Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Werewolf" data-source="post: 1058453988" data-attributes="member: 21057"><p>Μου φαινεται πως πρεπει να ανοιξουμε και ενα θεμα που να αφορα την συμπεριφορα καταστηματων/σερβις για εκεινες τις περιπτωσεις που ο πελατης εχει δικιο, αλλα που να το βρει.</p><p></p><p>Αναφερομαι συγκεκριμενα στην περιπτωση του φιλου mensanos οπου η B7 του εβγαλε ενα τετραγωνο Burn in στο κεντρο της οθονης, ενδειξη οτι προκειται για την αστοχια υλικου που παρουσιαζει το συγκεκριμενο μοντελο.</p><p></p><p>Μολις πληροφορηθηκα την απαντηση που του εδωσε ο κωτσοβολος, στην ερωτηση αν την διαγνωση την εκαναν αυτοι ή την εστειλαν στην LG.</p><p></p><p>Η απαντηση του κωτσοβολου ηταν η εξης:</p><p>-------------------------</p><p>"Κατόπιν ελέγχου στη συσκευή σας εντοπίσθηκε αποτύπωμα στην οθόνη <strong>από φαινόμενο μνήμης</strong>. Σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχουμε λάβει από την αντιπροσωπεία, η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας."</p><p>--------------------------</p><p></p><p>Ζεσταματα, παγωματα, αποτυπωματα και...φαινομενα μνημης, ολα μαζι για να δικαιολογησουν το γεγονος πως ο κωτσοβολος ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ την τηλεοραση στην LG για να την ελεγξουν εκεινοι.</p><p></p><p>Ειδαν Burn in, το βαφτισαν "κακη χρηση" και αντε γεια εσυ και η πενταετης εγγυηση σου. ?</p><p>Και αν η συσκευη εχει αστοχια υλικου ΠΩΣ θα το βρει το επισημο σερβις της lg αν δεν την στειλετε ποτέ. ?</p><p></p><p>Πεταξαν κι ενα "φαινομενο μνημης" λες και μιλαμε για Burn in των PLASMA τηλεορασεων.</p><p>Που αν το παμε κι ακομα πιο τεχνικα, ουτε καν Burn in δεν εχει με την στενη εννοια του ορου.</p><p></p><p>Ουσιαστικα αστοχια υλικου εχει, δηλαδη λαθος calibration του compensation cycle απο το εργοστασιο. Δεν δουλευει σωστα το cc και προκαλεσε το προβλημα.</p><p></p><p>Στο ερωτημα του στην LG περι του burn in γενικα, του απαντησαν:</p><p></p><p>"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in <strong>εκτιμάται </strong>κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, <strong>το οποίο κρίνει </strong>για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος."</p><p></p><p>Mε λιγα λογια η νοοτροπια και συμπεριφορα της LG προς ωρας δεν φαινεται να εχει αλλαξει. </p><p>ΑΝ διαπιστωσει οποιαδηποτε αστοχια στην tv που προκαλεσει burn in ή οτι αλλο ΟΧΙ απο κακη χρηση του χρηστη, μια χαρα ανταποκρινεται (μεχρι τωρα) και αντικαθιστα τα πανελ ή την Tv αν υπαρχει ελλειψη ανταλλακτικων λογω παλαιοτητας μοντελου.</p><p></p><p>Ειλικρινα εχουν αρχισει να με ανησυχουν αυτες οι 5ετεις επεκτασεις τηλεορασεων. Γιατι και απο κανα δυο αλλες 2-3 περιπτωσεις (εκτος φορουμ) εχω μαθει οτι καποιες αλυσιδες, προσπαθουν να ριξουν την υπαιτιοτητα στον χρηστη, λογω κακης χρησης κλπ.</p><p></p><p>Αναμενουμε τη συνεχεια για το αν ο κωτσοβολος θα δεχτει να στειλει την Oled στην LG για να κανει εκεινη τον ελεγχο.</p><p>Θα ηθελα ο φιλος mensanos να ποσταρει την οποια καταληξη εδω για να μαθουμε κι εμεις.</p><p></p><p>Ελπιζω κι ευχομαι η τηλεοραση να καταληξει στο επισημο σερβις και να διαγνωστει η αστοχια υλικου, ωστε ολα να εχουν αισιο τελος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Werewolf, post: 1058453988, member: 21057"] Μου φαινεται πως πρεπει να ανοιξουμε και ενα θεμα που να αφορα την συμπεριφορα καταστηματων/σερβις για εκεινες τις περιπτωσεις που ο πελατης εχει δικιο, αλλα που να το βρει. Αναφερομαι συγκεκριμενα στην περιπτωση του φιλου mensanos οπου η B7 του εβγαλε ενα τετραγωνο Burn in στο κεντρο της οθονης, ενδειξη οτι προκειται για την αστοχια υλικου που παρουσιαζει το συγκεκριμενο μοντελο. Μολις πληροφορηθηκα την απαντηση που του εδωσε ο κωτσοβολος, στην ερωτηση αν την διαγνωση την εκαναν αυτοι ή την εστειλαν στην LG. Η απαντηση του κωτσοβολου ηταν η εξης: ------------------------- "Κατόπιν ελέγχου στη συσκευή σας εντοπίσθηκε αποτύπωμα στην οθόνη [B]από φαινόμενο μνήμης[/B]. Σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχουμε λάβει από την αντιπροσωπεία, η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας." -------------------------- Ζεσταματα, παγωματα, αποτυπωματα και...φαινομενα μνημης, ολα μαζι για να δικαιολογησουν το γεγονος πως ο κωτσοβολος ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ την τηλεοραση στην LG για να την ελεγξουν εκεινοι. Ειδαν Burn in, το βαφτισαν "κακη χρηση" και αντε γεια εσυ και η πενταετης εγγυηση σου. ? Και αν η συσκευη εχει αστοχια υλικου ΠΩΣ θα το βρει το επισημο σερβις της lg αν δεν την στειλετε ποτέ. ? Πεταξαν κι ενα "φαινομενο μνημης" λες και μιλαμε για Burn in των PLASMA τηλεορασεων. Που αν το παμε κι ακομα πιο τεχνικα, ουτε καν Burn in δεν εχει με την στενη εννοια του ορου. Ουσιαστικα αστοχια υλικου εχει, δηλαδη λαθος calibration του compensation cycle απο το εργοστασιο. Δεν δουλευει σωστα το cc και προκαλεσε το προβλημα. Στο ερωτημα του στην LG περι του burn in γενικα, του απαντησαν: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in [B]εκτιμάται [/B]κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, [B]το οποίο κρίνει [/B]για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος." Mε λιγα λογια η νοοτροπια και συμπεριφορα της LG προς ωρας δεν φαινεται να εχει αλλαξει. ΑΝ διαπιστωσει οποιαδηποτε αστοχια στην tv που προκαλεσει burn in ή οτι αλλο ΟΧΙ απο κακη χρηση του χρηστη, μια χαρα ανταποκρινεται (μεχρι τωρα) και αντικαθιστα τα πανελ ή την Tv αν υπαρχει ελλειψη ανταλλακτικων λογω παλαιοτητας μοντελου. Ειλικρινα εχουν αρχισει να με ανησυχουν αυτες οι 5ετεις επεκτασεις τηλεορασεων. Γιατι και απο κανα δυο αλλες 2-3 περιπτωσεις (εκτος φορουμ) εχω μαθει οτι καποιες αλυσιδες, προσπαθουν να ριξουν την υπαιτιοτητα στον χρηστη, λογω κακης χρησης κλπ. Αναμενουμε τη συνεχεια για το αν ο κωτσοβολος θα δεχτει να στειλει την Oled στην LG για να κανει εκεινη τον ελεγχο. Θα ηθελα ο φιλος mensanos να ποσταρει την οποια καταληξη εδω για να μαθουμε κι εμεις. Ελπιζω κι ευχομαι η τηλεοραση να καταληξει στο επισημο σερβις και να διαγνωστει η αστοχια υλικου, ωστε ολα να εχουν αισιο τελος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…