνει και γνωστά τραγούδια, όπως μια επιτυχία του Αλγερινού τραγουδιστή Khaled που ακούγεται κατά τη διάρκεια της καταδίωξης με τα ιπτάμενα οχήματα. Τέλος, τα ψηφιακά εφέ ανέλαβε η εταιρεία Digital Domain. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Στο φιλμ υπάρχουν πάνω από 200 ψηφιακά πλάνα και περισσότερες από 100 λήψεις, οι οποίες έχουν υποστεί ψηφιακή επεξεργασία. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Στο ένθετο έντυπο βρίσκει κανείς αρκετές πληροφορίες σχετικά με την παραγωγή. Αυτό που δεν βρίσκει είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο Γάλλος σκηνοθέτης ερωτεύτηκε τη Μίλα Γιόβοβιτς. </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Παρά την απαράδεκτη πρώτη της εμφάνιση («Επιστροφή στη Γαλάζια λίμνη»), το πανέμορφο μοντέλο από την Ουκρανία χρίστηκε ξανά πρωταγωνίστρια, οδηγώντας στην καταστροφή την αμέσως επόμενη ταινία του Μπεσόν («Ιωάννα της Λορένης»).</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[URL unfurl="true"]https://www.in.gr/2004/07/01/entertainment/fifth-element-the-kritiki/[/URL]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kosh, post: 1058953587, member: 1288"] [center] Κάθε ταινία έχει το θρύλο της. Το «Πέμπτο Στοιχείο» θέλει το Γάλλο δημιουργό, 16 ετών, μοναχοπαίδι και εσώκλειστο στο σχολείο, να σκαρώνει παραμύθια. Ένα από αυτά μιλούσε για κάποιον ταξιτζή στη Νέα Υόρκη του μέλλοντος. Ήταν πρώην πεζοναύτης και πολεμούσε το Κακό, που απειλούσε να εξαπλωθεί στο σύμπαν. Σχεδόν τριάντα χρόνια αργότερα, έχοντας ήδη καθιερωθεί ως σκηνοθέτης («Απέραντο Γαλάζιο», «Νικίτα», «Λεόν»), ο Λικ Μπεσόν κατάφερε να υλοποιήσει εκείνη την παλιά ιστορία. Με τη βοήθεια Αμερικανού σεναριογράφου και με τα 94 εκατομμύρια δολάρια της παραγωγής «συμμάζεψε» το αρχικό σενάριο των 250 σελίδων, επιστράτευσε πρωτοπόρους σκιτσογράφους και το σχεδιαστή μόδας Ζαν Πολ Γκοτιέ και κινηματογράφησε την πρώτη ευρωπαϊκή υπερπαραγωγή φαντασίας, με ψηφιακά εφέ, εντυπωσιακές λήψεις και με πλάσματα της φαντασίας. Οι κριτικοί και οι σινεφίλ δεν πείσθηκαν. Στις Κάννες μάλιστα, όπου το «Πέμπτο Στοιχείο» άνοιξε τη διοργάνωση του 1997, η ταινία αποδοκιμάστηκε. Όμως, το ευρύ κοινό την αγκάλιασε. Ειδικά στα οικιακά φορμά, χάρη στην εξαιρετική του ποιότητα, το «Fifth Element» έγινε ένα από τα… ψηφιακά αντικείμενα του πόθου. Από όλα έχει το έργο: [MEDIA=youtube]vBc-7pEtxgo[/MEDIA] [HEADING=2]Mondoshawans And The Supreme Being | The Fifth Element | Creature Features[/HEADING] Ρετρό εισαγωγή στην Αίγυπτο του 1914. Μια Νέα Υόρκη, στην οποία τα οχήματα κινούνται οριζοντίως και… καθέτως στους δρόμους της πόλης. Διαστημικά ξενοδοχεία πολυτελείας σε τροχιά γύρω από κάποιον μακρινό πλανήτη. Εξωγήινους που αλλάζουν μορφή και άλλους που διαθέτουν μεταλλικά σώματα και μικροσκοπικά κεφάλια. Μια εξωγήινη ντίβα της όπερας με φωνή που έχει έκταση πέντε οκτάβες. Προηγμένα όπλα. Ανασύνθεση σώματος από ένα μικρό κομμάτι [MEDIA=youtube]FsJp7YGLXLU[/MEDIA] [HEADING=2]Connecting The Elements | The Fifth Element | Creature Features[/HEADING] . Και φυσικά συγκρούσεις, καταδιώξεις, πιστολίδι και μια έκρηξη σε εσωτερικό χώρο, που παραλίγο να προκαλέσει πυρκαγιά στα βρετανικά στούντιο στα οποία γυρίστηκε η ταινία. Πίσω από αυτό το… πανηγύρι κρύβονται διάσημοι δημιουργοί. Μολονότι για τους σκηνικούς χώρους δούλεψε ομάδα ευρωπαίων σχεδιαστών και γραφιστών, τις γενικές κατευθύνσεις έδωσαν οι σκιτσογράφοι Moebius και Ζαν Κλοντ Μεζιέρ. Τα ρούχα έχει σχεδιάσει ο Ζαν Πολ Γκοτιέ. Όπως λέει στη συνέντευξή του, εργάστηκε ως «υπάλληλος», υπηρετώντας το όραμα του σκηνοθέτη. Η μουσική ανήκει στον Ερίκ Σερά. Ωστόσο, το soundtrack της ταινίας περιλαμβάνει και γνωστά τραγούδια, όπως μια επιτυχία του Αλγερινού τραγουδιστή Khaled που ακούγεται κατά τη διάρκεια της καταδίωξης με τα ιπτάμενα οχήματα. Τέλος, τα ψηφιακά εφέ ανέλαβε η εταιρεία Digital Domain. Στο φιλμ υπάρχουν πάνω από 200 ψηφιακά πλάνα και περισσότερες από 100 λήψεις, οι οποίες έχουν υποστεί ψηφιακή επεξεργασία. Στο ένθετο έντυπο βρίσκει κανείς αρκετές πληροφορίες σχετικά με την παραγωγή. Αυτό που δεν βρίσκει είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο Γάλλος σκηνοθέτης ερωτεύτηκε τη Μίλα Γιόβοβιτς. Παρά την απαράδεκτη πρώτη της εμφάνιση («Επιστροφή στη Γαλάζια λίμνη»), το πανέμορφο μοντέλο από την Ουκρανία χρίστηκε ξανά πρωταγωνίστρια, οδηγώντας στην καταστροφή την αμέσως επόμενη ταινία του Μπεσόν («Ιωάννα της Λορένης»). [URL unfurl="true"]https://www.in.gr/2004/07/01/entertainment/fifth-element-the-kritiki/[/URL] [/center] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Le Cinquième Élément - the Fifth Element
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…