Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG 50UK6950 - Κολλημένo(α) Pixel.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sir Teraflop" data-source="post: 1058276422" data-attributes="member: 55113"><p>Αύριο είναι η καταληκτική ημερομηνία υποτίθεται όπου το outsourced service της LG με τον τεχνικό (οδηγός στην πραγματικότητα) θα απαντήσει πως θα χειριστεί η LG το stuck pixel(s).</p><p></p><p>Από ότι διάβασα - εδώ και στο net γενικά υπήρξαν θεματάκια με το συγκεκριμένο σε -"πουλος" service και η αλήθεια είναι ότι αγχωθεί όχι μόνο για το αν θα λάβω απάντηση αύριο αλλά και για την απάντηση την ίδια.</p><p></p><p>Η επιλογές που τίθενται - υποτίθεται είναι:</p><p></p><p>- Επισκευή panel (δεν είναι αποδεκτό κάτι τέτοιο)</p><p></p><p>- Αντικατάσταση τηλεόρασης (από ποιόν - πως?) - σκέφτομαι να πάρω το χαρτί που λέει για αντικατάσταση και να πάω στα MM και να ζητήσω επιστροφή του προϊόντος και πίστωση του ποσού πληρωμής στο λογαριασμό μου για αγορά άλλης τηλεόρασης μιας και έχασα την εμπιστοσύνη σε αυτό αλλά και στην εταιρεία.</p><p></p><p>- Μη αναγνώριση του ελαττώματος ως "φυσιολογικό" αλλά υπαρκτό ως case καίτοι από το τηλεφωνικό κέντρο της LG με διαβεβαίωσαν ότι είναι απλά είναι κάτι τυπικό και ότι χρήζει αντικατάστασης.</p><p></p><p>- Να μην μου απαντήσουν καν και αύριο.</p><p></p><p>Σε συνέχεια του προηγούμενου post να αναφέρω ότι η τηλεόραση παρελήφθη την Τετάρτη από τον "τεχνικό" οδηγό - ο οποίος μιας και ότι είχα φτάσει στο σπίτι από την εργασία μου εκτάκτως για την διαδικασία - την είχα λειτουργική προκειμένου να την επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (youtube κτλ...) και υποδεικνύοντας το πρόβλημα (το φωτεινό pixel) έτριψε το panel λες και ήταν σκόνη που θα έφευγε..... Προς τούτο ενημέρωσα φυσικά την LG την επόμενη μέρα. Όπως και για το ότι δεν είχα συσκευασία για τις βίδες της βάσης - μετατράπηκε η πλαστική συσκευασία σε σακούλα για τις βίδες ή μάλλον μέρη της..... Έλεος. Μέχρι και το καλώδιο τροφοδοσίας ξέχασε. Παρόλα αυτά και δεν το πρόσεξα (<---stupid me) στο χαρτί παραλαβής σημείωσε "παρελήφθη με επιφύλαξη για τα καμμένα pixel". Τελικά τι είναι οδηγός ή τεχνικός??? (Ήταν δύο άτομα...). Ως οδηγός συστήθηκε αλλά το panel το γέμισε δακτυλιές κανονικά σαν ....τεχνικός...</p><p></p><p>Συνοπτικά στα παραπάνω σενάρια - όποιος μπορεί να συμβουλεύσει κάτι θα τον ευχαριστούσα.</p><p></p><p>Το DoA μου στο κατάστημα λήγει την Παρασκευή. Η αγορά ήταν μέσω internet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sir Teraflop, post: 1058276422, member: 55113"] Αύριο είναι η καταληκτική ημερομηνία υποτίθεται όπου το outsourced service της LG με τον τεχνικό (οδηγός στην πραγματικότητα) θα απαντήσει πως θα χειριστεί η LG το stuck pixel(s). Από ότι διάβασα - εδώ και στο net γενικά υπήρξαν θεματάκια με το συγκεκριμένο σε -"πουλος" service και η αλήθεια είναι ότι αγχωθεί όχι μόνο για το αν θα λάβω απάντηση αύριο αλλά και για την απάντηση την ίδια. Η επιλογές που τίθενται - υποτίθεται είναι: - Επισκευή panel (δεν είναι αποδεκτό κάτι τέτοιο) - Αντικατάσταση τηλεόρασης (από ποιόν - πως?) - σκέφτομαι να πάρω το χαρτί που λέει για αντικατάσταση και να πάω στα MM και να ζητήσω επιστροφή του προϊόντος και πίστωση του ποσού πληρωμής στο λογαριασμό μου για αγορά άλλης τηλεόρασης μιας και έχασα την εμπιστοσύνη σε αυτό αλλά και στην εταιρεία. - Μη αναγνώριση του ελαττώματος ως "φυσιολογικό" αλλά υπαρκτό ως case καίτοι από το τηλεφωνικό κέντρο της LG με διαβεβαίωσαν ότι είναι απλά είναι κάτι τυπικό και ότι χρήζει αντικατάστασης. - Να μην μου απαντήσουν καν και αύριο. Σε συνέχεια του προηγούμενου post να αναφέρω ότι η τηλεόραση παρελήφθη την Τετάρτη από τον "τεχνικό" οδηγό - ο οποίος μιας και ότι είχα φτάσει στο σπίτι από την εργασία μου εκτάκτως για την διαδικασία - την είχα λειτουργική προκειμένου να την επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (youtube κτλ...) και υποδεικνύοντας το πρόβλημα (το φωτεινό pixel) έτριψε το panel λες και ήταν σκόνη που θα έφευγε..... Προς τούτο ενημέρωσα φυσικά την LG την επόμενη μέρα. Όπως και για το ότι δεν είχα συσκευασία για τις βίδες της βάσης - μετατράπηκε η πλαστική συσκευασία σε σακούλα για τις βίδες ή μάλλον μέρη της..... Έλεος. Μέχρι και το καλώδιο τροφοδοσίας ξέχασε. Παρόλα αυτά και δεν το πρόσεξα (<---stupid me) στο χαρτί παραλαβής σημείωσε "παρελήφθη με επιφύλαξη για τα καμμένα pixel". Τελικά τι είναι οδηγός ή τεχνικός??? (Ήταν δύο άτομα...). Ως οδηγός συστήθηκε αλλά το panel το γέμισε δακτυλιές κανονικά σαν ....τεχνικός... Συνοπτικά στα παραπάνω σενάρια - όποιος μπορεί να συμβουλεύσει κάτι θα τον ευχαριστούσα. Το DoA μου στο κατάστημα λήγει την Παρασκευή. Η αγορά ήταν μέσω internet. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG 50UK6950 - Κολλημένo(α) Pixel.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…