Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG 50UK6950 - Κολλημένo(α) Pixel.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sir Teraflop" data-source="post: 1058273719" data-attributes="member: 55113"><p>Έχουν πλάκα εκεί στα MM....</p><p></p><p>- Καλώ το πρωί στο τηλέφωνο που μου έδωσε το προηγούμενο βράδυ το κέντρο εξυπηρέτησης τους - το σηκώνει ένας τυπάς - φάση "χάρη κάνω που σου μιλάω" του εξηγώ το πρόβλημα - μου λέει κύριε συμβόλαιο έχετε? Λέω τι συμβόλαιο. Συμβόλαιο με την ασφαλιστική εταιρεία. Του λέω όχι - απόδειξη αγοράς - κοιτάω και στο email που μου ήρθε, δεν βλέπω τίποτα. Ε κάντε μου την χάρη και κλείστε γιατί έχω και να εξυπηρετήσω και άλλον κόσμο...!!!! (Τελικά ήταν της ασφαλιστικής που κάνει την επέκταση εγγύησης)....</p><p></p><p>- Ξανατηλεφωνώ στα MM (στο κέντρο δηλαδή), το σηκώνει μια κοπελίτσα και μου σκάει το παραμύθι "εεεε... ξέρετε κύριε αυτή τη εγγύηση ενεργοποιείται 2 χρόνια μετά και σε 10 μέρες θα σας έρθει και το συμβόλαιο. Της λέω το πρόβλημα - και μου λέει θα την πάτε σε ένα κατάστημα κοντά σας. Όχι τηλεόραση αντικατάστασης, ούτε μπρίκι δίνουν για 2 χρόνια. Για παραλαβή από αυτούς ούτε λόγος. Κατά τα άλλα διαφημίζουν 5 χρόνια κτλ. Τέσπα.</p><p></p><p>- Ξανατηλεφωνώ το μεσημέρι - μήπως έκανε λάθος η κοπελίτσα, τα ίδια μου είπε και άλλος. Του λέω εγώ πως διασφαλίζομαι και εσείς (....) ότι με την μεταφορά αν συμβεί κάτι δεν θα μου ρίξετε το φταίξιμο. Για να μην πολυλογώ μου συνιστούσε έντονα να μην την μεταφέρω στο κατάστημα αλλά να καλέσω την LG, γιατί και αυτοί το ίδιο θα κάνανε κτλ... Όπως καταλαβαίνετε ακολούθησε έντονη συζήτηση.</p><p></p><p>Εν τέλει, προκειμένου να αποφύγω την μεταφορά γιατί θα έπρεπε να υποχρεωθώ σε φίλο, λέω δεν παίρνω και στην LG?</p><p></p><p>Εκεί επιτέλους αφού εξιστόρησα τα παραπάνω, κατάλαβε ο άνθρωπος τι έγινε μου ζήτησε τα στοιχεία μου ώστε να έρθει τελικώς αύριο τεχνικός ή όποτε κανονίσουμε. </p><p></p><p>Ήταν όμως σαφής ότι το πρόβλημα εφόσον διαπιστωθεί - χρήζει αντικατάστασης. Για να δούμε. Είμαι περίεργος πως θα το χειριστούν από την LG - άλλωστε έχω αρκετές μέρες για υπαναχώρηση (14 είναι ημερολογιακές) τις οποίες επέκτεινα επιτηδευμένα στις 28 με την εγγραφή μου στο MM Club.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sir Teraflop, post: 1058273719, member: 55113"] Έχουν πλάκα εκεί στα MM.... - Καλώ το πρωί στο τηλέφωνο που μου έδωσε το προηγούμενο βράδυ το κέντρο εξυπηρέτησης τους - το σηκώνει ένας τυπάς - φάση "χάρη κάνω που σου μιλάω" του εξηγώ το πρόβλημα - μου λέει κύριε συμβόλαιο έχετε? Λέω τι συμβόλαιο. Συμβόλαιο με την ασφαλιστική εταιρεία. Του λέω όχι - απόδειξη αγοράς - κοιτάω και στο email που μου ήρθε, δεν βλέπω τίποτα. Ε κάντε μου την χάρη και κλείστε γιατί έχω και να εξυπηρετήσω και άλλον κόσμο...!!!! (Τελικά ήταν της ασφαλιστικής που κάνει την επέκταση εγγύησης).... - Ξανατηλεφωνώ στα MM (στο κέντρο δηλαδή), το σηκώνει μια κοπελίτσα και μου σκάει το παραμύθι "εεεε... ξέρετε κύριε αυτή τη εγγύηση ενεργοποιείται 2 χρόνια μετά και σε 10 μέρες θα σας έρθει και το συμβόλαιο. Της λέω το πρόβλημα - και μου λέει θα την πάτε σε ένα κατάστημα κοντά σας. Όχι τηλεόραση αντικατάστασης, ούτε μπρίκι δίνουν για 2 χρόνια. Για παραλαβή από αυτούς ούτε λόγος. Κατά τα άλλα διαφημίζουν 5 χρόνια κτλ. Τέσπα. - Ξανατηλεφωνώ το μεσημέρι - μήπως έκανε λάθος η κοπελίτσα, τα ίδια μου είπε και άλλος. Του λέω εγώ πως διασφαλίζομαι και εσείς (....) ότι με την μεταφορά αν συμβεί κάτι δεν θα μου ρίξετε το φταίξιμο. Για να μην πολυλογώ μου συνιστούσε έντονα να μην την μεταφέρω στο κατάστημα αλλά να καλέσω την LG, γιατί και αυτοί το ίδιο θα κάνανε κτλ... Όπως καταλαβαίνετε ακολούθησε έντονη συζήτηση. Εν τέλει, προκειμένου να αποφύγω την μεταφορά γιατί θα έπρεπε να υποχρεωθώ σε φίλο, λέω δεν παίρνω και στην LG? Εκεί επιτέλους αφού εξιστόρησα τα παραπάνω, κατάλαβε ο άνθρωπος τι έγινε μου ζήτησε τα στοιχεία μου ώστε να έρθει τελικώς αύριο τεχνικός ή όποτε κανονίσουμε. Ήταν όμως σαφής ότι το πρόβλημα εφόσον διαπιστωθεί - χρήζει αντικατάστασης. Για να δούμε. Είμαι περίεργος πως θα το χειριστούν από την LG - άλλωστε έχω αρκετές μέρες για υπαναχώρηση (14 είναι ημερολογιακές) τις οποίες επέκτεινα επιτηδευμένα στις 28 με την εγγραφή μου στο MM Club. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG 50UK6950 - Κολλημένo(α) Pixel.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…