LG εγγύηση - Κοροϊδία;

cmilion

New member
28 November 2009
7
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός αρκετά καλου συστήματος home theater με HTPC, projector, και δυστυχώς για τηλεόραση έχω μια LG 47 ιντσών LE5550 LED. Γράφω δυστυχώς γιατί μετά απο 18 μήνες στη κατοχή μου η τηλεόραση χάλασε αφού η μισή οθόνη δείχνει ασπρόμαυρα. Κάλεσα το service της LG να μου την επισκευάσουν αφου όπως καταλαβαίνετε η τηλεόραση καλύπτεται απο εγγύηση 2 χρόνων. Παρόλα αυτα έλαβα τηλέφωνο απο την LG και με ενημερώσαν ότι η τηλεοραση έχει υγρασια και η εγγύηση δεν καλύπτει τη βλαβη! Ειλικρινά έπεσα απο τα σύννεφα γιατι όπως κατάλαβαινεται έχοντας επενδύσει αρκετές χιλιάδες για το σύστημα μου η προσεκτική φροντίδα του αποτελεί βασικό μου μέλημα τους δύσκολους καιρούς που περνάμε. Η τηλεόραση Ποτέ δεν έχει έρθει σε επαφή με οτιδήποτε υγρό (ξεσκονισμα παντα με στεγνό πανι) και φυσικά δεν έχει καποιο χτύπημα. Μίλησα 2 φορες με το service της LG χωρίς να μπορέσουν να τεκμηριώσουν την αποψή τους. Θέλω να καταλάβω τι μπορώ να κάνω για να διεκδικήσω το δικαιωμά μου για εγγύηση; Ευχαριστω εκ των προτέρων για τις πρότασεις σας.
 

flaski

AVClub Addicted Member
6 July 2012
1,728
Αθήνα
Ξεκίνα από εδώ με μια καταγγελία: http://www.synigoros.gr και βλέπεις για την συνέχεια. Στον κατάστημα από όπου την πήρες τι σου λένε? Συνήθως αυτοί τις παραλαμβάνουν.
 

cmilion

New member
28 November 2009
7
Τη τηλεόραση την αγόρασα απο media markt αλλα πήγα απ´ευθειας στη LG και δε μίλησα μαζί τους. Πιστεύετε ότι θα βοηθήσει αν πάω τώρα στη media;
 
Re: Απάντηση: LG εγγύηση - Κοροϊδία;

Τη τηλεόραση την αγόρασα απο media markt αλλα πήγα απ´ευθειας στη LG και δε μίλησα μαζί τους. Πιστεύετε ότι θα βοηθήσει αν πάω τώρα στη media;
Φυσικα.Σε προβλημα φιλου με μια plasma η αντιπροσωπεια εκανε το κουνελι,μολις πηρα τον υπευθυνο μεγαλου καταστηματος στο Ηρακλειο απο το οποιο αγοραστηκε η tv εστειλε αυθημερον τεχνικο και τη φορτωσε.Το πανελ αλλαχθηκε και σε μια εβδομαδα του επεστραφη.
 

cmilion

New member
28 November 2009
7
Τη τηλεόραση μου αυτή τη στγμή την έχει ένα εξουσιοδοτημένο service της LG το οποίο υποστηρίζει τη δικαιολογία για την υγρασία. Θα προσπαθήσω και με τη media αλλα φοβάμαι ότι θα τους επηρεάσουν.
 

Fleur de Lis

Senior Member
23 November 2009
430
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αυτο με την υγρασια ειναι η συνηθισμενη διακιολογια. Καταγγελια στο Υπουργειο Εμποριου και να δεις για ποτε θα την φτιαξουν.
Νομιζω ειναι γενικη γραμματεια προστασιας καταναλωτη. Τριξε τους λιγακι τα δοντια. Δεν την ειχες σε Beach Bar για να μαζεψει υγρασια, σε σαλονι την ειχες...
 

cmilion

New member
28 November 2009
7
Συμφωνώ. Όμως τελικά το θέμα είναι ότι για να βρω το δίκιο μου πρεπει να μιλήσω δε ξέρω και εγώ πόσες φορές με την εταιρία, να πάω στο κατάστημα και δε ξέρω τι θα χρειαστεί ακόμα. Τελικά πως μας προστατεύουν οι νόμοι απο την LG και τη κάθε LG που μας ταλαιπωρεί-κοροϊδεύει?
 

tsiouficto

Senior Member
7 November 2010
631
Athens, Greece
Στον συνήγορο του καταναλωτή πρέπει να απευθυνθεί

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

Ειδικότερα τέτοια θέματα με εγγυήσεις τα λύνουν. Με έχουν εξυπηρετήσει και έχω πάρει λεφτά πίσω από τηλεόραση επειδή είχε πολύ clouding ένα συγκεριμένο μοντέλο. Φαντάσου πόσο πολύ τους ζάλισαν.
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,743
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Να υποθεω οτι η απαντηση που σου εδωσαν σχετικα με την υγρασια ηταν προφορικη.
Να την ζητησεις γραπτη.
Tο εξουσιοδοτημενο service διαγνωσε την υγρασια? Αν ναι, τοτε καλο ειναι να απευθυνθείς στο κεντρικο service.
Καλο ειναι να πας με τον συνηγορο του καταναλωτη γιατι αν πας σε δικηγορο ....με τα λεφτα που θα δωσεις θα αγορασεις άλλη TV (εκτος εαν εχεις καποιον δικο σου).

Ασχετο. Το μοντελο ειναι 18μηνων και δεν υπαρχει καθολου σε ελληνικα site εστω και με googling?
 

mmanous13

New member
23 December 2008
90
αθηνα
Παρόμοιο προβλημα ειχε ο πατερας μου που αγορασε μια τηλεοραση LG απο το πλαισιο. Του χαλασε μετα απο μικρο χρονικο διαστημα. Η τελεοραση για ενα χρονικο διαστημα πηγαινε μεταξυ αντιπροσωπιας και σπιτιου του πατερα μου (τουλαχιστον 10 φορες) αλλα το προβλημα δεν διορθωνοταν. Τελικα ο πατερας μου απευθυνθηκε στοσ συνηγορο του καταναλωτη και μετα απο συντομο χρονικο διαστημα, ηρθαν απο το πλαισιο του πηραν την τηλεοραση και του ειπαν να αγορασει οποια αλλη τηλεοραση θελει. Πάντως η εξυπηρετηση της συγκεκριμενης αντιπροσωπιας απο αυτα που συμβαινουν σε φιλους και γνωστους δεν ειναι και η καλυτερη.
 

cmilion

New member
28 November 2009
7
Η καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έγινε σημερα. Θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα.